Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel

Turkije, Egeïsche Zee, Dalyan

8.1Fantastisch

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Dalyan Grand Prestige Apart Hotel voor je op een rij gezet:

61 reviews over Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel

• 2018
    8Corrie Taling02-07-2018

Komen vast nog een keer terug.

Is een mooi appartement gezellige eigenaar en ligt midden in het centrum van Dalyan. Het schoonmaakwerk zou wel wat beter mogen.

• Oude reviews

8SC28-09-2016

Dalyan is een prima plaats om te ontdekken

Alle mensen zijn aardig. De eigenaren van Grand Prestige vriendelijk en hulpvaardig. Goed appartement,goede bedden. Zwembad is heerlijk. Dalyan ligt in een natuurlijke omgeving.

Alleenreizend

• 9Sonja14-09-2016

Plek om naar te terug te komen!

Grand Prestige heeft prima appartementen. Ze zijn goed onderhouden en zien er keurig uit. Het complex ligt heerlijk centraal, je bent zo in het centrum. Eigenaren zijn betrokken en gastvrij, maar treden niet op de voorgrond. Zeker een plek wanneer we weer naar Dalyan gaan, terugkomen!

• 7John25-06-2016

Knus appartement hotel in hartje Dalyan

Op 100 m van hart Dalyan met prima kamers en ruim zwembad met peuterbadje Prima tv flatscreen met honderden satellietzenders Ruime zitkamer/keuken prima bedden badkamer met douche ruim balkon Prima verzorgd ontbijt en heerlijke verse jus d'orange of granaatappel sap Airco (€7/nacht) Schoonmaak voldoende

• 10Toos&Leo09-06-2016

Plek en plaats om lief te hebben.

Alleen maar goeds wat we hier ervaren. Plek is ideaal en alles binnen handbereik.

• 9Verhoeven12-09-2015

Zeer goed.

Prima verblijf, appartement is eenvoudig maar schoon. Omgeving erg mooi.

• 8Frederique Vos20-07-2015

Fijn appartement op een toplocatie

Dalyan is een levendig, gezellig dorpje dat nog niet is overladen door het massatoerisme. Grand Prestige ligt net buiten het centrum; een toplocatie dus.

De tuin rondom het appartement is goed onderhouden en creëert een gezellige sfeer. Rondom het zwembad staan ligbedjes en andere zitjes waaraan de gasten kunnen ontbijten of dineren. Rondom het zwembad is ook (gratis) wifi beschikbaar.

Het appartement waarin wij zaten was simpel en degelijk maar al het noodzakelijke was aanwezig. Het was vooral erg schoon en dat is prettig. Iedere dag worden de prullenbakken geleegd en de bedden opgemaakt. Eens in de zoveel dagen worden schone handdoeken verstrekt. Verder zijn de balkonnetjes ruim. Airco is bij direct bij de eigenaar boeken inbegrepen, bij boeken via een reisorganisatie is dat exclusief (en relatief prijzig).

De eigenaren zijn rustig maar erg vriendelijk. Ze laten de gasten "met rust" maar zijn enthousiast als je ze om tips vraagt en interesse toont.

• 8Derk wind02-07-2015

Waar voor je geld

Nette appartementen, schoon, eenvoudig. Vriendelijke eigenaren.in het dorp zelf. Alles op loop afstand.

Alleenreizend

• 8Ruud01-07-2015

Kleinschalig, vriendelijk, vlakbij het centrum

Prima locatie, we hadden kamer 303, aan de zijkant. Zag er gewoon prima uit. Schoon, wel wat laag in de badkamer, maar niet hinderlijk. Inrichting gewoon goed, kookgerei wat minder, maar ruim genoeg om een lekker ontbijt te maken.

De eigenaar (76 jaar!) spreekt inderdaad weinig Engels, maar de zoons spreken wel goed engels. Zeker niet afstandelijk, mogelijk wel wat schaamte voor het beperkte engels.

Accomodatie is vrijwel in het centrum, dus heb je ook wat geluid van (vracht)autos, en scooters. De kamers aan de achterkant zijn wat rustiger als die aan de voorkant. Wij hadden bij de booking aangegeven aan de achterkant te willen zitten, en dat was, zonder aandringen ter plaatse, geregeld.

Prima accomodatie, prettige sfeer, uitstekende locatie. Elke dag werd er wel gevraagd hoe je dag was geweest, of alles beviel, of er op/aanmerkingen waren.

Op de dag van vertrek stonden de zoon en z'n moeder ons uit te zwaaien op de stoep, totdat het busje de hoek om was.

Zeker een aanrader.

• 8D de Jong07-06-2015

Fijne plek, warme mensen

Gran prestige is een fijn appartementencomplex met zeer vriendelijke eigenaren het is echt een familiegebeuren. De handdoeken werden regelmatig vervangen daarbij werd het appartement schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Het complex ligt zeer dicht bij het centrum en 50 meter vanaf een supermarkt. De mensen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De prijs is meer dan redelijk, voor dat geld wordt veel kwaliteit geboden. Wij vonden het zeer plezierig en kunnen het iedereen aanraden

Met vrienden

12 tips over Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel

• G.Pere, 27-06-2013

-Boek gerust dit appartement als uitval basis. -12 eilanden tocht via STS boeken: max. 12 mensen op de boot, die ook een deel van de tocht zeilt op de fok.

• H.de Roode, 19-06-2014

Kies een kamer en gebruik deze waarvoor je koos ! Vanuit het gebouw stap je direct in het gezellige Dalyan. Voor boodschappen , kapper , bad of restaurants voldoende aanbod en naast de deur !! Voor constante kwaliteit en lekker eten : The White Lotus !!!

• F.redeker, 06-10-2013

Naar het mooie strand met de dolmus of de boot Het app. Heeft een centrale ligging. Zeer vriendelijke familie. Wij komen hier zeker terug.

2 vragen over Aparthotel Dalyan Grand Prestige Apart Hotel

• Vincent van der Velde, 06-01-2013

fietsen huren en uit eten

Hallo.,

Kan iemand mij vertellen of je ook fietsen kan huren bij dit hotel of ergens in de buurt?? Ook wil ik graag weten of het uit eten gaan in het centrum duur is? Wij zijn van plan om 12 mei naar Dalyan te gaan. Dus graag voor die tijd antwoord. Alvast bedankt.

Groeten,

Vincent

Rob_vanwijk, 01-03-2013

Er is vlakbij Grand Prestige een bedrijfje waar je tegen redelijke prijzen fietsen kunt huren. De eigenaren van dit appartement kunnen je eventueel behulpzaam zijn. Eten en drinken zijn zeker betaalbaar. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar voor €15,= tot €20,= p.p. is het mogelijk een goed diner te hebben.

Ron, 27-02-2013

Je kunt nog steeds goed en goedkoop eten in Dalyan en de drankjes zijn ook goed te betalen.

• Lies Huele, 06-08-2011

koffieapparaat

Weet iemand of er een koffiezetapparaat aanwezig is,in de appartementen van Gran Prestige in Dalyan??

Rob_vanwijk, 13-05-2012

Zoals je hebt kunnen ervaren,: Helaas niet. Overigens is koffie (nescafé of Turske koffie) verkrijgbaar aan de "bar". Ook Turkse koffie is prima te drinken in de meeste bars en restaurants. Sommigen hebben ook filter koffie.

Aparthotel info

• RokenToegestaan