Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Piril

• 4Muc30-08-2018

Zie het als een waarschuwing

Goed; eigen strandje met vervoer eten en drinken. Eten smaakt nergens naar en schoon kan je het ook niet noemen.

• 9gözde04-12-2013

sonbaharda pırıl otel

Otele 2 aile kasım 2013 te 3 gece 4 gün giriş yaptık Herşey Dahil olarak gelmiştik fakat İnternette yazıldığı gibi pide saati gibi snack saatleri yoktu sadece sabah öğle akşam yemeği ve 5 çayında kuruPasta vardı onun dışında hiç bir şey yoktu Bu arada içecekler çok kaliteliydi yemekler dışında Fakat termal havuzda insanlar daha fazla vakit geçirdiğinden termal havuz başında bar olmasına rağmen su sebili dışında bir şey yok Oraya da içecek konulursa daha iyi olabileceğini düşünüyorum hamamdan2.kattaki bara ıslak ıslak gidilmez öyle değilmi?Bunun dışında çalışanlar çok ilgili ve yardımcı Lütfen Termal havuzun oradaki bar kısmını açık tutun ayrıca internette yazan bilgilere uyunuz snack saatinizin olmayışı gerçekten bizi aç bıraktı eğer ki az kişi öğle yemeğini tercih ediyorsa yapılan yemekler çöpe gitmesin yada başka yemeğe dönüştürülmesin bir menü belirleyip önceden alacart şeklinde yaparsanız herkes memnun kalır Herkesin şikayeti aynıydı bunları bilerek giderseniz tatiliniz güzel geçer

• 10Marek22-06-2013

SUPER HOTEL - MILA I PRZYJAZNA OBSLUGA

• blisko centrum Cesme
    • ladne pokoje
    • mila i przyjazna obsluga
    • bogaty serwis hotelowy
    • dobre jedzenie
    • fajne 2 baseny
    • plaza hotelowa polozona w zatoce z widokiem na wyspe CHIOS
    • bezplatnie ; sejf w pokojach oraz wifi i punkt internetowy
  • 10Gorkem08-03-2013

Harika bir tatil!

Pırıl Otelde Şubat ayında 4 günlük bir tatil yaptık. Gerçekten tam anlamıyla bir dinlenme tatili oldu. Bu mevsimde Çeşme'de pek canlılık olmadığı için zaten fazla beklentimiz yoktu. Kafa dinlemekti amacımız. Çeşmenin termal suyu gerçekten sağlığa çok iyi geliyor. Denizin içinden çıktığı için diğer bölgelere göre çok farklı. Hergün masaj yada bakım aldık, fiyatı da diğer otellere göre çok uygundu. Yarım pansiyon konakladık, yemekler de çok lezzetliydi. Genel olarak herşeyden çok memnun kaldık, tekrar gelmeyi düşünüyoruz. Tüm personele ve otel yönetimine teşekkürler.

• 5van der Heijden05-10-2012

Piril, turks voor stralen. Vies

Hotel Piril: Nu voor ons was het Stralen van viezigheid, echt Vies.... Alles in de kamer is /was vies en heeeel slecht onderhouden. Verder was er veel te weinig bergruimte voor de kleding van twee mensen. De kamer was wel klein maar dat is voor ons geen probleem. Ik heb nog nooit zo'n slechte en vieze badkamer gehad. Verder is het slecht gesteld met de hygiëne in heel het hotel. Ook het grootste deel van het vriendelijke personeel spreekt geen woord Engels of Duits, wat je wel verwacht in een toeristen hotel. Wij hadden All-Inclusieve, maar de minibar op de kamer hoort daar niet bij, dus ook geen water uit de flesjes in deze mini bar. Maar OOk niet in de bar van het hotel! Eten was regelmatig koud, wel veel variatie. Ook de animatie was zeer pover, tenminste tijdens ons verblijf. Daar staat tegenover dat de strand locatie, niet op loopafstand gelegen van het hotel, weer wel heel leuk is.

• 8Zus09-08-2012

Een aanrader

Een niet al te groot, gezellig en zeer schoon complex. Inderdaad een vrij kleine kamer, maar wel super schoon en zeg nou zelf, hoe vaak ben je op je kamer... Geen vuiltje in de zwembaden. Veel faciliteiten, zodat niemand - mede door het animatieteam - zich enig moment van de dag hoeft te vervelen. Eten is prima. Correcte bediening in bar en restaurant. Gratis wifi door het hele complex. Het centrum van Cesme is dichtbij, maar is wel erg klein. Niet veel bezienwaardigheden in de buurt. Wel leuk dorpje en strandjes te bezoeken met de lokale bus (Dolmus). Door de wind is de warmte in Cesme heel goed uit te houden. Cesme wordt oornamelijk bezocht door de Turken zelf, Engelsen en Duitsers. Nagenoeg geen Nederlanders. Als je een relax-vakantie wilt is Piril een uitstekende locatie!

• 5Barbara09-07-2012

Dit nooit meer

De eerste indruk van de voorkant van het hotel was echt super mooi. Dit beloofde wat! Helaas was dit maar voor een korte duur! Tijdens het inchecken bleek dat onze kamer was volgeboekt, dus we kregen een suite. De normale kamers waren echt heel klein waren. Net een grote klerenkast! Sommige moesten zelfs hun koffer op het balkon neerzetten. In de omgeving is bijna tot niets te doen. Je hebt wel een centrum op ongeveer 10 minuten loopafstand, maar dat is maar één straatje en daar ben je met een kwartiertje ook doorheen! Als je hierheen gaat, dan moet je er zeker heen gaan voor de rust en om de hele dag aan het zwembad te liggen. Het personeel spreek zeer slecht Engels. Je moet turks kunnen om je verstaanbaar te maken! De animatie is voornamelijk in het Turks! Ze houden alleen maar rekening met eigen volk. Het ontbijt was echt heel goed, veel keus. Het diner daarentegen vaak koud en vaak dezelfde dingen. Kortom zeker geen 5 sterren waard!! Eerder 3 sterren!!

• 3nan05-07-2012

Dit nooit meer

Wat een zorgeloze vakantie moest worden werd een zoektocht na een hotel want onderweg (We zijn met de auto na turkije gegaan)kregen we een sms dat we niet in het appartement konden. Wat een domper en niks meer van gehoord. Zo kwamen we in cesme piril terecht 1nacht was 250tl vond het erg veel. De kamer was een kleine muffe stinkende kamer. Volgende dag ook meteen weggegaan heel jammer want het eten was goed en de rest zag er fatsoenlijk uit dis je verwacht niet zo een muffe kleine stinkende kamer wat echt oud is bah.

• 6marga Oldenburger17-11-2011

dit nooit meer

toen we boekten stond hotel Piril als 5 sterren op de siten. toen we vlak voor vertrek keken waren het nog 4 sterren! ons verblijf was een magere 3 sterren waard. eten slecht, bij het ontbijt spruiten! open keuken heel vies, kamer een bezemkast terwijl we een comfort kamer hadden geboekt en betaald. rose had iedere keer een andere kleur en temperatuur, vlooien op de kamer. met alle klachten werd weinig tot niets gedaan!

• 3gerard12-10-2011

verouderd vies, onveilig lekages, eten smaakloos.

Het hotel is verouderd, stinkt en is vies. Vriendelijk personeel, eten smaakloos en veel te gaar. Wij hadden een standaard kamer gereserveerd, deze was onacceptabel een tweede kamer ook (uit zicht tegen een blinde uur ) de derde kamer was groter en moest worden bij betaald. Het dorp is gezellig en leuk. Mooi zand strand maar ondiep en veel keien. Accommodatie strand zeer goed Wij hadden 2 dagen regen, veel lekkage in het hotel, het water lekte door het plafond heen. Naar deze accommodatie zullen wij niet terug gaan. De hotel moet grondig worden gerenoveerd.

Hotel Piril info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Inönü Mahallesi, TR-35940