Hotel Dalyan Resort ****

Review geschreven door john

Goed.

john
7-9-2015

Hotel heeft een prachtige ligging. Kamers niet groot, het nieuwe gedeelte ziet er mooi uit. Ontbijt eenzijdig, avondeten zijn we beter gewend in Turkije. Hotel heeft 2 zwembaden, 1 geen toegang voor kinderen onder de 12 jaar. Tijdens ons verblijf veel kleine kinderen die "aanwezig" waren. Helaas zorgt de ligging aan de rivier voor geluidsoverlast van de tientallen bootjes. Verder erg schoon, wat ook prettig is dat de dame van guest relations Nederlands spreekt. Helaas werden we zeer onvriendelijk aangesproken door een receptie medewerkster over het meebrengen van een flesje water. Dit moet men, ook in de nacht, bestellen bij roomservice. Dit is jammer, vraag om het regelementen boekje. Veel camera's op het terrein, ook op je buitenzitje gericht. Maar over het algemeen een goed hotel.