Hotel Aphrodite

73 reviews over Hotel Aphrodite in het Nederlands

Fijn om er weer te zijn

Marlène de Kievith
16-5-2016

Het is er heerlijk rustig; daar moet je wel van houden! Er zijn volop(wandel)activiteiten, maar je kunt er ook fijn luieren op de stretchers. Het is een half uur lopen naar het centrum van Bozburun; de hotelboot gaat regelmatig gratis naar het dorp.

Bozburun is een gezellig dorp met terrasjes en een prachtige haven. Mijn vakantieweek is geslaagd en ik kom zeker nog een keer terug.

Super om hier weer te zijn.

Han Niesten
16-4-2016

Voor de tigste keer in dit heerlijke hotel op deze geweldige plek. Vandaag is de eigen boot te water gegaan, waarmee het seizoen nu echt geopend is. Het is elke keer weer bijzonder om hier te zijn. Zelfs al was het hotel tot nu toe nog niet echt open, toch word je van harte verwelkomt: hoz geldiniz. En uiteraard goed verzorgd. Alles is mogelijk, het wordt geregeld. De mensen zijn super aardig en willen echt dat je het helemaal naar je zin hebt.

Het is 'maar' een klein hotel, maar dat zorgt er ook voor dat je persoonlijke aandacht krijgt. Voor wandelaars, cultuursnuivers, zonaanbidders, culinaire genieters, eenlingen, stellen, groepen, zwemmers is het hier volop genieten. Het zeewater is nu nog fris, maar de temperatuur loopt al snel op. Ik weet nu al dat dit weer niet de laatste keer zal zijn :-)

fantastisch

Loes
21-9-2015

Dit hotel is echt een parel gelegen in een paradijsje. De medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. En dat lukt ze. Een meer ontspannen vakantie had ik niet kunnen wensen.

De excursies die aangeboden worden zijn goed georganiseerd. Voor ieder wat wils en in overleg met de deelnemers. Alles kan. We hebben het authentieke Turkije gezien gekregen.

Het eten is perfect. Kamers goed. Het dorpje heel aangenaam.

Hotel Aphrodite en touroperator: bedankt! Ik kom zeker terug.

Loes

Verrassend

C. Pheninckx
    31-8-2015

Heerlijk, die rust! Heerlijk dat kabbelende water! Heerlijk het uitzicht! Heerlijk, die ligbedden aan zee! Heerlijk, het ontbijt en diner! Kortom: het was genieten in Aphrodite! Je moet ter been zijn en van rust houden.

Unieke plek!

Margreet
    27-7-2014

Kleinschalig hotel gelegen op een unieke plek aan de baai met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel en Ramazan die met zijn excursies het authentieke Turkije laat zien.

Super locatie

Von en Ter
    14-7-2014

Wat een top plek is dit. Het hotel ligt afgelegen en de reis er naar toe is wat langer dan je mag verwachten van Turkije maar dit alles ben je in een dag vergeten en ben je alleen maar aan het genieten van de rust. Geen verkeer (behalve bootjes), geen gillende kinderen, geen zwembad, geen animatie.... alleen maar rust, zee, een mooie kamer met prachtig uitzicht. Mocht je uitstapjes willen maken dan kan de eigenaar (Ramazan) dit voor je regelen en vaak gaat hij ook mee. Het eten is uitstekend maar kan gevarieerder maar een kniesoor die hier op let. Voor ons een topvakantie en we gaan zeker terug.

Schitterend familiehotel

Maarten Gombert
    15-6-2014

Prachtige plek, kraakhelder en blauw water, aan een beschutte baai met een mooi eiland, fantastische zonsondergangen, vanaf het terras of de steiger de zee in.

Betrokken personeel dat meehelpt om uitstapjes, excursies, boottochten of wandelingen te maken.

Kinderen moeten kunnen zwemmen, water is meteen heel diep. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

Een mooie fijne rustige plek

A.g.a.m.Bakkers
    7-10-2013

Ik heb in september een week in dit hotel gelogeerd en het is me uitstekend bevallen. De locatie is rustig, romantisch, door de prachtige planten bij het hotel paradijselijk. Het eten is eenvoudig (met name het hoofdgerecht) maar door de soep en heerlijke mezzes vooraf ruim voldoende. Aan vegetariers wordt gedacht, als vegetarier heb je eigenlijk aan het voorgerecht al voldoende. Toetjes vond ik iets minder. De kamers zijn eenvoudig maar hebben genoeg comfort en het uitzicht is erg mooi. De mensen die het hotel runnen zijn vriendelijk en informeel. Soms tref je iemand slapend met een van de huiskatten in een hangmat aan wat een huiselijk gevoel geeft. Je wordt al snel met je voornaam aangesproken maar men houdt ook rekening met mensen die hier geen behoefte aan hebben. Zij worden vriendelijk en beleefd geholpen. De rekening klopte bij mij tot op de cent. Het wordt gewaardeerd als je het zelf ook bijhoudt. Bij vertrek, ondanks het zeer vroege uur, een zeer uitgebreid ontbijt gekregen.

GENIETEN met hoofdletters

Piet
    4-7-2013

Hotel Aphrodite is een geweldig kleinschalig familiehotel op een geweldige locatie. Ver van alle drukte is het een oase van rust. Gelegen aan de prachtige baai van Bozburun aan de Lycische kust is dit echt het andere Turkije. Geen drukte, geen herrie, geen verkeer, maar tuffende bootjes over kabbelend water waar je van geniet vanaf het terrasdek, direct gelen aan de baai. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken en de keukenbrigade zorgt voor heerlijke maaltijden. Als reisleider van een groepsreis had ik een ideale voorstelling in die is ook helemaal uitgekomen.

Rust en gastvrijheid, een paradijs

hpetit
    19-6-2013

Dit nog niet door toerisme verpeste eldorado is een waar paradijs op aarde. Het hotel is alleen via het water en een geitenpad te bereiken. Niet alleen ligt het op een prachtige plek aan een baai maar de bediening is buitengewoon gastvrij, het personeel doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. De kok Mahmoud tovert de meest lekkere gerechten uit zijn keuken en eigenaar Ramazan zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Niet onbelangrijk, ook op de kamers is er een 5 Mbt WiFi ontvangst. Nog niet eerder meegemaakt, meestal alleen in de foyer van een hotel. Ook het plaatsje Bozburun, op 20 minuten lopen, is nog niet gegrepen door het massatoerisme. We hebben er bijv geen imitatie spullen kunnen ontdekken. De ongedwongenheid van dit hotel zorgt ervoor dat je weer helemaal de accu kan opladen en tot rust komt. Voor wie wil uitrusten is dit een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Aphrodite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphrodite in Bozburun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphrodite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aphrodite scoort een 8.78 uit 10 op basis van 73 reviews.