Appartement Club Mel Holiday Resort

Turkije, Egeïsche Zee, Dalyan

8.3Fantastisch

• 6.6Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mel Holiday Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

119 reviews over Appartement Club Mel Holiday Resort

• 9Debbie08-09-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Zoals in andere recensies te lezen zijn de appartementen verouderd, maar het is schoon en heeft goede bedden. Om de dag nw handdoeken en beddengoed, wat heerlijk is met de warmte. Eigenaren zijn zo lief en proberen het je naar de zin te maken. Ze organiseren boottochten waarbij een van hen mee gaat, de barman plus kok. Het ontbreekt je nergens aan. Ze maken het echt gezellig! Wij hebben een top vakantie gehad en alleen al voor Aysan en Melissa zou je terug gaan, het zijn zulke lieve mensen en het personeel ook. Je kunt zien dat ze een grote familie zijn wat ze ook overbrengen op de gasten.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Remko van Ekeren25-08-2019

Vergaande glorie!

We zijn voor de 10e keer in ons heerlijke plaatsje Dalyan. Na vele andere resorts gehad te hebben (waaronder zeer goede) besloten we dit jaar voor club Mel te gaan. De reviews en de verhalen van vrienden van ons en de foto's op hun site trokken ons over de streep. Hoe anders is inmiddels de realiteit!.. Het is vergaande glorie! De tuin ligt er vervallen bij.. (geen water meer in de vijvers) een douche dat aan alle kanten lekt. Ons bed had nog maar 1 poot.. De rest waren stenen die eronder gelegd waren en waardoor het bed scheef stond. Natuurlijk even gemeld. En direct vakkundig opgelost. Andere pootje er ook onderuit zodat het matras op de grond lag! Het ontbijtbuffet wat op de site met foto's stond is er helemaal niet meer. Je krijgt iedere morgen een zelfde bordje ontbijt. Met koffie of thee. De eigenaren zitten de hele dag in hun eigen bar terwijl er zoveel achterstallig onderhoud is! Zonde! Een resort in verval. Even verder kijken! Dit was mijn ervaring na de eerste week vakantie hieronder mijn ervaring van de 2de week. Ik wil toch graag mijn reactie van de eerste week wat nuanceren nu onze vakantie erop zit. Ik heb de tweede week de eigenaren (vooral Melissa) erg hun best zien doen het iedereen naar hun zin te maken. Een gezellige en lekkere BBQ en de lekkerste zeebaars die ik ooit gegeten heb en een paar mooie excursies die door hun verzorgd waren. 12 eilanden en Dalyan rivier. Wat voor sommige mensen fijn kan zijn is dat ze niet moeilijk doen wanneer je zelf meegenomen drankjes en eten bij het zwembad gebruikt. Wat zeker met kleine kinderen in de kosten scheelt. In mijn eerdere review zei ik dat je misschien verder zou moeten kijken maar ik moet eerlijk zeggen dat wanneer je niet al teveel op luxe bent gesteld en voor een goede prijs op vakantie wil dit een goede keus kan zijn. Ik hoop dat ze kans zien om de kamers een facelift te geven, dat is toch wel nodig helaas.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Maja de Vre12-07-2019

Geweldig

Voor de 3de keer bij Club Mel geweest en het voelt echt als thuiskomen. Want een lieve mensen allemaal daar. Altijd bereid om je te helpen, mocht dat nodig zijn. Je kunt er lekker eten voor een schappelijke prijs. En geen handdoekje leggen bij het heerlijke en vooral ook schone zwembad. Het is zo'n lekker plekje met een prachtige tuin en een heerlijk zwembad. De appartementen zijn misschien wat verouderd, maar worden perfect schoon gehouden. En daar ben je ook eigenlijk bijna nooit. Het dorp Dalyan ligt op 20 minuten lopen vanaf Club Mel, en is een leuke wandeling langs de rivier. Een taxi naar het dorp kostte een Euro, dat is ook goed te doen. Verder kun je er ook een fiets huren. In Dalyan zelf zitten volop restaurants waar je voor een leuke prijs een heerlijk hapje kunt eten. De boot tripjes zijn zeker de moeite waard. Wij gaan zeker weer terug. Bedankt Ayse, Saffet, Melissa, Hassan en alle andere medewerkers.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10M. Kranendonk10-06-2019

Paradijsje in Dalyan.

Weg van de drukte, aan de rand van Dalyan en gelegen vlak naast de rivier. Club Mel heeft een prachtige tuin die met veel liefde wordt onderhouden door Hasan. Een lekker zwembad, kinderbadje, bar, genoeg ligbedden en een apart gedeelte buiten waar het ontbijt wordt geserveerd. Het personeel is erg vriendelijk en niets is teveel voor hen. Het hotel organiseerde een boottrip tegen een concurrerende prijs. Mijn appartement lag in een van de aparte gebouwen waar ik uitzicht had over de tuin en aan de achterzijde de landerijen Ik had een balkon, slaapkamer, badkamer met ligbad en keuken met eettafel. Goede boxspring waar ik heerlijk op heb geslapen. Vanuit Club Mel is het ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Zelf huurde ik voor 20 tl per dag een fiets. Club Mel is een plek die ik zeker iedereen kan aanraden!

