Hotel Miplaya Hotel by Prestij

Hotel Miplaya Hotel by Prestijsterstersterster

2.4Onvoldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Cesme

2.4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Miplaya Hotel by Prestij voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

204 reviews over Hotel Miplaya Hotel by Prestij

• 1Hatice27-08-2017

Ontevreden

De kamers waren ontzettend oud, onder de douche had je nauwelijks water. De kamers werden niet schoongemaakt, we hebben 3 keer naar de receptie toe moeten gaan zodat er werd schoongemaakt. Het eten is bijna niet te eten. Dus dit word nooit meer mi playa voor ons! Zonde van me geld!

Customer Relationship Management, Guest Relations Manager, 30-08-2017

Beste Hatice,

Graag wensen wij u te bedanken voor het verkiezen van Miplaya Hotel voor uw vakantie aan de Egeïsche kust.

Wij betreuren het dat wij niet konden beantwoorden aan uw verwachtingen en wensen u te garanderen dat uw opmerkingen zijn doorgegeven aan het management en de betrokken departementen om onze diensten te verbeteren.

Wij hopen het voorrecht te hebben om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Het Miplaya Team

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Monique17-09-2016

Topper, als tweede thuis

Voor de tweede keer hier geweest.Helaas was dit de laatste keer omdat het hotel wordt gesloopt. Met weemoed denken wij terug aan onze fijne 2 weken waarin wij als familie werden ontvangen. Met speciale dank aan de medewerkers en met ster aan Riza. Hij zorgde er op elk moment van de dag voor dat wij het naar naar onze zin hadden. Met zijn vriendelijke lach, spontane houding en drankjes bij het zwembad, Wij hopen dat hij meegaat naar Bodrum. Haribo en Halil bedankt voor het vertalen (dokter) en jullie gezelligheid.Marjanne fijn om je weer gezien en gesproken te hebben. Wanneer we terug denken pinken we een traantje weg, we missen jullie. Bedankt allemaal en tot ziens in Bodrum volgend jaar! ps. Alex hebben we tot de laatste dag volgepropt met eten. Wij hopen dat hij het gaat redden. Dikke kus van ons. Luuk, Monique, Robin en Mark Roof

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 18-09-2016

Beste Monique,

Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om uw verblijf in MiPlaya te beoordelen.

Wat zijn we trots op ons personeel die u zo goed hebben geholpen tijdens uw vakantie.

We hopen u tijdens uw volgende reis in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts te verwelkomen en wie weet komt u dezelfde medewerkers weer tegen...

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 7Jolanda05-09-2016

Geweldige plek!!

Geweldige ligging...mooi plaatsje...superrr...wordt aleen tijd om er een nieuw hotel neer te zetten

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 08-09-2016

Beste Jolanda,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring online te delen.

Graag willen we u hierbij informeren dat het hotel na dit seizoen gesloopt zal worden.

We hopen u tijdens een volgende vakantie te verwelkomen in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts,

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Randy22-08-2016

topper

We hadden 3 jonge kinderen bij ons. Die hebben dikke lol gehad met Haribo en Hali. Marianne (nederlandse manager) stond altijd voor ons klaar. We missen ze nu al.

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 30-08-2016

Beste Randy,

Graag willen we u bedanken voor uw beknopte recensie.

Het is zeer leuk om over een geslaagde vakantie te lezen. Uw complimenten zullen doorgegeven worden aan ons personeel.

