Sorteren

vakanties Dalyan

Reviews over Dalyan

Dalyan, plaats om regelmatig naar terug te gaan

M & B
    12-6-2018

Geen massatoerisme. Mooie natuur. Mooi strand, te bereiken met openbare bootjes. Alleen het tochtje is al de moeite waard. Genoeg cultuur en historie.

Dalyan is gelegen aan een riviertje wat uitmond in een groot meer. De moeite waard om een boottochtje te maken naar de markt, of Krabvissen of naar de modderbaden. Het centrum is kleinschalig met leuke winkeltjes en restaurantjes. Het eten is er fantastisch, zowel Turks als Europees. In Dalyan heb je echt een rustige vakantie. Genoeg excursies voor de liefhebber. (12 eilandentocht = aanrader)

Geweldig genoten, we gaan zo snel mogelijk weer!

Wilfred
    23-5-2018
    Fijn dorp, leuk centrum, voor ieder wat wils. Prima restaurants! Voor even snel iets lekkers naar Efe, en voor de betere maaltijd naar Happy. Super. Omgeving is prachtig, strand op 40 minuten met de boot, wat ook al een leuke beleving is.

Dalyan prachtig in cultuur en natuur

Joge72
    14-5-2018
    Dalyan is een vriendelijk dorp gelegen aan een rivier en de koningsgraven. Enkele kilometers van de kust goed bereikbaar met de dolmus of een boottocht door de Turkse biesbosch. Er is geen hoogbouw en geen all inclusive. Eten doe je in 1 van de talrijke goede restaurants in het dorp. Westerse gerechten maar ook meer authentieke Turkse gerechten. 'S avonds flaneren door de dorpsstraat met gezellige barretjes en leuke winkels. Ja het dorp is toeristisch geworden maar de inwoners zijn nog gewoon gastvrij en zelden opdringerig. Wanneer ze je een versnapering aanbieden is dit oprecht alleen een aantal marktkooplui die echt voor de toetisten komen zijn minder oprecht. Maar dat laatste weegt niet op tegen de prachtigr natuur en culttur in Dalyan. Wij hebben een jaar overgeslagen maar kunnen niet wachten om dit jaar weer terug te gaan.

een mooi en rustige vakantie vol met verrassingen

Jaap Groot
    5-5-2018

Wij komen al voor de 7e keer in Dalyan.

De reden is dat het een heel mooi en gemoedelijk dorp in een werkelijke prachtige omgeving. Ook de transfer is maar 25 min vanaf Dalaman. Het eten is zo goed daar dat we nog nooit problemen hebben gehad.

Het hotel Binlijk is mooi en super schoon.

Ireen
    14-4-2018
    Dalyan een stukje paradijs in Turkije.... Hier geen massa toerisme maar kleinschalige accommodaties in een gezellig dorp. Er zijn veel excursies te doen in de prachtige groene omgeving. Boottrips, jeepsafarie, raften noem maar op. Super vriendelijke mensen en heerlijk eten.... kan nog wel ff doorgaan maar proef en ervaar DALYAN zelf mensen......
Dalyan scoort een 8,9 uit 10, op basis van 980 reviews