Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dalyan Grand Prestige Apart Hotel voor je op een rij gezet:

59 reviews over Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel in het Nederlands

Komen vast nog een keer terug.

Corrie Taling,
2-7-2018

Is een mooi appartement gezellige eigenaar en ligt midden in het centrum van Dalyan.

Het schoonmaakwerk zou wel wat beter mogen.

Gereisd met partner in juni 2018

Alle mensen zijn aardig. De eigenaren van Grand Prestige vriendelijk en hulpvaardig.

Goed appartement,goede bedden.

Zwembad is heerlijk.

Dalyan ligt in een natuurlijke omgeving.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Plek om naar te terug te komen!

Sonja
14-9-2016

Grand Prestige heeft prima appartementen. Ze zijn goed onderhouden en zien er keurig uit.

Het complex ligt heerlijk centraal, je bent zo in het centrum.

Eigenaren zijn betrokken en gastvrij, maar treden niet op de voorgrond.

Zeker een plek wanneer we weer naar Dalyan gaan, terugkomen!

Gereisd met partner in september 2016

Op 100 m van hart Dalyan met prima kamers en ruim zwembad met peuterbadje

Prima tv flatscreen met honderden satellietzenders

Ruime zitkamer/keuken prima bedden badkamer met douche ruim balkon

Prima verzorgd ontbijt en heerlijke verse jus d'orange of granaatappel sap

Airco (€7/nacht)

Schoonmaak voldoende

Gereisd met partner in juni 2016

Plek en plaats om lief te hebben.

Toos&Leo
9-6-2016

Alleen maar goeds wat we hier ervaren.

Plek is ideaal en alles binnen handbereik.

Gereisd met partner in mei 2016

Zeer goed.

Verhoeven
12-9-2015

Prima verblijf, appartement is eenvoudig maar schoon. Omgeving erg mooi.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijn appartement op een toplocatie

Frederique Vos
20-7-2015

Dalyan is een levendig, gezellig dorpje dat nog niet is overladen door het massatoerisme. Grand Prestige ligt net buiten het centrum; een toplocatie dus.

De tuin rondom het appartement is goed onderhouden en creëert een gezellige sfeer. Rondom het zwembad staan ligbedjes en andere zitjes waaraan de gasten kunnen ontbijten of dineren. Rondom het zwembad is ook (gratis) wifi beschikbaar.

Het appartement waarin wij zaten was simpel en degelijk maar al het noodzakelijke was aanwezig. Het was vooral erg schoon en dat is prettig. Iedere dag worden de prullenbakken geleegd en de bedden opgemaakt. Eens in de zoveel dagen worden schone handdoeken verstrekt. Verder zijn de balkonnetjes ruim. Airco is bij direct bij de eigenaar boeken inbegrepen, bij boeken via een reisorganisatie is dat exclusief (en relatief prijzig).

De eigenaren zijn rustig maar erg vriendelijk. Ze laten de gasten "met rust" maar zijn enthousiast als je ze om tips vraagt en interesse toont.

Gereisd met partner in juli 2015

Waar voor je geld

Derk wind
2-7-2015

Nette appartementen, schoon, eenvoudig.

Vriendelijke eigenaren.in het dorp zelf. Alles op loop afstand.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Prima locatie, we hadden kamer 303, aan de zijkant. Zag er gewoon prima uit. Schoon, wel wat laag in de badkamer, maar niet hinderlijk. Inrichting gewoon goed, kookgerei wat minder, maar ruim genoeg om een lekker ontbijt te maken.

De eigenaar (76 jaar!) spreekt inderdaad weinig Engels, maar de zoons spreken wel goed engels. Zeker niet afstandelijk, mogelijk wel wat schaamte voor het beperkte engels.

Accomodatie is vrijwel in het centrum, dus heb je ook wat geluid van (vracht)autos, en scooters. De kamers aan de achterkant zijn wat rustiger als die aan de voorkant. Wij hadden bij de booking aangegeven aan de achterkant te willen zitten, en dat was, zonder aandringen ter plaatse, geregeld.

Prima accomodatie, prettige sfeer, uitstekende locatie.

Elke dag werd er wel gevraagd hoe je dag was geweest, of alles beviel, of er op/aanmerkingen waren.

Op de dag van vertrek stonden de zoon en z'n moeder ons uit te zwaaien op de stoep, totdat het busje de hoek om was.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

Fijne plek, warme mensen

D de Jong
7-6-2015

Gran prestige is een fijn appartementencomplex met zeer vriendelijke eigenaren het is echt een familiegebeuren. De handdoeken werden regelmatig vervangen daarbij werd het appartement schoongemaakt en de bedden opgemaakt.

Het complex ligt zeer dicht bij het centrum en 50 meter vanaf een supermarkt. De mensen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De prijs is meer dan redelijk, voor dat geld wordt veel kwaliteit geboden. Wij vonden het zeer plezierig en kunnen het iedereen aanraden

Gereisd met vrienden in mei 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.