vakanties Dalyan

Reviews over Dalyan

Top!!

R Wink,
    21-11-2018

Een heerlijke, rustige en vooral vriendelijke locatie. We zijn hier inmiddels 3 opeenvolgende keren geweest!

Heb de boeking voor de volgende vakantie al weer in orde gemaakt.

Het is hier thuiskomen, en zo wordt je ook ontvangen, het is een top locatie.

Voor herhaling vatbaar.

Gerry van Pijkeren Aalten,
    2-11-2018

Gezellige accommodatie. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.

Fantastisch!!

Nina Buesink,
    31-10-2018

Wij komen hier al vele jaren met de hele familie. Het is een super gezellig appartementen complex heel dichtbij het centrum van Dalyan.

Fabelachtig.

Philippe Patty,
    21-10-2018

Kleinschalig hotel met goede service, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Simpel uitgebreid Turks ontbijt met de mogelijkheid om a la carte ontbijt gerechten te bestellen, zoals omelet of scramblers egg.

Hotel ligt mooi aan de rivier en aan de overkant ligt Caunos. Via het hotel kan jij ook uitstapjes maken rondom Dalyan: mooie omgeving met een schone natuur en het overbekende schildpaddenstrand is niet

ver weg van hier. Het hotel ligt 15 minuten lopen van het centrum, waardoor je niet overvallen wordt door de vakantiedrukte. Er heerst serene rust. Voor transport naar het centrum kan je evt. een fiets, scooter of auto huren. Voor herhaling vatbaar.

Fijn appartement lekker restaurant in de straat

Sahin bewoonster,
    11-10-2018

Ik ben hier al vaker geweest. Aardig personeel. Maar de kamers mogen wel eens nieuwe gordijnen. De huidige zijn niet breed genoeg zodat ik in de avond inkijk had en erg ouderwets .

Dalyan scoort een 8,8 uit 10, op basis van 986 reviews