Hotel Altin Yunus Çesme Resort & Thermal

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°16°
Hotel Altin Yunus Çesme Resort & Thermal
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Altin Yunus Çesme Resort & Thermal voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Altin Yunus Çesme Resort & Thermal in het Nederlands

Alles te duur voor een vakantie klant.

Naki unveren
28-5-2016

Ze zijn overgstapt van all in concept naar hp. Gebouwen zijn oud en voorziningen ook. Middag eten geen genoeg variaatie. En erg duur. Gedurende vakantie ben je evenveel geld kwijt als geboekte vakantie voor middag eten en drankjes

Prachtig hotel!

p van den Berg
25-10-2015

Echt een heerlijke vakantie gehad!Personeel was heel erg aardig en beleefd en het eten was fantastisch.

super hotel

mirjam
28-9-2015

Echt super hotel....Alles klopt daar schoon helder en super behupzaam personeel.

Net n dorpje

aduke
12-7-2015

Mooi hotel met veel Turkse gasten, hele nette mensen.

Alacati n leuk stadje en een hele mooie windsurf spot.

Met n auto kun je alles makelijk aanrijden.

Personeel spreekt overwegend enkel Turks.

Fantastische hotel

Aslihan Akbuga
8-9-2014

Ik ben hier geweest met mijn gezin, en alles was perfect. Voor ieder zijn eigen zin. Eten was lekker met een super mooie uitzicht op de marine. Kinderen hebben veel plezier gehad vooral met de miniclub. De zee is hier echt prachtig. Hotel is over het algemeen schoon en de kamers zijn goed. Locatie van het hotel is perfect, çesme is zeker een aanrader voor een welverdiende vakantie. Altinyunus is the place to be!

Super vakantie gehad

Anita
31-7-2014

Was een perfecte vakantie mooie ligging lekker eten goede kamers aardig personeel dus dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Genoten

Jose
18-7-2014

Mooi schoon en goed eten. Ligging is perfect

Geweldig

Willie
18-7-2014

Lekker in de watten gelegd. Heerlijk weer.

Geweldig genoten

Super!

Elizabeth
17-7-2014

Een fijne vakantie gehad! Vriendelijk personeel. Mooie plek! En mooi land! Wat wil je nog meer!

genoten

Christel
12-7-2014

heerlijk genoten met mijn Familie zeker voor herhaling vatbaar en ook het personeel bedankt . alles super verlopen top vakantie lokatie

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altin Yunus Çesme Resort & Thermal in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altin Yunus Çesme Resort & Thermal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.