We hopen u tijdens uw volgende vakantie weer in een van onze Corendon Hotels & Resorts te mogen verwelkomen,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Jos en Diana18-08-2016

zo'n lieve mensen

hele lieve mensen, Marjanne, Haribo en Halil en de rest, Jongen aan de zwembadbar die ons Turks probeerde te leren, doen alles om jou een mooie vakantie te geven. Helaas is dit het einde van het complex, worden dure koop appartementen en zo is het.Ondanks het verouderde complex is het erg gezellig en zijn de kamers gedateerd maar schoon, de vakantie was heerlijk en de mensen super lief. Ik wilde daarom iedereen die daar werkt een enorm compliment geven want ondanks dat mensen mopperen, zij het uiterste doen in hun kunnen om mij en mijn vriendin een ongelooflijk het gevoel te geven dat we zo welkom waren. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij onze "vrienden". Ik wens hun een hele fijne nieuwe baan toe, Marjanne je ben zo lief voor ons geweest en zelfs heel vroeg je mandje uit gekomen om ons gedag te zeggen, lieve mensen heel erg bedankt voor alles, zal jullie niet gauw vergeten. vergeet de verouderde kamers maar geniet van de mensen, strand en het eten. Wij wensen een ieder geluk. misschien tot ooit!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 30-08-2016

Beste Jos en Diana,

Hartelijk bedankt voor uw review over uw vakantie in MiPlaya.

We zijn trots op ons personeel die het onderderste uit de kan hebben gehaald om u een geslaagde vakantie te bezorgen.

We hopen u in een van onze andere Corendon Hotels en Resorts te mogen verwelkomen volgend jaar. Wie weet komen jullie elkaar weer tegen...

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Ahmet en Emine11-07-2016

Fantastisch.....

Prachtige strand, lekker eten, hele vriendelijke mensen daar. Vooral het personeel....echt hardwerkende, zeer vriendelijke, erg behulpzame personeel. Ongelooflijk, altyd vriendelijk en super aardig. Animatieteam was gewoon fantastisch ook, vooral Burak, Cindy, Marianne en die grappige Haribo. Spreken ook heel goed Nederlands. Ze hebben ons weer prima vermaakt en aan het lachen gebracht. We hebben een fantastische vakantie gehad, met veel plezier. Ik wil Burak, Marianne, Cindy en Haribo van de animatieteam zeker weer zien.... Alle personeel daar ; Gewoon fantastisch...

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 15-07-2016

Beste Ahmet en Emine,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons hotel.

We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien,

Het Miplaya Team!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10zuhal29-06-2016

Super vakantie!

Super vakantie. Leuk hotel in een schitterende plaats, goed strand, lekker eten en gezellig personeel!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 01-07-2016

Beste Zuhal,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in MiPlaya.

We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien,

• 9silvia29-06-2016

Geweldig! Was al weer de 3e keer.

Fijn strand, langzaam aflopend er goed voor kinderen. Prive strand met goede ligbedden. Goed eten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader, gan nog wel dit jaar! Want volgend jaar zal miplaya worden omgebouwd naar koop appartementen. Burak animatie bedankt! hij heeft zijn best gedaan in zijn eentje. Animatie mag wat meer. Er is een Nederlandse guest relation erg handig. Kort om wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 01-07-2016

Beste Silvia,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in ook in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts te mogen verwelkomen,

• 8Eef20-06-2016

Mooi hotel

Mooie locatie met wit strand en blauwe zee. Eten is goed en personeel is erg vriendelijk. Animatie is in zijn eentje, speekt Nederlands en doet zijn best, maar moeilijk om alleen iets te organiseren. Kamers zijn verouderd maar wel schoon. Plaatsjes in de buurt alicati en cesme zijn erg leuk om te bezoeken, veel mooie winkels en veel gezellige plekjes om iets te drinken / eten. Super vakantie!

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 21-06-2016

Beste Eef,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Het Miplaya by Corendon Team!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Brakenhoff19-06-2016

Leuke plaats cesme

Mi playa Strand prachtig Kamers verouderd Animatie weinig Zwembad goed Personeel zeer vriendelijk mooie omgeving Leuke vakantie gehad

Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 21-06-2016

Geachte Familie Brakenhoff,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Miplaya en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedbacks van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Het Miplaya by Corendon Team

56 tips over Hotel Miplaya Hotel by Prestij

• Mandy, 08-06-2014

Het centrum van Cesme is klein maar gezellig met een leuke haven. De markt in Alacati op zaterdag is voor 5 euro te boeken via Corendon, wij werden toen met een open bus opgehaald. Ook kun je met de dolmus voor 3,5 lira pp. Wij zijn er mee terug gegaan omdat we de markt wel 3x rond zijn gelopen! De mensen zijn vriendelijk en lang niet zo opdringerig als de grote steden zoals Alanya of Marmaris. Kortom, echt een aanrader!

