Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag38°21°
Appartement Beyaz Villas

We hebben een aantal aanbieders voor Beyaz Villas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Beyaz Villas in het Nederlands

Fantastisch verblijf in mooi appartement

jeanet
3-5-2016

Dalyan is een prachtig dorpje in een verbluffend mooie omgeving. Beyaz Villas is een kleinschalig, schoon en zeer goed verblijf. Erg vriendelijke mensen die er alles aan zullen doen om het je naar de zin te maken.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Op aanraden van onze vrienden zijn we dit jaar naar Dalyan

Familie Beers
11-6-2007

Op aanraden van onze vrienden zijn we dit jaar naar Dalyan afgereisd. En ik moet zeggen dat is ons prima bevallen. Niet echt toeristische maar met veel sfeer, en heel veel goede restaurantjes. We verbleven in Beyaz Villas. Lekker ruim opgezet, met een groot zwembad en toch kleinschalig. De kamers zijn mooi ingericht en hebben een prachtige douche en keuken. Net even wat meer luxe dan we eigenlijk gewend zijn,en dat is ons prima bevallen. De manager Remzi is vriendelijke en spreekt goed engels. Voor onze boodschappen hoefden we niet ver te lopen. Overgens was het ontbijt inbegrepen in de prijs. De excursies hebben we op aanraden van de manager eenvoudig bij Sunflowers in het dorpje geregeld. Beyaz villas, een aanradertje wat ons betreft. En voor volgend jaar weten wij al waar we heengaan.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beyaz Villas in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beyaz Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.