Hotel Inkim Beach

2.2Onvoldoende

6 reviews over Hotel Inkim Beach

• 2019
    1MT23-07-2019

Smerigste hotel die ik ooit gehad heb

Hotel was smerig en onervaren personeel, de kamer werd nooit schoongemaakt.( ik heb ook geen een schoonmaakster gezien in hotel) Voor een periode van 8 dagen geen schone handdoek gehad. Schoonmaak spullen natte dweil en moppen staan in hoek te stinken. Ga nooit naar deze hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

7Larsic02-08-2010

Kom er zeker terug.

Rechts van het hotel een hele mooie zandstrand met helder blauw zeewater. Zwembad is klein. Weer was aangenaam niet te warm en koele bries. Avondeten was wat saai, ontbijt iets beter. Alles is in de buurt van goede restaurants tot supermarkt en het gezellige Cesme, Alacati. 90 procent Turkse toeristen dus dat zegt genoeg. Een goede vakantie en een toplocatie.

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Skar08-07-2009

Goedkoop en simpel hotel

Hele rustige vakantie gehad, ben zelf 26, dus voor mij was het niet wild genoeg. Super dichtbij de mooiste strand van turkije (ILICA Beach). dichtbij kokend water. Ach ja, het was voor mij zo rustig dat ik er zelf onrustig van werd (dat heeft alleen met mij te maken). Cesme heeft overigens een leuke nachtleven (Check de flyers), veel concerten van turkse bekendheden, dagje izmir(45min met de bus voor 10 TL). Alacati om te gaan surfen en prachtige pitoreske plaatsje, Dalyan met zijn vis restaurantjes en prachtige jachten die aan de kust staan. Mensen zijn over het algemeen relaxed, aangezien er alleen maar welvarende mensen ronlopen. High Class mensen, goed sparen als je niet veel poen hebt, dan haal je het optimale eruit! het weer daar is overigens super, lekker windje en toch super warm. Cheers

Gereisd in juli 2009

Hotel Inkim Beach info