• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Dalyan

Reviews over Dalyan

Heerlijk rustig en niet teveel toerisme zoals in A

Flisijn
    15-9-2018

Dalyan is een heel gezellig plaatsje met leuke winkeltjes en gezellige restaurants. Ga eens eten bij Yener's place of Cicek. Heerlijk eten voor weinig geld. Met een roeibootje naar de overkant van de rivier naar Kaunos of heerlijk naar het strand mer de Dolmus. Er is genoeg te doen en te beleven. Mimi's beautycenter is aan te raden wanneer je toe bent aan een heerlijke hammam. Wij gaan zeker nig eens terug.

Zeker n aanrader ,al 10 keer geweest.

J.Nouwens
    15-8-2018

Het is echt n dorp,met n leuk centrum.Met de boot naar het strand blijft leuk.

In het centrum leuke en lekkere restaurantjes ,vooral aan de rivier is het gezellig zitten om te eten.

zeer aangenaam om er een aantal dagen te zijn

oscar
    13-8-2018

mooie omgeving om even te vertoeven. nog niet zoveel massatoerisme.

voor uitstapjes in de omgeving kan je boottrips makenen diverse uitstapjes bezoeken maar een huurauto nemen en zelf erop uitgaan is zeker ook wel handig in deze omgeving.

Fantastische vakantie plaats

Irene
    28-7-2018

Een stukje paradijs in Turkije.....

Dalyan is een dorp aan de Dalyan rivier met uitzicht op de rotsgraven. Je vind er geen massa toerisme met grote all inclusive hotels maar kleine hotelletjes,appartementen genoeg restaurantjes met de nodige terrassen. Er is veel te doen rondom Dalyan.... Het prachtige strand bereik je per boot door de rivier delta of met de bus door de bergen. Jeep safari, boot trips op zee of het grote meer, wandel route naar Kaunos(oude opgegraven stad) en nog veel meer. De mensen zijn niet opdringerig, super vriendelijk en behulpzaam..... Een prachtige natuur en het zonnetje maken alles compleet, een stukje paradijs in Turkije.....

Dalyan, plaats om regelmatig naar terug te gaan

M & B
    12-6-2018

Geen massatoerisme. Mooie natuur. Mooi strand, te bereiken met openbare bootjes. Alleen het tochtje is al de moeite waard. Genoeg cultuur en historie.

Dalyan is gelegen aan een riviertje wat uitmond in een groot meer. De moeite waard om een boottochtje te maken naar de markt, of Krabvissen of naar de modderbaden. Het centrum is kleinschalig met leuke winkeltjes en restaurantjes. Het eten is er fantastisch, zowel Turks als Europees. In Dalyan heb je echt een rustige vakantie. Genoeg excursies voor de liefhebber. (12 eilandentocht = aanrader)

Dalyan scoort een 8,9 uit 10, op basis van 984 reviews