Hotel Dalyan Tezcan

8.1Fantastisch

• Jacuzzi

17 reviews over Hotel Dalyan Tezcan

• 9mevr. van Nieuwenhoven05-05-2017

Prachige ligging in gezellige plaats

Prachtige ligging aan de rivier, vlakbij centrum

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 5Niels14-06-2016

Mooie plek.... Zuur personeel

Ligging is super centraal.... Personeel zeer passief en zuur. Eigenaar hebben wij 85 procent zien slapen. Jongens bij het ontbijt, zwembad enz kunnen je niet eens groeten..... Kijken 24/7 benauwd en zuur.... ... Kamers oke.... Poezen in het hotel vies ( poepen op de kleden in de gangen.... Word niks aan gedaan.... Ja waspoeder als verbloeming van de geur neergegooid....

Gereisd met partner in juli 2015

• 4MC28-04-2016

ligging perfect, service slecht.

voor 2e keer in dit hotel geweest. ligging is perfect: dicht bij centrum, rivier, etc. kamer is ook niets mis mee: is gewoon, zuiver, bedden prima. ontbijt vind ik echt ver onder de maat: geen uitgebreid buffet en/of gezellig zitten.

personeel ligt altijd te slapen op de banken in de receptie, ook overdag. ziet er niet uit. wij hadden deze keer overlast van krolse, jankende poezen IN het hotel en slapeloze nachten gehad van een hond welke elke nacht onder het hotel constant aan het blaffen was. hierover meerdere malen contact gehad met receptie/manager. maar ze deden er totaal niets aan. Zij gaven mij niet het gevoel dat zij het erg vonden voor ons. by the way: totaal geen vriendelijk personeel. kortom: ligging, kamer prima, service en ontbijt ver onder de maat. en er zijn zoveel leukere en betere hotels: in overvloed zelfs.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Anne Marie van Nispen10-07-2015

een geweldig hotel

16 dagen heerlijk in Tezcan gezeten, wij hadden de suite met jacuzi mooi hotel, een heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Marga van ijzendoorn19-06-2015

Mooiste ligging in Dalyan

We hebben twee weken hier verbracht. Uitzicht op de koningsgraven. Wel kamer Riverside nemen :) Al het personeel was zeer vriendelijk. Zonder uitzondering. We willen hier graag terug komen. We hadden alleen ontbijt, en die was goed. Voor 5tl kon je verse sinaasappel erbij nemen. Iedere ochtend of gebakken ei, of omelet, of pannenkoek.. Als we niet weggingen lekker aan het zwembad en lekker lunchen. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Soms dachten ze wel dat we al aan het ontbijt zaten, en kwamen al iets te vroeg. Toen ze ons ritme door hadden konden we op ons gemak alles doen. Direct in het centrum, en bij de boten.. Wij kunnen dit hotel met een gerust hart aanbevelen.. Tot volgend jaar Tezcan, en bedankt voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Frank de Ruiter03-06-2015

een plek om naar terug te gaan

een niet te groot hotel, prachtig gelegen aan de rivier waar de hele dag boten af en aan varen. Mits een kamer aan de rivierzijde, een mooi balkonnetje. Het hotel ligt heel centraal voor het gezellige centrum van dit plaatsje. Vreselijk aardig personeel dat altijd voor je klaar staat.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Leny Rietman08-10-2014

Fijne vakantie

Algemene indruk prima. Uitzicht geweldig. Rustig en toch kort bij het centrum. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, behalve het meisje bij de receptie,( wel bereid om te helpen bij vragen) en de manager bij de bar ( zelfs heel onvriendelijk) maar een compliment aan de rest vooral Yildiz en de kamermeisjes . Prijs/kwaliteit verhouding goed. Restaurant aanwezig en eetgelegenheid was buiten (diner) Lekker en smakelijk eten, goede kok . Staat van de kamers prima, goede bedden, kamers worden elke dag schoon gemaakt en bedlinnen en handdoeken worden bijna dagelijks vervangen.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Margriet Vollebregt-Bek17-08-2014

Super centraal, Idyllisch gelegen hotel.

Tezcan is een keurig hotel, met vriendelijk personeel. Onze kamer was schoon en ruim, badkamer mooi maar wat klein, maar oké! Bedden waren goed. Wij hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt is inderdaad wat sober, het is meer Turks dan continentaal. Maar prima om de dag mee te beginnen! Voor ongeveer 4 euro heb je weer een heerlijke lunch s'middags bij het zwembad! Het is wel zo dat aan de voorkant van het hotel geen balkons zitten. Alleen een raam wat uitkijkt op gebouwtjes aan de overkant van het smalle straatje. De extra kosten voor het balkon zijn het dubbel en dwars waard! Het hotel ligt gewoon IN het centrum, echt op 25 meter begint de gezelligheid al. Dalyan is vlak, dus goed te doen voor mensen die wat slechter ter been zijn. Het hotel heeft helaas geen lift, maar heeft gelukkig maar 2 verdiepingen. Het zwembad is schoon maar niet zo groot en ongeveer 150/160 cm diep. Met de boot zit je zo op het prachtige strand! Kortom een echte aanrader! Wij gaan zeker ooit nog een terug!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Henk15-08-2014

Perfecte ligging en toch rustig

Het hotel ligt langs de rivier met een prachtig uitzicht op de koningsgraven. S,avonds veel vertier in het centrum en dat zo,n 50 meter lopen vanaf het hotel. S,nachts rustig omdat de rivier nauwlijks word bevaren vanaf 20.00 en ook de schuifdeuren zijn voorzien van dubbel glas. Durf gerust te zeggen dat dit de beste ligging heeft van heel dalyan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Tiffany29-07-2014

Een super hotel op een super locatie

Tezcan Hotel ligt pal aan de rivier, midden in het centrum en toch is het erg rustig. Het hotel heeft een mooie tuin en ruime kamers. Als je aan het zwembad ligt kun je heerlijk de bootjes voorbij zien varen en je hebt er altijd een lekker windje waardoor je heerlijk in de zon kan blijven liggen. Het personeel is vriendelijk en vooral de dames rennen en vliegen de hele dag voor je om alles te regelen.

Gereisd met partner in mei 2014

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken