Villa Turquoise (Type A+B)

Villa Turquoise (Type A+B)

7.4Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

7.4Goed

• 7.6Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Villa info

• Sauna
Meer villa info

25 reviews over Villa Turquoise (Type A+B)

• 9Joyce09-08-2013

Heerlijke vakantie!

Type A Villa, naam: Opal 8 2 heerlijke weken hebben wij gehad. 6 personen in een mooie villa dicht bij het restaurant en privézwembad voor de deur! Deze villa zou voor 8 personen ook beschikbaar zijn maar er zijn echt maar 3 slaapkamers en weinig bestek, borden, glazen, tuinmeubilair. Alles wat er wel is was super!! Restaurant er goed, hele aardige mensen en ze doen daar echt alles voor je. Mooi uitzicht, gratis shuttlebusjes om je naar het strand te brengen..kortom TOP!! Wel ver van de bewoonde wereld, pinautomaat is 5km buiten park dus genoeg Lira meenemen of van tevoren ergens pinnen is zeer aan te raden. Boven aan de berg zit de Migros, alle boodschappen daar kunnen doen..wel stijle helling op om park af te komen! Ook boven aan de berg toeristen uitjes te boeken, dit is zeer af te raden, regel dit via je reisorganisatie!!! Nog 1 tip: SunSet, restaurant en Beach.. WAUW!!! (Links naast de Migros te vinden!) Wij hebben een top vakantie gehad, erg luxe om een privézwembad te hebben!

Gereisd in juli 2013

• 9bert29-09-2012

Lekker rustig en afgelegen

Het type C appt wat wij hadden lag perfect uitzicht op het zwembad op de bergen en het meer. s-Morgens om 7 uur zegen wij de zon opkomen en op het grote balkon werd het al snel warm. Wij hadden ook een dakterras waar we s avonds ook wel gingen zitten. Appt is heel compleet, tip neem vaatwasblokjes mee voor de vaatwasser. Er ontbreekt werkelijk niets is het appt. Tja het is wel afgelegen met de Dolmus naar Bodrum kost idd 6Tl per persson enekele reis , je bent er in 30 minuten. In de buurt van het appt is verder niks te doen, je kan wel gaan wandelen maar het is erg up en dowm. Restaurant bij zwmebad is goed en netjes geprijst, die boven aan bij de Migros ook wel een beperkte kaart. Heeft Wifi die je ook buiten het restaurant bij een zitje kan gebruiken daar doen ze niet moelijk over.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Faith14-08-2012

Luxe maar ver weg van de bewoonde wereld.

Het appartement was geweldig!Wasmachine,afwasmachine,koelkast,diepvries,2 badkamers,2 slaapkamers,groot flatscreen (voor nl zenders moet je wel betalen!),magnetron,oven,strijkplank,strijkijzer ect.Turquoise is 4 jaar geleden gebouwd in de bergen voor Bodrum. Prachtige omgeving maar ver weg van de bewoonde wereld.Centrum van Bodrum is 20 min met de taxi maar kost je 100 euro!(heen en terug)Met een Dolmus kan je voor 12 TL heen/terug(35 min) De busjes zitten in het hoogseizoen bomvol en de terugweg is een ramp!Langs de afgrond,zandpaden ect..Er zit een klein supermarktje op het park,net buiten het park heb je een grote supermarkt MIGROS. Als je iets doorloopt heb je nog een supermarktje met erg vriendelijke mensen.Restaurant ook op het park aanwezig,prima verder. De touroperator zet je voor de deur af en haalt je daar weer op. Geen incheck/uitcheck momenten.Strand:Kindonvriendelijk!Zwembad moet je delen met ongeveer 20 app. Vaak waren wij er met nog 1 gezin,lekker rustig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Elisa04-08-2012

een geweldig appartement

ontvangst bij de receptie zeer onvriendelijk moesten heel lang wachten tot we naar appartement konden en kregen weinig informatie

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Visje25-04-2012

Rustgevend

Dit jaar voor de 2de keer naar Turquoise. Dit keer een appartement gehad met uitzicht over het meer. De ligging: mooi, rustig op een berg. Geen last van drukke wegen.

