Hotel Konak Su

• Onvoldoende: 1 - 5

Nieuwe naam Hotel Konak Du

Colinda Partouns
25-5-2017

Hotel Konak Melsa is sinds enige jaren omgedoopt naar Konak Su, naar de dochter van de nieuwe beheerder van het hotel.

We zijn er in april geweest en hebben genoten. De eesrte dagen waren er weinig gasten en werd het ontbijt op een bord aan geserveerd. Later was de bezettingsgraad hoger en werd het buffet ingericht.

Arzu is de zeer aimabele cleaninglady, zo vriendelijk, op de tweede dag werden we 's morgens al begroet met onze voornaam en goedemorgen!

Ik was met mijn dochter en elke avond als we terug kwamen van het dorp verwelkomde Akgün Yildiz ons.

Het hotel is zooo Turks..nee geen 5 sterren luxe..maar een lekkere douche, een prima bed en zeer gastvrij en behulpzaam personeel.

Wij wilden niet naar huis!!!

En de prijs is ook prima.

Rustiek en authentiek hotel

Yvo Grootenboer
10-7-2014

Als je begrijpt dat dit hotel typisch Turks is, vind je dit hotel super. Je moet hierbij opletten op typische Turkse gebruiken. Soms vind je bloemen op bed. De binnenplaats staat vol prachtige bomen. Het personeel probeert altijd behulpzaam te zijn. Zoek je geen Imperial hotel maar authenticiteit dan is dit een super leuk hotel

Wij hebben genoten ,.

Louise en Dick
19-6-2014

De eerste paar dagen waren wij de enige gasten, later werd het drukker,

personeel is redelijk behulpzaam, kamers waren prima, zwembad heerlijk,

Werd goed schoon gehouden zowel de kamers als het zwembad.

Wij waren veel aan t strand en met boot excursies mee.

Ontbijt is zoals overal in turkye ,eenvoudig maar voor ons prima, alleen de koffie was niet lekker. Daar viel mee te leven, dan maar thee.

Super

KK
28-7-2013

Het eten was echt super lekker en vers.

Aardig personeel.

Mooie bloemen overal.

wij hebben lekker met z'n tweeen gedoucht.

Verwachting overtroffen!

Dave Moraal
17-6-2013

Mooi hotel met leuk restaurant. Een aanrader. Wat wel iets minder was waren de matrassen in de kamers... de veren prikte er bijna doorheen. ( ik nam elke dag 2 kussens van de ligbedjes van het zwembad mee als extra matras.. toen was het prima) Loopafstand tot het centrum is prima te doen. Maar wij hebben een scooter gehuurd om op en neer te rijden. Het dorpje heeft ons hart gestolen. Excursies waren niet duur..

Dit nooit meer

Pietje
28-5-2013

Ontzettend kleine oude kamers. Kleine bedden, kunt in de douche je kont niet keren, veroudert hotel,en slecht ontbijt. Bediening wel aardig

konak melsa a

Selma
6-11-2012

ik ben in juli 2012 naar konak melsa gegaan voor 2 weken.

het is een beetje dubbel ( mijn beoordeling) want, het eten is lekker, alleen eentonig ( maar je kan wensen doorgeven) het is een super mooi romantische hotel om te zien. de kamers vond ik minder, de tegels in de douche vielen van de muur. en de douche is wel erg krap :) , de woonkamer ( waar een slaapbank staat , die niet lekker ligt) is geen airco dus heeft mn moeder bij mij in de kamer op dekens op de grond geslapen. de koelkast deed het niet zo goed en de tv niet altijd maar dan komt iemand je graag even helpen. de kamers zijn wel altijd super schoon!! de "eigenaar " was de laatste dag een beetje bot maar daarvoor heeft hij wel heel lief slingers opgehangen voor mn dochter's verjaardag en een taart gehaald :D. schoonmaaksters heel lief, kokkin ook, barman heel beleefd. geen overlast gehad, en toch wel naar mn zin gehad. alleen een goede onderhoud beurt zou geen kwaad kunnen.ligging is GEWELDIG!

Sfeervolle uitstraling

Roy
23-10-2012

Hotel Konak Mela in Dalyan is een sfeervol ingericht klein hotel. Er hangen prachtige planten en bloemen in. De kamers zijn ruim en schoon. Het mannelijk personeel was niet erg gastvrij en hield er rare omgangsvormen op na. Het eten was weinig creatief en weinig variatie. De locatie zelf is goed, iets buiten het centrum op 5minuten loopafstand. Dalyan zelf is in één woord FANTASTISCH

Heel leuk hotel

joke
13-8-2012

Leuke vakantie gehad hier,rustig hotel,genoeg ligbedjes ,mooi zwembad, alles heel gemoedelijk.

10 minuten lopen naar het gezellige centrum,veel restaurantjes,yener's place is echt super lekker eten .

Dus echt een aanrader !

Konak Melsa

naam naam
3-8-2012

Prima plek, maar de muziek bij het zwembad hoeft helemaal niet: vaak veel te hard, dus storend!

Service is goed, de kamers worden erg goed schoon gehouden.

Men doet er alles aan om je tevreden te houden.

We hebben een aantal aanbieders voor Konak Su voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Konak Su in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Konak Su zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Konak Su scoort een 8.39 uit 10 op basis van 32 reviews.