Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel

Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel
8,3

12 tips over Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel

Frederique Vos, 20-7-2015

In de omgeving is heel veel te doen. Dit is gemakkelijk raadpleegbaar via internet. Wij raden dan ook aan om een auto te huren zodat je onafhankelijk bent.

Wij hadden kamer 103. Deze kamer heeft een balkon aan de zijkant en biedt daardoor wat meer privacy.

Lida, 27-8-2014
Jeepsafari via Kaunos en links straatje uit lekker Turks eten bij huiskamerrestaurant zonder naam (wit huis met grote tuin).
Koene, 25-8-2014
Mocht er het besluit genomen worden dit appartement te boeken, probeer dan een kamer aan de achterzijde te bemachtigen.

We hebben een aantal aanbieders voor Dalyan Grand Prestige Apart Hotel voor je op een rij gezet:

H.de Roode, 19-6-2014
Kies een kamer en gebruik deze waarvoor je koos ! Vanuit het gebouw stap je direct in het gezellige Dalyan. Voor boodschappen , kapper , bad of restaurants voldoende aanbod en naast de deur !! Voor constante kwaliteit en lekker eten : The White Lotus !!!
F.redeker, 6-10-2013

Naar het mooie strand met de dolmus of de boot

Het app. Heeft een centrale ligging.

Zeer vriendelijke familie.

Wij komen hier zeker terug.

G.Pere, 27-6-2013

-Boek gerust dit appartement als uitval basis.

-12 eilanden tocht via STS boeken: max. 12 mensen op de boot, die ook een deel van de tocht zeilt op de fok.

Marian, 3-6-2013
Een restaurantje wat je zeker es moet bezoeken is Firat, in het centrum van Dalyan. Het is van een echtpaar, zij is de kok en hij doet de bediening. Ze zijn supervriendelijk en zeker niet opdringerig! Het eten is eenvoudig, maar lekker, zeker de adane kebab en de verschillende visgerechten! Als je daar van houdt natuurlijk!
Nijenhuis, 26-5-2013
Uiteraard Iztuzu, het schildpaddenstrand. Kaunos, de Griekse opgravingen, het varen de door de delta en het het meer. Kortom een meer dan prachtige omgeving. Men kent één enorm goed bussysteem waardoor het mogelijk is ook andere bezienswaardigheden te bezoeken
huisman_irene, 17-8-2012

Als je van plan bent een boottocht te gaan maken(dagtocht), doe dat dan in het begin van je vakantie. De kans is groot dat je het nogmaals wilt doen.

Voor een hele dag op zee betaal je ongeveer E 25,= p.p. Daar krijg je dan ook nog een fantastische lunch voor. Bij Ali Ozalp ook nog koffie/thee en aan het einde vd trip nog een trosje druiven. Kom daar in Nederland maar eens om. De sfeer aan boord is ook prima. Zijn vrouw kookt aan boord. Bbq wordt aan wal gedaan.

Cor Smids, 9-7-2012

Vervang de douchekranen met thermostatische badmengkranen en vervang de douchekop.

Plaats een douchegordijn rond de douchebak.