Bozburun

We hebben een aantal aanbieders voor Bozburun voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bozburun voor je op een rij gezet:

Reviews over Bozburun

Bozburun is een oase van rust

Piet
    4-7-2013

Het gezellige havenstadje Bozburun ligt op een uurtje rijden van Marmaris en is een oase van rust. Geen drukte, geen muziek, maar een heerlijke baai. Er zijn voldoende voorzieningen: winkels, eet- en drinkgelegenheden, pinautomaten. Kortom een plaats om er even echt in alle rust uit te zijn.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig klein havenplaatsje

Janneke Botermans
    9-6-2013

Bozburun is een havenplaatsje waar veel houten schepen/gulets worden gebouwd.Er liggen veel plezierjachten aangemeerd.Voor wie houdt van een boulevard met veel winkeltjes en restaurants minder geschikt. Dat is er wel maar op zeer kleine schaal.De omgeving is prachtig.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Authentiek vissersdorpje

Hetty
    18-9-2012

In Bozburun heeft de grote vooruitgang nog niet echt plaats gevonden. Er zijn wel toeristen en hotels, maar de sfeer is nog authentiek. Voor rust zoekers een leuke plek. Wandelen kun je prima in de omgeving, maar ga dan vroeg of laat in het jaar, anders is het te warm.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Ook dit jaar zijn we weer op bezoek geweest in Bozburun we

Fam Kousbroek
    7-7-2008

Ook dit jaar zijn we weer op bezoek geweest in Bozburun indien mogelijk gaan we ieder jaar terug hetbevalt ons daar prima. Het eten bij Gordon's restaurant is al vanouds en de bediening aller vriendelijks.

Gereisd Anders in juli 2008

In september 2005 zijn wij een uitstapje wezen maken met ,

Fam. de Vries
    4-4-2006

In september 2005 zijn wij een uitstapje wezen maken met een huurauto naar Bozburun. Wij hadden een hotel geboekt in Marmaris en wilden ook eens graag het achterland verkennen. Eenmaal aangekomen in Bozburun wisten wij echt niet wat we zagen , een schitterend dorpje aan een hele mooie baai. Aangezien wij hier wilden dineren hebben wij een overnachting geboekt in Hotel Aphrodite en hebben s'avonds in het dorp redelijk kunnen eten. Wat ons tegenviel was het hotel cg pension waar wij zouden overnachten. De slaapkamers waren wel erg klein en de heer Ramazan schrijft volgens ons graag met een "vork"de rekening , hier klopte niets van , ook erg jammer dat het hotelpersoneel o.i. teveel achter de vrouwelijke gasten aanzaten i.p.v. de mensen op het terras fatsoenlijk te bedienen. Op het hotel na kunnen wij een ieder dit uitstapje,op een van de mooiste plaatsen van Turkije echt adviseren

Gereisd Anders in april 2006
Bozburun scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews