1,9

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Inkim Beach in het Nederlands

Smerigste hotel die ik ooit gehad heb

MT
23-7-2019

Hotel was smerig en onervaren personeel, de kamer werd nooit schoongemaakt.( ik heb ook geen een schoonmaakster gezien in hotel) Voor een periode van 8 dagen geen schone handdoek gehad. Schoonmaak spullen natte dweil en moppen staan in hoek te stinken. Ga nooit naar deze hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Kom er zeker terug.

Larsic
2-8-2010

Rechts van het hotel een hele mooie zandstrand met helder blauw zeewater. Zwembad is klein. Weer was aangenaam niet te warm en koele bries. Avondeten was wat saai, ontbijt iets beter. Alles is in de buurt van goede restaurants tot supermarkt en het gezellige Cesme, Alacati. 90 procent Turkse toeristen dus dat zegt genoeg. Een goede vakantie en een toplocatie.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goedkoop en simpel hotel

Skar
8-7-2009

Hele rustige vakantie gehad, ben zelf 26, dus voor mij was het niet wild genoeg. Super dichtbij de mooiste strand van turkije (ILICA Beach). dichtbij kokend water. Ach ja, het was voor mij zo rustig dat ik er zelf onrustig van werd (dat heeft alleen met mij te maken). Cesme heeft overigens een leuke nachtleven (Check de flyers), veel concerten van turkse bekendheden, dagje izmir(45min met de bus voor 10 TL). Alacati om te gaan surfen en prachtige pitoreske plaatsje, Dalyan met zijn vis restaurantjes en prachtige jachten die aan de kust staan. Mensen zijn over het algemeen relaxed, aangezien er alleen maar welvarende mensen ronlopen. High Class mensen, goed sparen als je niet veel poen hebt, dan haal je het optimale eruit! het weer daar is overigens super, lekker windje en toch super warm. Cheers

Gereisd Anders in juli 2009

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inkim Beach in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inkim Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.