Géén boekingskosten

B.C. Alya

Aparthotel
TurkijeEgeïsche ZeeDalyan

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel B.C. Alya voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 65 reviews

Meer aparthotel info

65 Reviews over B.C. Alya

• 8Lidy16-10-2015

Heerlijke week

Kleinschalig complex met buitengewoon vriendelijke manager. Burak en zijn moeder zijn altijd aanspreekbaar en behulpzaam. Ze hebben net het eerste seizoen achter de rug en zullen ongetwijfeld nog groeien in hun rol als gastheer/vrouw. De appartementen zijn basic maar schoon. Meer heb je niet nodig, buiten leven en volop restaurantjes dichtbij. Overal lekker gegeten maar zeker Yeners Place is een aanrader. Goed eten, lekkere bankjes, leuke muziek en veel terugkerende gasten. Yener heeft aandacht voor iedereen en maakt het zo gezellig dat je niet meer weg wilt. Ook zijn personeel doet het prima.

• 8John & Yolanda Henkelman05-10-2015

Heerlijk appartement

Wij hebben het goed gehad, mooi schoon app. En vooral heerlijke bedden, en de ruimte was voldoende. Balkon met uitzicht op zwembad. Nouray heeft goed voor ons gezorgt, ook heel mooi ons bed opgemaakt met hartjes en bloemen, en maakte s'morgens een heerlijk ontbijtje. Als je wat anders wil voor haar geen probleem? De nieuwe eigenaar Burak doet heel erg zijn best om er ook een fijne plek van te maken en daarmee wensen wij hem veel succes.

• 8Paul25-07-2015

Gezellig, familair hotel

Bij dit hotel/appartement vind je een echte familiaire Turkse gastvrijheid. De eigenaar (Alper) is gastvrij, vriendelijk en gezellig. Wij keken met hem naar een wedstrijd van Fenerbahce voor de Europa Cup: Turks temperament! De omgeving is bij uitstek geschikt voor uitstapjes, cultuur, geschiedenis maar ook voor strand. Eén van de mooiste stranden ter wereld ligt om de hoek. April is wel wat vroeg. Wij hadden geluk met het weer maar mei is beter.

• 7Esther28-04-2014

Fijn, rustig gelegen complex

Net terug van 8 dagen Dalyan. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. We waren zijn eerste gasten van dit seizoen. We hebben een heel leuke week gehad bij de familie Pinar. Het appartement zelf was wat minder, zo’n uitgewoonde bedbank is geen pretje om op te slapen, en in de keuken kon je nog geen ei bakken, maar verder een fijne tijd gehad. Ik raad Gizaldi dan ook aan als je met z’n tweeën bent en nooit gebruik gaat maken van de keuken. Zorg dat je een appartement op de begane grond of eerste etage boekt, een verblijf op de zolderetage wens je je ergste vijand nog niet toe. Zeker niet in juli of augustus. We hadden logies met ontbijt, dus elke ochtend stond er een lekker, goed verzorgd, ontbijt voor ons klaar. Het zwembad was ook fijn, aan het koude water wen je wel. Onze kinderen van 7 en 4 jaar hebben het ook erg naar hun zin gehad, hebben leuk gespeeld met het neefje van de eigenaar. Kortom, een geslaagd verblijf ondanks die rottige bedbank ;-)

• 8bep_kroeze01-11-2013

Mooie plek in Dalyan.

Rustige kleinschalige appartementen, alles lopend te bereiken. Vriendelijke mensen, goed en betaalbaar eten. Tuin zou wat beter onderhouden moeten worden. Dalyan geschikt voor rustzoekers en natuurliefhebbers, juni is een prima maand: veel in bloei, niet te heet. Veel te zien in omgeving.

• 8M.Brandwijk02-10-2013

Voor herhaling vatbaar!

Goede prijskwaliteit verhouding!Ruim appartement,netjes schoon.Ziet er wat sjofel uit,douche wat triest,beetje griekse standaardsituatie.Maar je bent er toch bijna niet!!!Service uitstekend,vriendelijke mensen,behulpzaam.Afstand tot centrum ong. 5 min. lopen.Supermarktje zelfs nog iets dichterbij voor het dagelijkse ontbijtbrood.Zwembad goed,wel glad rond zwembad en op het marmer.Men houdt erg van sproeien!Als je absoluut niet van katten houdt heb je wel een probleempje......Hoop te doen in en rond Dalyan,strand heerlijk!!!Echt aanrader en leuk tochtje met het busje of boot!Kortom voor herhaling vatbaar!

• 6werkx erik24-07-2013

vriendelijk

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt is ok en het zwembad is goed onderhouden en proper.Het appartement daarentegen is dringend aan renovatie toe.In alle kamers zijn er vochtplekken op de muur.De deurlijsten zijn of weggerot door het vocht of opgegeten door de houtwormen.In onze badkamer zat de kraan los en in de slaapkamer hingen er verschillende deurgrepen los. De matrassen waren vuil en er ontbraken lakens.Onder een bedsprei slapen is nu eenmaal niet zo aangenaam. Het douchegordijn paste niet bij de douchebak waardoor de badkamervloer na elke douche onder water stond.En toch,en toch hebben we een heel fijne vakantie gehad.De prachtige omgeving en het zeer lekkere eten doe je deze ongemakken vergeten.

• 7Gerard24-06-2013

Redelijk appartement maar geen topper

Voor Turkse begrippen een redelijk appartement. Maar die hoge cijfers, ik weet niet waar die vandaan komen. De bedden waren slecht (kuilen), de keukeninventaris zeer summier, en het water meestal koud. Naar het dorp is het nog wel een eindje lopen. Zwembad schoon, maar te weinig ruimte voor de ligbedjes. M.a.w.: best een redelijke plek maar zeker geen topper.

• 9R.J. le - Clercq23-06-2013

Een zeer gastvrij familie bedrijf

Voor het eerst Gizaldi apart hotel twee weken ervaren en blij verrast door de gastvrije behandeling van de familie Pinar. Iedereen probeert het je naar de zin te maken en behandelen je bijna als familielid. Zo werden alle gasten uitgenodigd om de verjaardag van een neefje mee te vieren. Een paar dagen later volgde een heerlijke BBQ met aansluitend dansen door de familieleden van Pinar en gasten. Kortom wij hebben een heerlijke tijd gehad en proberen zeker nog eens terug te komen. Het complex kleinschalig, met eenvoudige nette appartementen en een goed onderhouden tuin en zwembad. Het is gelegen in een rustige buitenwijk en alles wat je nodig hebt is op loopafstand, inclusief pinautomaten e.d. Gizaldi heeft een eenvoudig buitenrestaurant met een redelijk uitgebreide menukaart en dagelijks een speciaal diner. Eens in de 2 dagen wordt het appartement schoongemaakt en wordt het linnen verschoond.

• 6Mirjam19-06-2013

Bittere nasmaak

Appartment redelijk. Te weinig zonnebedjes, en ze staan pal naast elkaar dus je ligt bijna bij je buurman/-vrouw op schoot. Grootste minpunt: personeel niet te vertrouwen, er zijn persoonlijke bezittingen van ons gestolen. Dus NOOIT MEER!

Aparthotel B.C. Alya info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Gürpinar Mah.Hacioglu Sok.5, TR-48840