Hotel Miplaya Hotel by Prestij

Hotel Miplaya Hotel by Prestij
1,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Miplaya Hotel by Prestij voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Miplaya Hotel by Prestij in het Nederlands

Ontevreden

Hatice,
27-8-2017

De kamers waren ontzettend oud, onder de douche had je nauwelijks water. De kamers werden niet schoongemaakt, we hebben 3 keer naar de receptie toe moeten gaan zodat er werd schoongemaakt. Het eten is bijna niet te eten. Dus dit word nooit meer mi playa voor ons! Zonde van me geld!

Customer Relationship Management, Guest Relations Manager, 30-8-2017

Beste Hatice,

Graag wensen wij u te bedanken voor het verkiezen van Miplaya Hotel voor uw vakantie aan de Egeïsche kust.

Wij betreuren het dat wij niet konden beantwoorden aan uw verwachtingen en wensen u te garanderen dat uw opmerkingen zijn doorgegeven aan het management en de betrokken departementen om onze diensten te verbeteren.

Wij hopen het voorrecht te hebben om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Het Miplaya Team

Topper, als tweede thuis

Monique
17-9-2016

Voor de tweede keer hier geweest.Helaas was dit de laatste keer omdat het hotel wordt gesloopt. Met weemoed denken wij terug aan onze fijne 2 weken waarin wij als familie werden ontvangen. Met speciale dank aan de medewerkers en met ster aan Riza. Hij zorgde er op elk moment van de dag voor dat wij het naar naar onze zin hadden. Met zijn vriendelijke lach, spontane houding en drankjes bij het zwembad, Wij hopen dat hij meegaat naar Bodrum. Haribo en Halil bedankt voor het vertalen (dokter) en jullie gezelligheid.Marjanne fijn om je weer gezien en gesproken te hebben. Wanneer we terug denken pinken we een traantje weg, we missen jullie. Bedankt allemaal en tot ziens in Bodrum volgend jaar! ps. Alex hebben we tot de laatste dag volgepropt met eten. Wij hopen dat hij het gaat redden. Dikke kus van ons. Luuk, Monique, Robin en Mark Roof

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 18-9-2016

Beste Monique,

Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om uw verblijf in MiPlaya te beoordelen.

Wat zijn we trots op ons personeel die u zo goed hebben geholpen tijdens uw vakantie.

We hopen u tijdens uw volgende reis in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts te verwelkomen en wie weet komt u dezelfde medewerkers weer tegen...

Geweldige plek!!

Jolanda
5-9-2016

Geweldige ligging...mooi plaatsje...superrr...wordt aleen tijd om er een nieuw hotel neer te zetten

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 8-9-2016

Beste Jolanda,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring online te delen.

Graag willen we u hierbij informeren dat het hotel na dit seizoen gesloopt zal worden.

We hopen u tijdens een volgende vakantie te verwelkomen in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts,

topper

Randy
22-8-2016

We hadden 3 jonge kinderen bij ons.

Die hebben dikke lol gehad met Haribo en Hali.

Marianne (nederlandse manager) stond altijd voor ons klaar.

We missen ze nu al.

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 30-8-2016

Beste Randy,

Graag willen we u bedanken voor uw beknopte recensie.

Het is zeer leuk om over een geslaagde vakantie te lezen. Uw complimenten zullen doorgegeven worden aan ons personeel.

We hopen u tijdens uw volgende vakantie weer in een van onze Corendon Hotels & Resorts te mogen verwelkomen,

zo'n lieve mensen

Jos en Diana
18-8-2016

hele lieve mensen, Marjanne, Haribo en Halil en de rest, Jongen aan de zwembadbar die ons Turks probeerde te leren, doen alles om jou een mooie vakantie te geven. Helaas is dit het einde van het complex, worden dure koop appartementen en zo is het.Ondanks het verouderde complex is het erg gezellig en zijn de kamers gedateerd maar schoon, de vakantie was heerlijk en de mensen super lief. Ik wilde daarom iedereen die daar werkt een enorm compliment geven want ondanks dat mensen mopperen, zij het uiterste doen in hun kunnen om mij en mijn vriendin een ongelooflijk het gevoel te geven dat we zo welkom waren. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij onze "vrienden". Ik wens hun een hele fijne nieuwe baan toe, Marjanne je ben zo lief voor ons geweest en zelfs heel vroeg je mandje uit gekomen om ons gedag te zeggen, lieve mensen heel erg bedankt voor alles, zal jullie niet gauw vergeten. vergeet de verouderde kamers maar geniet van de mensen, strand en het eten. Wij wensen een ieder geluk. misschien tot ooit!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 30-8-2016

Beste Jos en Diana,

Hartelijk bedankt voor uw review over uw vakantie in MiPlaya.

We zijn trots op ons personeel die het onderderste uit de kan hebben gehaald om u een geslaagde vakantie te bezorgen.

We hopen u in een van onze andere Corendon Hotels en Resorts te mogen verwelkomen volgend jaar. Wie weet komen jullie elkaar weer tegen...

Fantastisch.....

Ahmet en Emine
11-7-2016

Prachtige strand, lekker eten, hele vriendelijke mensen daar. Vooral het personeel....echt hardwerkende, zeer vriendelijke, erg behulpzame personeel. Ongelooflijk, altyd vriendelijk en super aardig. Animatieteam was gewoon fantastisch ook, vooral Burak, Cindy, Marianne en die grappige Haribo. Spreken ook heel goed Nederlands. Ze hebben ons weer prima vermaakt en aan het lachen gebracht. We hebben een fantastische vakantie gehad, met veel plezier. Ik wil Burak, Marianne, Cindy en Haribo van de animatieteam zeker weer zien.... Alle personeel daar ; Gewoon fantastisch...

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 15-7-2016

Beste Ahmet en Emine,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons hotel.

We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien,

Het Miplaya Team!

Super vakantie!

zuhal
29-6-2016

Super vakantie. Leuk hotel in een schitterende plaats, goed strand, lekker eten en gezellig personeel!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 1-7-2016

Beste Zuhal,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in MiPlaya.

We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien,

Het MiPlaya Team!

Geweldig! Was al weer de 3e keer.

silvia
29-6-2016

Fijn strand, langzaam aflopend er goed voor kinderen. Prive strand met goede ligbedden. Goed eten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader, gan nog wel dit jaar! Want volgend jaar zal miplaya worden omgebouwd naar koop appartementen. Burak animatie bedankt! hij heeft zijn best gedaan in zijn eentje. Animatie mag wat meer. Er is een Nederlandse guest relation erg handig. Kort om wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 1-7-2016

Beste Silvia,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in ook in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts te mogen verwelkomen,

Mooi hotel

Eef
20-6-2016

Mooie locatie met wit strand en blauwe zee. Eten is goed en personeel is erg vriendelijk. Animatie is in zijn eentje, speekt Nederlands en doet zijn best, maar moeilijk om alleen iets te organiseren. Kamers zijn verouderd maar wel schoon. Plaatsjes in de buurt alicati en cesme zijn erg leuk om te bezoeken, veel mooie winkels en veel gezellige plekjes om iets te drinken / eten. Super vakantie!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 21-6-2016

Beste Eef,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Het Miplaya by Corendon Team!

Leuke plaats cesme

Brakenhoff
19-6-2016

Mi playa

Strand prachtig

Kamers verouderd

Animatie weinig

Zwembad goed

Personeel zeer vriendelijk mooie omgeving

Leuke vakantie gehad

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 21-6-2016

Geachte Familie Brakenhoff,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Miplaya en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedbacks van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Het Miplaya by Corendon Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miplaya Hotel by Prestij in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miplaya Hotel by Prestij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.