Hotel The Sandybrown

We hebben een aantal aanbieders voor The Sandybrown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Sandybrown in het Nederlands

Heerlijk Hotel

Cécile
10-9-2009

Mijn vriend en ik hebben een geweldige tijd gehad in dit hotel. Het is een klein hotel, 12 kamers. Heerlijk schoon en rustig zwembad met ligbedden. Leuke bar, waar we regelmatig 's avonds na het eten met de overige hotelgasten een drankje hebben gedronken. Drankjes zijn niet duur, 4 lira (ong 2 euro) voor een groot glas bier, fris is nog goedkoper. Ook de lunch was erg lekker en niet duur. Turks ontbijt was prima, met vers fruit, brood en zelfgemaakte jam. Er hangt een heel prettige, familiaire sfeer in het hotel. Er komen nette gasten, vnl Britse stellen. Kamil en Astrid zijn heel leuke mensen die alles doen om het de gasten naar de zin te maken. Kamil heeft connecties in Dalyan, zo heeft hij ons elke avond aangeraden waar te gaan eten en hebben we een dagtocht met een privéboot gemaakt voor 45eu pp inclusief bbq. Toen mijn vriend jarig was, regelden zij een taart en vuurwerk aan het zwembad! Ik hoop hier nog eens terug te keren, wat een heerlijke plek!

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Sandybrown in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Sandybrown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.