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Moniek08-06-2019

Heerlijke vakantie

Voor de tweede keer in Club Mel, echt een aanrader! De eigenaren en overig personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, niets is ze te veel gevraagd. De tuinen zijn prachtig en worden goed onderhouden. De appartementen zijn misschien wat verouderd, maar je hebt er alles wat je nodig hebt en het wordt elke dag zeer goed schoongehouden en je krijg je om de dag schone handdoeken en lakens. Aan het zwembad is het heerlijk en het wordt elke dag schoongemaakt. Je kan bij Club Mel prima ontbijten en lunchen en ook ´s avonds kan je er lekker eten. Het is er heerlijk rustig maar er wordt ook veel georganiseerd. Zoals een bbq en een boottocht incl. lunch waarbij we geregeld stopten om te snorkelen of te zwemmen. Voor de fanatiekelingen werd er dit keer zelfs een hike georganiseerd, een prachtige klim waarbij we aan de top uitzicht hadden over heel Dalyan. Via een mooi pad aan de rivier loop je zo van Club Mel richting het centrum van Dalyan.

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Harrie Vlug03-06-2019

Rust, reinheid in een woord een super vakantie.

Na enkele onaangename vakanties in mega all inclusive hotels in Marmaris en Alanya waar de door urine doordrenkte matrassen van bezopen toeristen op de gangen stonden na te dampen is Club Mel een verademing, een prachtige omgeving , geen opdringerige verkopers, alles zeer gemoedelijk. Voor de gasten is alles mogelijk, niets is te veel en het personeel is zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9De Kramertjes20-04-2019

Fantastisch!

Super hotel!!! Een hele lieve familie die het iedereen naar de zin wil maken. En dat allemaal in het fantastische dorpje Dalyan. Wij zijn verliefd en geven een 10+

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Elizabeth 27-02-2019

Een sterk verouderde en verwaarloosde accomodatie.

Op zich een prachtige accomodadatie maar zeer slecht onderhouden....het is wat ouder maar daarom hoeft het toch niet vies en kapot te zijn?!De eigenaren hangen voornamelijk rond bij het zwembad en maken een ongeintresserde en chagrijnige indruk.Onze eindnota klopte niet....er stonden dingen op waar wij geen gebruik van hadden gemaakt...Een verontschuldiging kwam er niet,wel de vraag of wij volgend jaar weer van de partij zijn...nee,dit was 1x maar nooit weer. Met een ander management zou ik het overwegen,de ligging is geweldig en met een beetje opknappen hier en daar kan het nog wel een paar seizoenen mee.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    3Jan Boonaerts21-10-2018

Slecht, nooit meer Club Mel voor ons

Itt voorgaande jaren kregen wij nu een heel slecht appartement. Hadden een 2 kamer app geboekt voor 2 personen maar kregen 2 slaapkamers met 4 slaapplaatsen en geen zitkamer en een balkonnetje waar je niet met 2en kon zitten. Dit appartement werd door andere mensen afgewezen en wij begrijpen helemaal waarom. Zeer slecht onderhouden, afgebroken deurknoppen in de keuken, een koelkast die half voor het aanrechtblok stond waardoor je amper bij de spoelbak kon, door en door verrotte kozijnen, grote gaten in de horren, een vieze beschimmelde badkamer, afgebrokkeld stucwerk , loszittende stopcontacten waardoor je zo op de bedrading keek en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Wat wij het ergst vonden was de houding van de eigenaren die geen enkele moeite deden voor een ander appartement, wat ze wel beloofd hadden, een zoethoudertje omdat we anders een klacht zouden gaan indienen. Club Mel?? Niet doen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8J .Nouwens11-08-2018

Heel goed ,zeker aan te raden

Mooi complex in prachtige tuin , en heel gastvrije eigenaars. Er mag wel wat gebeuren aan het onderhoud van de appartementen,maar ze zijn wel schoon.

Gereisd met partner in juni 2018

21 tips over Appartement Club Mel Holiday Resort

• Lazy cats...., 09-05-2014

Ons favoriete restaurant: Saki! Een familierestaurant zonder menukaart, want je kunt hier écht authentieke Turkse gerechten uitkiezen. Wij hebben hier in één week 3x gegeten en hebben genoten van de uiterst vriendelijke familie en van al het lekkers dat de moeder des huizes vers bereidt! Saki ligt aan de Dalyan rivier, ter hoogte van het vertrekpunt van de roeiboten naar de overkant van de rivier, richting Caunos (aan het einde van de boulevard vanaf Club Mel gezien). Tip: de courgettekoekjes!

• DHAL, 05-11-2013

Je kunt via Club Mel diverse excursies boeken tegen een gereduceerde prijs. Onze mooiste excursie was de Sterrentocht (Moonlight-trip). Echt een aanrader!

• Jojo, 25-10-2013

De verse granaatappelsap uit eigen tuin Het eten van het restaurant

11 vragen over Appartement Club Mel Holiday Resort

• Jolanda Kuypers, 13-08-2018

Handdoeken

Met minimale bepakking naar Club Med: Zijn er in de studio's handdoeken om te douchen?

• Marlies Geervliet, 27-08-2017

Wasmachine aanwezig?

Is er bij club mel een wasmachine aanwezig?

• Louise51, 11-03-2016

Prijzen?

Hoe liggen de prijzen gemiddeld voor een diner?

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis