Hotel BC Spa

13 reviews over Hotel BC Spa in het Nederlands

ga volgend jaar weer terug en dan 2 weken

caroline
18-7-2018

kleinschalig hotel en zeer vriendelijk personeel, vooral de nachtbewaker kon je alles vragen en dan loste hij het op

Never nooit meer !

Honeymoon couple
16-9-2017

Van buiten ziet het er super mooi uit tot dat je de kamer in komt en er gaat slapen..nou ja slapen.. een suite aan het water rivierzicht de duurste genomen lijkt wel of je in modderbad slaap zo stinkt het naat rotte ei. Een bad wat kapot en scherp is. Eenden in gevangenschap voor de deur in te kleine vijver waarvan de vleugels zijn geknipt hierdoor slaap je niet omdat ze om 6 uur beginnen te krijsen. Wifi in de kamer ? Nou weet niet waar maar dat werkt ook niet. Schoonmaak van kamer ene keer wel andere keer niet of je moet erom vragen. En het afval laten ze vervolgens voor de deur liggen. Kieren tussen deuren en ramen dat is goed voor de muggen. De hotel eigenaar is niet mee te praten kan amper engels of gaat gooien met andere kamer sleutels dat je moet kiezen maar ze hebben maar 2 van deze kamers aan het rivier met jacuzzi. Kortom ooit gestoken door een dalyan mug,dan komt men altijd terug. Dalyan zeker wel nadat we hier in dit plaatsje zijn voor onze 4de keer maar nooit meer bc spa !

Nooit meer!

Anoniem
15-9-2017

Het ontbijt is karig, de schoonmaak wordt alleen gedaan wanneer ze willen en heel slecht, er zitten wilde eenden onder je balkon die vanaf 06.15 uur beginnen te krijsen en het management is heel erg onbeschoft zeker als je een klacht meld. Ze geven totaal niet om hun gasten, alleen maar om geld!

fantastisch hotel

Rolandkuipers
20-8-2016

Vriendelijk personeel, super ligging. wij hadden een duplexsuite, ruim en schoon. Alles is mogelijk. mooie zwembaden en prima Hammam

Ligging: rustig gelegen aan rivier,op loopafstand (+/- 3 min) van het centrum van Dalyan.

Kamers: nette kamers voorzien van balkon/zitje. Goede boxspring bedden en prima badkamer voorzien van regendouche. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Daarnaast dagelijks wisseling van handdoeken en 2x per week wisseling van bedlinnen.

Leuke ligging van de kamers, met in het midden een zwembad.

Ontbijt: ontbijtbuffet met ruime keuze. Dagelijks fruit, vers brood, verschillende kaas- en vleessoorten en zoet beleg. Daarnaast koffie, theesoorten en sappen. Je kunt bij de keuken 'extra' dingen bestellen zoals roerei en pannenkoeken. Ontbijt van 08:00-10:00, buffet wordt ook om 10:00 nog aangevuld.

Personeel: vriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig. Spreken niet allemaal even goed Engels, heeft geen problemen opgeleverd.

Faciliteiten: twee mooie schone zwembaden. Rondom zwembaden is het rustig, geen harde muziek of schreeuwend personeel. Daarnaast een binnenzwembad, Hammam en fitness.

fantastische hotel!

Kilinc
5-8-2015

We zijn voor 6 dagen samen met de vrouw gekomen en ik moet zeggen het is een plek om uit te rusten. De kamers zijn voldoende uitgerust en de zwembad was voor onze deur wat het nog makkelijker maakt. We waren wel verrast met hoe het eruitzag alles is met hout en marmer gemaakt wat een leuke sfeer geeft aan het hotel. Ontbijt was meer dan genoeg en goed ook! De mensen die hier werken zijn ook aardig. Niet iedereen praat goed engels maar ze doen hun best om je te helpen. De ligging is prima 5 minuten lopen van de centrum. Mensen zijn niet opdringerig en je kan rustig lopen. Het is een echte aanrader!

Het mooiste hotel in Dalyan. Prachtige rustige ligging aan de rivier en tegelijkertijd heel centraal, binnen 3 minuten in het centrum. 2 schone zwembaden met bronwater en weinig chloor en een mooi en betaalbaar wellnessgedeelte. De onderkant van onze douche lekte en de onderkant van de deuren sloten niet optimaal, dit hoort niet maar dit was met wat handdoeken op de grond tegen te houden. De WIFI is gratis maar reikte helaas niet tot onze kamer, aan het zwembad wel perfecte verbinding. Ontbijt viel tegen, wij zijn echt niet zeikerig aangelegd. Er zaten veel wespen en vliegen op het eten, alleen het brood was afgedekt. Ontbijt bestond uit gesneden stokbrood, olijven, 1 soort worst, Turkse kaas, gekookt ei, ontbijtgranen met yoghurt en meloen. Te drinken: water, ranja, koffie, thee. Klinkt op papier prima, maar in de praktijk best karig, ook stond het eten niet gekoeld. Dus wat ons betreft echt een verbeterpunt! Verder echt een prima verblijf gehad en we zullen hier zeker terugkomen.

Een heerlijk hotel op een prachtige locatie

dorienhienkens
19-9-2013

We zijn net terug van een heerlijk verblijf in het BC Spa resort en zijn verbaast over de de negatieve beoordelingen over het hotel. Het is een prachtig hotel gelegen aan de rivier en nabij het centrum van Dalyan. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet met voldoende keus zoals eieren, je kan bestellen wat je lekker vindt, elke dag vers brood, wit en bruin, fruit, Turkse kaas, 1 soort worst, tomaten, komkommer, koffie en thee. Wij vonden het genoeg. De kamers zijn schoon en mooi ingericht met veel houten details, goede bedden en een lekker douche. Er was geen lawaai van muziek aan het zwembad en het eten van de kaart was heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Je kan gebruik maken van de sauna en het stoombad. Ook is er een hammam. We gaan zeker terug.

Voor de derde keer in Dalyan, na eerst Portakal en Cinar nu voor een iets luxer verblijf gekozen.

Van 4 sterren mag je toch wel iets verwachten maar dat viel wel tegen.

In de ochtend douchen is geen optie ivm koud water. Dan is het ontbijt ook erg karig, en voor tienen is soms de thee al op en is er alleen houdbare melk in pak beschikbaar voor koffie/thee en ontbijtgranen.

De bar bij de pool is prima maar door slecht Engels sprekend personeel bleek zelfs een bestelling niet te lukken ondanks dat ze het in voorraad hadden. Dus met de vertaalapp op de telefoon kom je dan met je beste Turks toch nog tot een bestelling.

Voor het avondeten douchen is dan aan te raden met de beste kans op lauw tot enigszins warm water.

Voor het avondeten gingen wij uit eten. Je kunt wel de hele dag de opties van kaart van het restaurant gebruiken wat wel erg goed is.

Helaas geen BVN op de satelliet en bij navraag of dit mogelijk was wist het management te vertellen dat dit teveel gedoe was.

magical !!!

deniz
12-7-2013

It was the best holiday ever. A beautiful resort, just at the shore of the lake and the spa center was also perfect.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BC Spa in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BC Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.