• Marye , 11-06-2014

Erg leuk plaatsje Cesme, 30 minuten lopen ongeveer. Je kan ook vlakbij het hotel( richting de grote weg) een dolmus pakken naar Cesme toe, Alacati leuke markt op de zaterdag. Word ook vanuit het hotel georganiseerd (5 euro) maar je kan er ook heen met een dolmus. Wij zijn zelf naar Chios geweest met de boot, en daar een auto gehuurd a 25 euro voor een hele dag, en moet je aan het einde van de dag even aftanken. ongeveer dezelfde benzineprijzen als in NL.

• Cees van Reen, 28-06-2014

Iedereen heeft zijn eigen beleving, maar zeuren is iets typisch nederlands als het aankomt op in incidentjes. Je bent in een ander land en dan moet je accepteren dat er zaken anders zijn. Als je voor zon,zee en strand gaat is Mi-Playa top. Wel aanbiedingen zoeken want er zit groot prijsverschil in de diverse weken door het seizoen. Oh ja, hier heb je geen Russen die volladen, dronken zijn en herry maken. Prima vakantie om tot rust te komen.

25 vragen over Hotel Miplaya Hotel by Prestij

• Pol, 11-04-2016

sportschool

Is er een sportschool in de buurt van dit hotel? Graag zou ik willen weten of dit op loopafstand is?

SELDA, 28-04-2016

Beste Pol, eerst en vooral willen we u bedanken voor uw interesse in Miplaya Hotel by Corendon. Het animaieteam organiseert ook sportactiviteiten gedurende de dag. Er is een fitnesscentrum in Çeşme, voor meer informatie kan u ter plaatse terecht bij de Guest Relations. Met vriendelijke groet, het Miplaya team!

• sandra, 04-04-2016

Cesme - vluchtelingen

Goedenavond, wat is de actuele situatie mbt vluchtelingen. Ik zou graag met mijn zoon naar Mi Playa willen in de meivakantie. We zijn er al 2x geweest en het is een fijn hotel op een prachtige locatie. Als vrouw alleen met kind wil je toch zeker weten dat je er veilig en vertrouwd kunt genieten van de vakantie.

SELDA, 09-04-2016

Beste Sandra, eerst en vooral willen we u bedanken voor uw interesse in Miplaya Hotel by Corendon. Tot op heden hebben we geen last ondervonden van vluchtelingen, het hotel is dan ook goed beveiligd. Ook in het centrum van Çeşme is het nog steeds vredig. We hopen u voldoende geinformeerd te hebben, Het Miplaya team!

• dennisregeer, 07-08-2015

Speeltuin en zon oktober

Is er een speeltuintje voor kinderen? Wat is het weer in oktober 5-17 okt

SELDA, 01-11-2015

Geachte Heer Regeer,

Naar aanleiding van een intern onderzoek over alle aangegeven minpunten zijn we ondertussen aan de slag gegaan met het restaureren en vernieuwen van de accomodatie. Daarnaast wordt ook het personeel klaargestoomd met klantvriendelijkheids- en servicegerichte trainingen die tijdens de gehele winterperiode zullen vorderen, zodat we het seizoen beginnen met een geheel andere aanpak.

Miplaya Hotel by Corendon

Marjanne, 14-03-2016

ja er is een speeltuintje en in begin oktober is het weer prima met zon. Met vriendelijke groet, Marjanne

Hotel Miplaya Hotel by Prestij info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, 16 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel