Hotel Aphrodite

Hotel Aphrodite
8,8

6 tips over Hotel Aphrodite

A.g.a.m.Bakkers, 7-10-2013
Als je met Kras reist en je gaat maar een week boek dan geen excursie pakket van 5 dagen. De groep moet namelijk in onderling overleg de excursies kiezen en omdat de meeste mensen 14 dagen blijven loop je de kans dat men niet (bijna) elke dag een excursie wil doen. Ook kan er weinig animo zijn voor de actievere excursies. De omgeving schijnt heel mooi te zijn dus wandelen is aan te raden. Sla in ieder geval de boottocht niet over. En neem een paar keer het geitenpad in plaats van het taxibootje!
Piet, 4-7-2013
Doe in ieder geval mee met de excursies die door het hotel worden georganiseerd. Ze zijn kleinschalig en geven een fantastische indruk van de directe omgeving, met 2000 jaar oude platanen en waar de tijd lijkt stil te staan.
Janneke Botermans, 9-6-2013
Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of voor kinderen ( die niet kunnen zwemmen)

We hebben een aantal aanbieders voor Aphrodite voor je op een rij gezet:

Anke, 20-9-2012
Ga met een gulet vanuit het hotel naar baaitjes in de buurt. Er wordt een lunch geregeld op de boot, de vis wordt op de bbq aan boord gebakken. Je kunt mooi snorkelen als je dat wilt.
ans de lassacquere, 9-6-2012
Dit hotel is wel een aanrader als de verbouwing klaar is en dan wel voor 1 week
kobus56, 6-6-2012

Voor o.a. de single reizen adviseer ik om voor jezelf te noteren wat je per

dag daar uitgeeft, betaling kan niet elke dag,kan ook (nog) niet met visa

betalen, In Bozeburan heb je ook goede restaurants met meer keuze voor

de lunch

We hebben een aantal aanbieders voor Aphrodite voor je op een rij gezet: