Appartement

28 reviews over Appartement Turquoise (Type C) in het Nederlands

40km van Bodrum, heel afgelegen

siham
24-8-2013

Accommodatie ie redelijk. Potten en pannen niet goed schoon, en er ontbrak aan spullen. Stofzuiger stuk. Appartement groot en dichtbij het zwembad. Uitzicht is mooi, maar valt weinig te beleven op een berg. Afgezien van zwembad valt er niks te doen. 1 Restaurant aanwezig, eten is goed.Geldt ook voor enigste supermarkt, machtspositie en dat merk je in de prijzen. Je bent afhankelijk van ze. Kamers niet 1keer schoongemaakt, maar er is wel een wasmachine aanwezig. Kindvriendelijkheid zeker een voldoende.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kindvriendelijk en lekker rustig

Mark Schuitemaker
30-10-2012

We hebben enorm genoten met onze kinderen van 3 en 5 jaar. Het is een park met veel priveappartementen. Hierdoor is het erg rustig en geen entertainment. Mooi zwembad voor het huisje. Daarbij nog een groot zwembad met glijbaan waar de kids enorm zoet waren. Huisje is iets gehorig, maar alles is lekker ruim. Neem wel zelf je bedovertrek mee (140*180), want dat kennen ze niet. Bij de Beachclub bovenop de berg lekker gegeten voor weinig. Hou je van uitgaan, avontuur, en veel lol ga hier dan hier niet heen. Het is top om uit te rusten en samen een leuke vakantie te hebben. Operator had het goed geregeld met de hostes en vervoer van/naar het vliegveld. Helaas gingen we op de heenreis 7 uur later weg en op de terugreis 9 uur eerder terug als op de ticket, maar dat is normaal bij deze operator uit Lijnden(lees ik net op de site). Dus over het algemeen lekkere vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Anders dan gedacht

Marielle Diemel
9-9-2012

We zijn al vaker in Bodrum en omgeving geweest en het is daar prachtig. Het gehucht waar Turquoise ligt stelt niks voor en je moet wel echt een auto huren om meer te zien dan het vakantiepark alleen. Wij dachten het van tevoren af te kunnen met een brommer zoals elk jaar maar daar lag het te afgelegen voor. Kosten voor autohuur komt er dus bij en dan is de prijs/kwaliteit verhouding anders dan je van tevoren berekent. Ook was de informatie bij het boeken verkeerd. Er stond dat er 2x per week werd schoongemaakt en beddengoed + handdoeken verwisseld. Dit is niet waar, er komt niemand. Je moet zelf schoonmaken, betalen voor de eindschoonmaak (39 euro) en je eigen was doen. Er is wel een wasmachine, stofzuiger, strijkbout- en plank aanwezig.

Gereisd Met partner in Sun Aug 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

WOW

anoek
27-4-2012

Het is een ontzettend mooi park, de appartementen zijn prachtig. Helaas zaten wij in het voor seizoen (april). Er waren bijna geen mensen. We zaten als een van de weinige in het restaurant te eten. Het eten was overigens erg lekker! We konden tennissen wanneer we dat wilden en overal was plek. Dus voor mensen die van een stille, rustige vakantie houden, ga in het voorseizoen! Ik verwacht dat het in het hoofdseizoen ontzettend druk is! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in april 2012

Het villapark ligt in een prachtige rustige omgeving en heeft veel potentie. Buiten het management (de beheerder van het park) ben ik tevreden over de inspanningen van de medewerkers van het villapark. Voor de ongerepte natuur en om uw lichaam en geest tot rust te laten komen, is het een prima vakantiebestemming. De appartementen zijn ruim en voorzien van allerlei gemakken.

De stad Bodrum ligt niet in de buurt en daarom is de naam geografisch gezien enigszins misleidend.

Touroperator doet er verstandig aan om ervoor te zorgen dat er op het villapark zelf een aanspreekpunt / contactpersoon is. Touroperator blijft anders onzichtbaar als verantwoordelijke.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad in Turqouise!

