We hebben een aantal aanbieders voor Cesme voor je op een rij gezet:

Reviews over Cesme

Erg fijn,rustig ,relaxed! Volgend jaar weer

Cor van veldhuizen,
    27-8-2018

Prima hotel,goede service,mooi strandje ,heerlijk water dicht bij cesme en allicati

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch...

Liane,
    20-7-2018

Dit hotel is "heropend" als D+ Seya Beach hotel...

De nieuwe General Manager Gökhan S. Aykan is een TOPmanager zoals ik nog niet eerder heb meegemaakt !!! Veiligheid en hygiëne is zijn hoogste prioriteit voor de gasten en ook voor zijn personeel... Dit hotel, onder zijn leiding zal spoedig 6****** verdienen... Check Facebook D+ Seya Beach... De foto's spreken voor zich 😍

Gereisd alleenreizend in juli 2018

fantastische

Ercan,
    22-5-2017

hoogwardige service/ bijna alles is mogelijk mist men erom vraagt/

kinderen hebben zich enorm vermaakt/ personeel zeer aardig

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

fijne vakantie gehad.

astrid,
    27-9-2016

mooi hotel

mooie hotelkamers met goede bedden,lekkere douche/bad

prima eten

vriendelijke bediening

waren later in het seizoen

was erg rustig.

niet alles was meer open,een sauna die het niet 'deed'waarvan wij meer het idee hadden dat ze die niet aan zetten,ivm de weinige gasten.

het strand wordt gedeeld,normaal wordt je dan denk ik gek van de mensen op het strand,daar iedere centimeter benut wordt voor een bedje.

echt op de zotte af....

wij hadden hier geen last van,(half sept einde seizoen)

Gereisd met oudere kinderen in september 2016
    Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 30-9-2016

Beste Astrid,

Bedankt voor uw feedback over Premier Solto,

Wat spijtig dat u niet in het hotel uw teleurstelling over uw aangegeven punten heeft geuit of al meteen iets heeft gevraagd zodat we u ter plaatse konden inlichten over het concept. U kan ten alle tijde terecht bij de Guest Relations balie.

De sauna was niet geopend i.v.m. werkzaamheden door een defect. Ondertussen is het terug werkzaam en kunnen onze gasten er weer gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Het PS Team!

Topper, als tweede thuis

Monique,
    17-9-2016

Voor de tweede keer hier geweest.Helaas was dit de laatste keer omdat het hotel wordt gesloopt. Met weemoed denken wij terug aan onze fijne 2 weken waarin wij als familie werden ontvangen. Met speciale dank aan de medewerkers en met ster aan Riza. Hij zorgde er op elk moment van de dag voor dat wij het naar naar onze zin hadden. Met zijn vriendelijke lach, spontane houding en drankjes bij het zwembad, Wij hopen dat hij meegaat naar Bodrum. Haribo en Halil bedankt voor het vertalen (dokter) en jullie gezelligheid.Marjanne fijn om je weer gezien en gesproken te hebben. Wanneer we terug denken pinken we een traantje weg, we missen jullie. Bedankt allemaal en tot ziens in Bodrum volgend jaar! ps. Alex hebben we tot de laatste dag volgepropt met eten. Wij hopen dat hij het gaat redden. Dikke kus van ons. Luuk, Monique, Robin en Mark Roof

Gereisd met oudere kinderen in september 2016
    Corendon Hotels & Resorts, Guest Relations Manager, 18-9-2016

Beste Monique,

Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om uw verblijf in MiPlaya te beoordelen.

Wat zijn we trots op ons personeel die u zo goed hebben geholpen tijdens uw vakantie.

We hopen u tijdens uw volgende reis in een van onze andere Corendon Hotels & Resorts te verwelkomen en wie weet komt u dezelfde medewerkers weer tegen...

Met vriendelijke groet,

Het MiPlaya Team!