Pension Dervishan

Pension Dervishan
9,7

3 tips over Pension Dervishan

Babs & Erik, 20-10-2012
There are good restaurants in Dalyan, but the best is at Dervishan Pension. All traditional Turkish and sometimes Greek food. So no need to get to the village and search for a restaurant.
rfrese, 1-7-2012

Aan de overkant van de rivier waar Dervishan aan ligt vind je zowel een natuurlijk zwavel en modderbad (in een zijtak van de rivier) of een georganiseerde variant (met douches en bar). Ga er om 1700 heen, je hebt beide plekken voor jezelf!

Is het wat koeler, dan kan je vanaf de overkant ook een wandeling maken naar Kounos, een griekse stad uit de oudheid, verspreid over drie hoogte-lagen. Je brengt daar makkelijk een dag door.

kleindere kinderen? neem zwembadje mee.

Johannah Walvis, 29-4-2012

Mountainbike huren en ipv met Dolmus of bootje op de fiets naar Iztuzu beach (ca 1,5 uur met aan het eind klimwerk, maar goed te doen voor de sportievelngen).

Maandag met een bootje naar de markt in Kolcegiz (ruim een uur varen).

En natuurlijk met de boot naar het strand. Cooperatieve bootdienst, werkt net als een bus, dus je hoeft niet af te dingen of iets dergelijks. Goed geregeld, prachtige tocht over de rivier (ca 45 minuten).