We hebben een aantal aanbieders voor Dalyan voor je op een rij gezet:

Reviews over Dalyan

Geweldig!

Corinde Tromp
    5-8-2019

Wat een prachtige bestemming is Dalyan. Super mooi dorp gelegen aan de rivier. Naar het strand met de bus of de veerboot. Dit duurt even maar dan heb je ook wat. Geweldig lang strand. Mooie blauwe zee, schoon. Mensen in Dalyan zijn super aardig. Geen opdringerigheid. Ook houden ze erg van kinderen. Onze blonde meiden werden echt als prinsesjes behandeld. Dalyan is erg betaalbaar. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Voor altyd in ons Hart

arie de kramer
    21-4-2019

Dalyan is een dorp aan de rivier liggend die uitmond aan de zee.uitermate geschikt voor mensen die al wat ouder zijn ..maar ook voor ouders met kinderen . waarbij geen je last heb van gillende en ruzie makende mensen die uit de disco komen want die zijn er niet er is wel een overvloed aan barretjes en eetgelegenheden waar je zelden of nooit slecht eten krijgt.je kan heerlijk flaneren over de winkelstraatjes of boottochten maken en die van de olive lounge zijn geweldig voor 35 euro pp vaar je de hele dag naar verschillende locaties en eten is een genot ..er word ook barbeque op de boot gedaan ..er worden genoeg excursies gedaan ..naar Kounos een Ruine boven op gebergte en een tocht naar turtle island is ook geweldig...wij gaan al voor de 5de x en blijven terugkomen zolang dit kan...Dalyan heef ook de Koningsgraven ..prachtig je kan deze van bijna elke hoek zien vanuit Dalyan en s avonds beschenen met verlichting ..Aanrader..Doen !!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Dit is de perfecte vakantie voor ons!

Remo
    20-4-2019

Als je wilt genieten van de rust en in de avond gezellig wilt rondlopen in een klein centrum met overal heerlijke restaurantjes, is Dalyan echt perfect. Verwacht geen mega drukte zoals Antalya o.i.d.

De restaurants zijn door het hele centrum stuk voor stuk echt goed. Normaal als een restaurant verschillende kaarten aanbied, is de kwaliteit minder maar hier kan je gerust de Turkse, engelse, italiaanse, indiaanse, chinese kaart bestellen...heerlijk. Yenner's place springt er wat ons betreft echt uit. De gastvrijheid van de eigenaar Yenner, de locatie, maar vooral de fantastische steaks die hij op zijn menu heeft staan, geweldig. Wil je een specifiek toetje wat niet op de kaart staat? Ze zorgen gewoon dat je het krijgt. Aanrader om echt te doen in het bezoeken van de bazaar op zaterdagdag en de 12 eilanden tocht!! Die mag je echt niet missen!

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi, lief en heerlijk om te ontspannen

Mirjam Kuijer
    16-4-2019

Ze mogen zeker weten hoe mooi het daar is, lekker rustig, geen massatoerisme, ongerept, klein en lieflijk dorpje. Kortom heerlijk om daar te zijn maar het mag ook zeker niet te druk worden dus moet ik er eigenlijk geen reclame over maken.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Zuhal
    17-11-2018

Het is een geweldige plek met een strand die een paar jaar geleden is uitgekozen tot één van de mooiste stranden van Europa. Verder is er veel natuur (en dus ook niet gebouwd op het strand). Je kunt verschillende boottochtjes maken en naar verschillende eilanden gaan! In het dorpje zelf heb je leuke tentjes en winkeltjes! Echt een aanrader. Ik kom er zelf al jaren!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Dalyan scoort een 8,2 uit 10, op basis van 993 reviews