Hotel Premier Solto Hotel by Corendon

Hotel Premier Solto Hotel by Corendon
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Solto Hotel by Corendon voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Premier Solto Hotel by Corendon in het Nederlands

fijne vakantie gehad.

astrid
27-9-2016

mooi hotel

mooie hotelkamers met goede bedden,lekkere douche/bad

prima eten

vriendelijke bediening

waren later in het seizoen

was erg rustig.

niet alles was meer open,een sauna die het niet 'deed'waarvan wij meer het idee hadden dat ze die niet aan zetten,ivm de weinige gasten.

het strand wordt gedeeld,normaal wordt je dan denk ik gek van de mensen op het strand,daar iedere centimeter benut wordt voor een bedje.

echt op de zotte af....

wij hadden hier geen last van,(half sept einde seizoen)

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 30-9-2016

Beste Astrid,

Bedankt voor uw feedback over Premier Solto,

Wat spijtig dat u niet in het hotel uw teleurstelling over uw aangegeven punten heeft geuit of al meteen iets heeft gevraagd zodat we u ter plaatse konden inlichten over het concept. U kan ten alle tijde terecht bij de Guest Relations balie.

De sauna was niet geopend i.v.m. werkzaamheden door een defect. Ondertussen is het terug werkzaam en kunnen onze gasten er weer gebruik van maken.

Het PS Team!

Oase van rust en bijzonder mooi hotel

saar
13-9-2016

Solto Alacti is een prachtig en luxe hotel . De lobby en het resaurant zijn indrukwekkend qua inrichting. Eten is prima en erg veel keus. De kamers zijn groot en allemaal even mooi ingericht. Ik reis alleen en kreeg een balzaal van een kamer met een Queensized bed :-) Het zwembad is goed onderhouden en schoon met genoeg luxe bedjes en parasols . De poolbar ligt in het midden van het zwembad en daar kun je alles krijgen voor een heerlijke relaxte dag aan het zwembad, Het bijbehorende strand was een tegenvaller, het strand was niet schoon. De zee was echter prachtig en schoon. Dit hotel heeft hoofdzakelijk Turkse en daarna Duitse, Nederlandse en Belgische gasten. In dit gedeelte van Turkije wordt er betaald met Lira en vind je geen opdringende verkopers. Het is zeker de moeite waard om de dorpjes te bezoeken. Vriendelijk personeel, Marjan en collegas bedankt voor de goede zorgen!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 18-9-2016

Beste Saar,

Graag willen we u bedanken voor uw keuze in Premier Solto.

Wat leuk om een oprechte reactie als deze te mogen lezen! We zijn trots op ons personeel die u een geslaagde vakantie heeft bezorgd!

We hopen u in de nabije toekomst te mogen verwelkomen,

Het Premier Solto Team!

je komt hier helemaal tot rust

nessrine
3-8-2016

Bij aankomt al een geweldige service, de kamers zijn netjes en heel schoon elke dag schone handdoeken en heel ruim ingericht, je zit met 3 personen niet op elkaar. Het eten is van goede kwaliteit en heerlijke vers. Geen ordinaire all inclusief volk. Het is er lekker relaxed en het zwembad is lekker rustig, geen zorgen maken over de drukte van alle touristen en smorgens handoekken klaar leggen. Je hebt alle ruimte om lekker rustig aan zwembad te liggen en een prachtige mooie strand en heldere blauwe zee. In het weekend is het iets drukker door de zio beach club wat in cesme echt een van de beste beach club is, al met al een top hotel, we hebben zelf 2 x verlengd en volgend jaar komen we weer terug. Wel heb je een auto of pendel busje nodig die je naar het centrum van alacati brengt dat ook 1 vd mooiste plekken van turkije is.

Geachte Mv. Nessrine,

Bedankt voor uw reactie vol lof, het doet ons deugd om te lezen over uw enthousiaste recensie. Daar doen wij het voor!

Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek!

Het Premier Solto Team,

Mooi en rustgevend.

necmiye
3-8-2016

Het hotel is schoon en geeft goede service. De overige hotel gaste maken het compleet met een fijne sfeer. Mooie kamers ruim en schoon. Mooi buffet en het eten is er lekker en warm. Super personeel zeer klant vriendelijk.

