Hotel Calypso Plus

Hotel Calypso Plus

27 reviews over Hotel Calypso Plus in het Nederlands

Vakantie vanuit natuurlijke rust.

Marion snoek
31-7-2017

Ben je op zoek naar rust en verstilling?

Buiten het dorp Dalyan ligt dit kleinschalige hotel met persoonlijke aandacht. Heel plezierig. We komen zeker terug. Veel gasten komen hier terug

Oude reviews (archief)

in 1 woord ..Geweldig!

Anita
20-5-2016

Calypso plus heeft het allemaal : lekker rustig geen massa. Het is super om aan de rivier je ontbijtje te eten en de schildpadden te zien . Vergelijk dit nooit met een all in hotel dan ben je verkeerd bezig . Lekker eten van de kaart en het ontbijt er is meer dan voldoende keus ,uitstekende locatie , erg schoon, mooi zwembad, super vriendelijk personeel ,en de prijzen zijn prima .

We gaan zeker terug

Geen massa toerisme in het dorp, wel gezellig druk. Geen disco s vol met bezopen jongeren. Niet veel blèrende kinderen. Een aanrader voor de wat ouderen, geen hoge stoepranden, rolstoel te huur in dorp. Een zeer prettige en mooie omgeving die prima met huur auto te berijden is, goede wegen, schone natuur, twee mooie stranden per bus of boot te bereiken, per boot ong. half uur varen over een mooie rivier, wat wil een mens nog meer! Aanrader! Wij kunnen hier in ieder geval geen genoeg van krijgen.

Klein paradijs

Saskia
3-8-2015

Hier begrijpen ze wat vakantie is. Klein hotel, heerlijk zwembad, voldoende ligbedden, ook schaduw waar het overdag een beetje waait. Gezellige poolbar. Ontbijt aan de rivier is mooi. De schildpadden en visjes zwemmen onder de veranda. Staf is zeer behulpzaam en vriendelijk. Lunchen aan de rivier, rustig en lekker. Veel mogelijkheden voor excursies. Jeepsafari met kinderen doen! Moonlightcruise is werkelijk prachtig! Met de public boat naar het strand. Drank op Ituzu beach betaalbaar. Elke avond ergens anders gegeten. Als je over de boulevard loopt wil iedereen je vriend worden en dat je komt eten. Veel engelsen en nederlanders maar ook Turken zelf komen naar het mooie Dalyan. Mensen zijn vriendelijk. In het hotel wordt alles op je kamernummer gezet en betaal je wanneer je dit zelf wilt. Fooi mag in de tipbox, bestemd voor all staff. Voelt als thuiskomen. Het ontbijt is prima maar ging ons na 10 dagen wel vervelen.

genoten

A Tiel
16-6-2015

Wat een geweldige plek is Dalyan, er is van alles te doen in de directe omgeving. met de dolmus of boot naar het strand, jeepsafari, hele leuke ontmoetingen in het dorp, tijd te kort om alles wat we wilden ook te doen, dus we komen nog eens terug. Ligging van het sfeervolle hotel kan niet beter langs de rivier loop je in 5 minuten naar dalyan. Ontbijten aan de rivier, visjes en schilpadjes voeren, borrelen aan de bar, gezellige gesprekken met het vriendelijke personeel en andere Nederlandse of Engelse gasten. We hebben genoten van de ongedwongen sfeer. Complex is schoon, de kamers zijn eenvoudig, maar ruim de douches zijn heerlijk, bedden naar onze zin iets te hard, maar dit is heel persoonlijk. we hebben geen koelkastje of tv op de kamer gemist omdat we veel weg waren en het aan de bar ook heel gezellig was. Je kan overigens bij de supermarktjes in de buurt gekoelde frisdrank en bier halen voor weinig. kortom voor herhaling vatbaar zowel Hotel Calypso Plus als Dalyan

fantastisch hotel

Anne Mieke Peper
5-10-2014

Geweldig hotel. Kamers zijn groot voor een hotel. Leuke ligging aan de rivier. Leuk personeel. Goeie keuken.. Als je voor je rust op vakantie gaat is dit echt een aanrader. Een heerlijke en relaxte vakantie gehad.

Niet zo'n grote, maar mooie accommodatie op een prachtige plek. Het avondeten aan de rivier bood een betoverende sfeer. Overdag zwommen we erin.

Het ontbijt was eenvoudig, maar met het fruit, voor ons smakelijk. Het avondeten was zeker niet standaard. Door de persoonlijke touch van de kok en de Turkse gerechten was het elke keer weer verrassend en heel lekker. Veel groente en fruit. Niet steeds patat dus.

De kamers zijn voor twee personen voldoende, maar niet groot. De kamers zijn echt schoon en bedden zijn aangenaam. Airco is gratis. Er is inderdaad geen koelkast op de kamer. Het is ook geen appartement. De rekening voor drankjes e.d. viel mij achteraf erg mee. Aardig personeel.

Dalyan Centrum, op loopafstand, is toeristisch gezellig, maar nog kleinschalig.

Maak een rondje naar het strand; heen met de bus, wandelen over het strand naar de andere kant en terug met de boot. Bezoek lopend of op de fiets vanaf het hotel de opgravingen van Caunos. Oversteken in de roeiboot. Prachtig!

Ligt leuk aan de dalyan rivier

meneer Peters
20-7-2014

Niet te grote accommodatie met mooi zwembad en ligging aan de rivier. Aan terras aan water ontbijten en / of dineren. Geen prijzen aan de bar en het gaat op rekening / kamernummer. Mooi zwembad. Dalyan centrum ligt op 5-10 min. lopen. Erg toeristisch en bij elk restaurantje waar je langsloopt wordt je aangesproken. :leuke uitstapjes te maken met boot of bus. Mooi zandstrand per public boot of dolmus te bereiken. Leuke week gehad in calypso plus / dalyan. Jammer dat er geen koelkastje op de kamer stond.

Geweldig hotel!

Marc
11-5-2014

We zijn net terug van 12 dagen Calypso Plus en we zijn nu al aan het mijmeren over de volgende vakantie naar deze leuke plek. We hebben een heerlijke vakantie hier gehad. Er bleef weinig te wensen over: ontzettend vriendelijk en attent personeel (zoals Tamer, Eddy, Haydar, Merd enz.) , heerlijk eten, fijn zwembad, leuke gasten, gezellige kamers, eten langs de rivier, een paar minuten lopen van het centrum af enz. Wat wil je nog meer? Beslist een aanrader.

De mooiste plek aan de rivier .

lidia Namink holtes.
8-1-2014

Hotel Calypso plus, is enorm vooruit gegaan met eten ,zij hebben een andere kok.,en die is geweldig,beter kan bijna niet

wij missen wel een klein koelkastje,en een glas in de badkamer, maar die vragen we dan aan de Barman.

De Kamers zijn erg schoon, De omgeving schitterend. je bent in een minuut of 8 al in het stadje.

daar dronken wij altijd koffie tegen over het speeltuintje.

Ik heb wel gemerkt dat ze hoewel ze er niet om vragen ,ze erg verwend zijn met fooien.

Je treft er voornamelijk beschaafde Nederlanders en Engelse aan. Geen ordinaire toestanden ,je voelt je er veilig ook s'avonds, als je langs het verlichte pad terug wandelt. naar je hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Calypso Plus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso Plus in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso Plus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calypso Plus scoort een 8.95 uit 10 op basis van 29 reviews.