Suzanne
27-9-2011

Na veel slechte beoordelingen (o.a. over het eten, de ligging en de receptie) gingen wij met toch wel een angstig voorgevoel naar Turqouise toe. Binnen een uur na de landing stonden we in onze villa met eigen zwembad. Wij hadden geluk en bij de receptie ging alles prima en werden we in het engels geholpen. Vervolgens meteen naar onze villa gebracht. Wat een prachtige villa met eigen zwembad, werkelijk van alle gemakken en luxe voorzien. Het park is afgelegen in de bergen en een auto is wel noodzakelijk als je ergens heen wil (Bodrum: 30 min.). Maar goed, dat weet je als je deze locatie boekt. Verder een prachtig park met alle voorzieningen!. Wij hadden volpension geboekt en het eten was prima. Je hebt geen keus maar alles wat je krijgt is vers en lekker. Minpunten: we hadden geboekt bij touroperator maar hebben nooit een reisleider gezien of andere vorm van reisonformatie gekregen. Als je problemen hebt duurt het lang voor de receptie actie onderneemt, gewoon blijven bellen dus.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Geweldige Accomodatie

Visje
11-9-2011

Mijn vriend en ik hadden nooit verwacht een eigen villa te hebben, dus toen we aankwamen op het park dachten we allebei WOW!. We hadden een 3 kamervila met alles erop en eraan met zwembad (bijna) voor de deur van de villa. Op het park zat 1 restaurant en een kleine supermarkt. We hebben (nog) geen kinderen, maar het was voor ieder wat wils. Zeker een aanraden en wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Apr 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Binnen 10 meter in het zwembad

Fam.Posthuma
28-8-2011

Op schiphol ging na een uur wachten plotseling de incheckbalie dicht. Stonden we weer achter in de volgende rij. Toen we aan de beurt waren moesten we alle 5 apart zitten, lekker hoor met kleine kinderen. De receptie is buitengewoon triest, wij waren echter voorbereidt op volpensioen bandjes, airco's en extra bedden.Van reisleider begrepen dat touroperator heel slecht comminiceert met iedereen en dat klopte. Zelf de vertrektijden maar van internet gehaald.In het park was iedereen erg vriendelijk en behulpzaam.Het eten was zonder keuse en ontbijt elke dag hetzelfde. Gewoon niet geen volpensioen nemen, is veel beter. Verder prima vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

mooi maar die receptie drama

gezin
15-8-2011

Heerlijk genoten van een lekkere warme en mooie vakantie huisje,s waren mooi en lekker dicht bij zwembad en restaurant waren oke qua prijs maar...die receptie wat is dat een drama zeg, geen woord engels en niks willen snappen/regelen en mensen gewoon uren laten wachten op sleutel (huisje) 2 uren. Touroperator, als jullie Turquoise Villa willen behouden zeg ik u . stop met deze receptie en zorg voor een reisleider die mensen opvangt als ze aankomen en die in ieder geval engels/nederlandskan spreken

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

receptie..wat een ramp

hainlipi
5-8-2011

hallo ik ben samen met mijn vrouw en schhonzuster en man naar dit park geweest wij 13 dagen en hun 12 dagen alles ging perfect vlucht aankomst en TO transfer...maar dan aangekomen bij receptie bleek dat er geen 1 was die engels sprak dus met handen en voeten duidelijk gemaakt dat we voll pension hadden en dat we hier 12 en 13 dagen gingen logeren er werdt veel onderling gelachen en gepraat in het turks ( gek aangestoken) naar 3 uren wachten ( van 01.00 t/m 04.00 ) werdt er verteld dat de schoonmaakmeisje de sleutel nog had ??? toevallig van 2 huisje,s eindelijk naar huisje,s toe, naar een controle van amper 15 seconden maar..geen airco of afstandbediening..standaard deden het er 2 voor de rest prima restaurant bediening etc etc klasse jammer van 11x stroomstoring in het gehele park te hebben gehad min 1 uur max 4 uren laatste dag idem drama receptie borg/controle tyd etc etc tip..TO dump de receptie want dit kost jullie veel klanten

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turquoise (Type C) in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turquoise (Type C) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.