Geachte Mv. Necmiye,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling.

Ons personeel doet hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Super!

ozkan
3-8-2016

Het hotel voelt goed aan, de kamers zijn zo gebouwd dat het een gevoel van privacy geeft met groot balkon, de sfeer is heel relax echt om tot rust te komen.

Het eten is veelzijdig en kwalitatief erg goed.

Geachte Ozkan,

Hartelijk dank voor uw commentaar!

Het is altijd leuk om te lezen over een geslaagde vakantie in ons hotel.

Wij hopen het voorrecht te hebben u spoedig terug te mogen ontvangen in hotel Premier Solto,

Het Premier SoltoTeam!

Sfeervol hotel

Em
2-8-2016

Sfeervol hotel met gezellige, ruime kamers.

Het restaurant heeft een heerlijk buffet en terras met zeezicht.

Goede ,attente bediening.

Solto hotel is niet echt een hotel wat ingesteld is op kinderen, maar dit wisten wij van te voren des ondanks hebben ze het prima naar hun zin gehad, met dank aan al het personeel.

Het stadje Cesme is ook zeker een bezoekje waard!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 4-8-2016

Geachte Em,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,

Eens wat anders!

Demi
2-8-2016

Een prachtig hotel in een mooie authentieke badplaats zonder massa toerisme.

Alles is goed geregeld. De kamers zijn mooi, groot en schoon. Het eten lekker en gevarieerd. Er zijn veel leuke plekken om uit te gaan of om een terrasje te pakken.

Geachte Mv. Demi,

Hartelijk dank voor het kiezen van Premier Solto voor uw verblijf!

Wij zijn verheugd te horen dat u een goede vakantie heeft gehad en u zo van Alacati en Cesme heeft genoten.

uitmuntend!

soraya
30-7-2016

Perfect hotel, mooie liging van het strand, personeel zeer vriendelijk. Er is ook een nederlandse guest relations aanwezig (marian) erg handig en zeer behulpzaam. Het zou wel fijn zijn als er meer te doen zou zijn voor kinderen. Mooie kamers en het eten was heerlijk en veel keus elke dag. Voor herhaling vatbaar.

Beste Soraya,

Hartelijk bedankt voor uw tijd die u genomen heeft om ons hotel te beoordelen.

We zouden zeer leuk vinden om u weer te mogen verwelkomen,

Het Premier Solto Team!

Supervakantie gehad, wij raden dit hotel zeker aan

Yasemin Aslan
30-7-2016

Kwaliteit van het eten was erg goed. Personeel was zeer vriendelijk, zij zijn erg behulpzaam. Kamers zijn mooi, schoon en ruİm. Het zwembad is groot en het strand is schoon. Je wordt hier op je wenken bediend. Al met al krijg je waar je voor betaald hebt. Wij komen hier in de toekomst zeker nog terug!!

Geachte Mevrouw Aslan,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling over uw vakantie.

Het was een genoegen om u ten dienst te zijn geweest.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen,

Het Premier Solto team

Meer dan fantastisch

Samira Bouchibti
30-7-2016

Hotel Premier is een waanzinnig mooi hotel. De service is meer dan uitstekend en de mensen zijn vreselıjk aardig voor alle gasten. Wat ook belangrijk is, is dat de mensen die in het hotel werken heel kindvriendelıjk zijn. Het strand en zwembad zijn geweldig en het eten krijgt van mij een 10. Ik kom zeker terug volgend jaar en neem dan de room with te view

Geachte Mevrouw Bouchibti,

Eerst en vooral willen we u hartelijk bedanken voor uw verblijf.

Wat leuk om een reactie als deze te mogen ontvangen! Uw beoordeling zal met het gehele team worden gedeeldt voor de motivatie.

Het Premier Solto Team!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Solto Hotel by Corendon in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Solto Hotel by Corendon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Solto Hotel by Corendon scoort een 9.09 uit 10 op basis van 84 reviews.