Hotel Alinda

2008

Vriendelijk en fijn pension

Jeroen van den Brink
26-10-2008

In september hier twee dagen geweest zeer vriendelijke pension houders.Ontbijt kamers en services dik in orde .Plus een aantal zeer goede restaurants ondekt in Dalyan op advies van de eigenaar.Omgeving is Top en erg veel te doen.

hotel tussen de koeien en honden

Saskia
7-8-2008

Hotel en kamer waren zeer eenvoudig. De badkamer was niet uitgerust met een douchebak. Na het douchen kon je zwemmen naar het toilet.

De prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Wij hebben er niet eens overnacht. Voor een lagere prijs konden we net buiten het centrum een veel betere accomodatie vinden.

2005

Het hotel viel ons wel tegen

Mark en Ilse
27-12-2005

Het hotel viel ons wel tegen.Maar toch een geweldige vakantie gehad.We bezochten elke avond Timeless-Bar onder het hotel aan de achterkant.Ned.meisje met turkse vriend,super gezellig.Zeker voor 35+,en uitzendingen Oranje-elftal.

Bedankt Diana en Oscar.Komen in juni zeker terug.Al was het voor de lekkere cocktails.De best in town.

Ik ben er geweest voordat de ALinda bar is verhuurd. De kamers zijn er mooi, schoon en ruim. Airco zeer belangrijk doet het goed. Balkon is altijd straat/zeezicht, want ze staan allemaal naar een kant gericht. Dus zit je hoog genoeg dan heb je zeezicht.50m van het strand. Zwembad erg klein en niet zonnig ligt meer een deel van de dag in de schaduw. Mooi uitzicht tijdens het eten alleen soms wel warm. Personeel is verschillend als je ze kent is het goed ik heb hier 2 keer gelogeerd. Tussendoor is er helaas niet en drinken inschenken gaat ook niet al te vlot. Nu is er geen bar meer dus boek hem hp of lo, want all-inn heeft geen zin. Das niet gezellig. Eten vonden wij goed (13man) er zat altijd wel wat tussen, maar wil je echt goed eten doe het dan niet in een hotel, maar in een restaurant zoals Venice aan het kanaal.

2004

Erg goed hotel, gezellige kamer en super-ligging tov strand en centrum! gezellig restaurant onder het hotel met goeie bediening. Door overboeking kwamen we hier terecht, maar het was stukken beter dan het originele hotel! Prima dus

We hadden een ander hotel geboekt maar kwamen door overboeking in Alinda. Dit hotel voldeed niet aan de verwachting en betaalde prijs. Het personeel is zeer onvriendelijk, chagrijning en vraag ze niks, want je wordt meteen afgesnauwd. Het diner ging wel, maar de vleeswaren bij het ontbijt zaeng eruit alsof het er al dagen lag. Het hotel moet all-in zijn, maar is het echt niet. Tussendoor kun je niks krijgen, want de bar die oorspronkelijk bij het hotel hoort, is nu verhuurd en je moet er dus voor alles betalen. Bij het zwembad kun je wat drinken halen, maar er zijn geen tafel en stoelen, dus je moet het staand opdrinken. De kamer zelf gaat wel, maar de badkamer is echt verschrikkelijk: klein, oud, en vol met zwarte plekken tegen de muur. En er zitten alleen maar Russen, verschrikkelijk volk! Dus voor iedereen die er aan denkt om naar Alinda te gaan, doe dit alsjeblieft niet!

2003

Heb in 2002 het Hotel bezocht maar zelden zo'n slechte ik

A.J. Dijktra- Arnhem
5-10-2003

Heb in 2002 het Hotel bezocht maar zelden zo'n slechte servise gehad, ik besef dat dit persoonlijk is maar als vaste turkyeganger zijn er tal van betere verblijfplaatsen te vinden, het was zeer onder de maat, vaak overboekingen waardoor men eerst in een ander app. wordt gedumpt, en zeer veel lawaai tot diep in de nacht. eentonig eten, dit stimuleerd in ieder geval om uiteten te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alinda in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alinda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.