Hotel Dalyan Hotel Palmyra

Hotel Dalyan Hotel Palmyra

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Dalyan

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Dalyan Hotel Palmyra voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Dalyan Hotel Palmyra

• 8Maurits04-02-2016

Simpel

Een simpel hotel op een mooie plek. Midden in het dorp. Alles bij de hand. Leuk terras aan het water, waar je ook je ontbijt gebruikt. Kamers zijn eenvoudig en de badkamer op z'n turks: niet vrij van onaangename luchtjes en lekkages. Maar Dalyan is heel interessant en dan ben je de mindere kantjes van het hotel gauw vergeten. Overigens: vriendelijk personeel en een betaalbaar tarief. Dat moet je ook meewegen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Philipppe10-09-2011

Ideaal om het mooie Dalyan te verkennen

Het hotel is mooi gelegen aan de rivier vlakbij de centrale ligplaats van de boten en ook vlakbij het centrum. De kamers zijn klein en basic, eigen drank is niet toegelaten. Zoals bijna in alle pensions te harde matrassen. Zeer goede douche , kleine frigo en TV. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden (in Augustus) twee kamers, met een verbindingsdeur, voor 1 nacht aan 65€ ontbijt in. Wat een eerlijke prijs is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6Henriëtte07-11-2008

Jammer van de slechte bedden

Perfecte ligging direct aan de rivier. Ruime kamers maar zeer slechte bedden/matrassen ,heb een week rugklachten gehad.

Gereisd met partner in november 2008

• 7S. Bakker en M.C.A. Munster27-06-2008

gastvrij, klantvriendelijk en gemoedelijk

Bij onze aankomst om half zes werden we opgewacht en verwelkomd. Met een pilsje op het terras aan het water, deelden wij in het ontwaken van het dorp. De airconditioning is gratis en werkt geruisloos en uitstekend. De bedden zijn van prima kwaliteit. Je kunt kiezen uit een kamer met twee eenpersoonsbedden of met een tweepersoons bed. Op de dag van vertrek konden we nog de gehele dag gebruik maken van de kamer, zonder bijbetaling. De sfeer is gemoedelijk, ongedwongen en zeer geschikt voor mensen die houden van kleinschaligheid en de daarmee samenhangende sociale contacten. Het hotel ligt aan de rand van het wat drukkere centrum van Dalyan, waar je overigens heerlijk kunt eten voor een relatief lage prijs, en dus relatief rustig. Het hotel biedt het mooiste uitzichtspunt op Dalyan en de rivier, zowel beneden aan de rivier als op het dakterras, waar het ontbijt wordt geserveerd. Het Turkse ontbijt is wat aan de eenzijdige kant en elke dag hetzelfde. Wij komen in ieder geval weer terug.

Gereisd met partner in juni 2008

• 811-06-2008

Ligging:nabij centrum, dus vrij rumoerig 's nachts; voor ons geen probleem. Eten: wij hadden l.o. maar hebben er 2 x gedineerd; de kwaliteit was goed maar weinig in vergelijking met andere restaurants. Kamers: eenvoudig maar netjes. De schoonmaak was zeer goed Foto's in de resigids van onze touroperator zijn verouderd, het hotel is gerenoveerd.

• 7Ellis27-05-2008

Wij hebben gewoon bij het boeken een vaste prijs afgesproken voor logies en ontbijt, dus aan het einde van de vakantie geen verrassingen. Voor de rest een normaal goed hotel maar wel prachtig gelegen.

• 7Herman Pouw20-05-2008

De eigenaar liet ons apart betalen voor de judorange die we smorgens bij het ontbijt hadden genomen voor 14 dagen ongeveer 46 euro en let op want hij probeert bij iedereen de laatste nacht apart in rekening te brengen maar liefst 60 euro verder een leuk hotel met vriendelijk personeel.

• 9goos22-02-2008

Prima hotel, prachtig gelegen aan de rivier buiten het centrum.

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Daan Kievit05-02-2008

goed!!! de kamers waren prima mooi uitzicht vanuit het zwembad naar de rivier

Gereisd met familie in april 2006

• 7jan timmermans24-10-2007

leuk eenvoudig hotel. Alles erop en aan. Nette kamers. Nieuw interieur. Direct aan de haven. Er gezellig in de avonduren. Genieten van rust heerlijk gewoon. Kindeen hebben er niet veel te zoeken. Voor de prijs gewoon een goed hotel

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Dalyan Hotel Palmyra info