Gereisd met partner in april 2012

• 6marc23-10-2011

Aardig maar niet nog een keer.

Appartement was van alle gemakken voorzien. Niet luxueus maar gewoon netjes. Alles was er. Wasmachine, vaatwasser, strijkbout etc. Receptie is matig/slecht. Was ver lopen om te bereiken. Communicatie is slecht en pro actief mensen helpen zit niet in hun genen. "s nachts aangekomen hebben ze ons naar appartement gebracht. Maar eerst inschrijven aan de balie. Welgeteld 1 stel en wij als gezin. Duurde meer dan een half uur. Zit je niet op te wachten om 2 uur 's nachts met kleine kinderen. Gedropt in huisje maar zonder verdere uitleg. Dingen die niet goed waren zijn ook moeizaam/niet verholpen.

Park is aardig. Genoeg zwembaden. Restaurant is goed betaaldbaar. Eten was niet hoogstaand maar zeker niet slecht. Mensen waren allemaal super aardig. Communicatie is matig. Er spreken maar een paar redelijk engels.

Ligging van park is ver weg van activiteiten. Lekker voor de rust.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 1Nursen en Osman22-09-2011

NIET GAAN MENSEN WAARDELOZE PLEK

Het appartement zat vol met mieren. Het was niet schoon. Geen plek om vakantie te houden. We werden steeds afgescheept met onze klacht. na een paar dagen waren we het zat. Ruzie gehad met de verantwoordelijke en na aandringen kregen we een andere appartement. En ja hoor het appartement was nog erger dan het eerste. Er waren MIERENNESTEN in het appartement. Het zat letterlijk VOL met mieren. We hebben foto's van gemaakt. We hebben een klacht ingediend bij Corendon. Eten was niks. Zwembad was best ver. Als je hier naartoe wilt gaan moet je alles zelf bekostigen. Er zat niet eens wc papier. vreselijk voor worden. Mensen helpen je nergens mee. Echt een KLOTE vakantie gehad. We hebben het niet volgehouden. We zijn naar een andere plek gegaan.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Cor en Nicoline03-09-2011

mooie ruime appartementen,gastvrij

Net terug van een heerlijk weekje Turkije. Mooi gastvrij park en lekker rustig. Minpuntjes:neem geen halfpension,weinig/geen keuze in menu en je kunt net zo lekker en goedkoop elders eten b.v. bij My beach.Erg veel moeite moeten doen om de borg bij vertrek terug te krijgen.Wij hadden via touroperator een excursie geboekt,maar er is geen enkele samenwerking met touroperator en de accomodatie ( ook geen reisleiding) zodat je opnieuw moet boeken en betalen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Nicole14-08-2011

Lekkere vakantie gehad

Aankomst bij de receptie was bagger. Geen 1 persoons die engels sprak. Anderhalf uur moeten wachten voor we naar ons appartement konden. Conclusie de schoonmaak was nog niet gedaan, en dat savonds al laat. Aangekomen in appartement, super mooi, groot en erg ruim en recht aan het zwembad dat je met 8 appartementen moesten delen. heerlijk rustig dus. We hadden volpension bij geboekt, niet doen! Eten is erg weinig en geen keus. Je krijgt een vast menu terwijl op de site van de tourporator staat dat juli/aug buffetvorm is. Toen we weer naar huis moesten, zouden we om half 7 opgehaald worden door de touroperator. Om 6 uur werd ons appartement gecheckt maar om half 7 nog niemand gezien. Probeer dan bij de receptie maar eens uit te leggen dat je je 100 euro borg terug wil hebben. Nog een tip, betaal niet voor de airco, gewoon in de meterkast de groepen omzetten dan doet je airco het ook. We hebben verder een super vakantie gehad maar een beetje jammer van de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 4Wanda04-08-2011

Nooit meer en wat een ellendig personeel

Laat aangekomen met 3 jonge kinderen. Personeel is bijna niet mee te communiceren doordat ze zeer gebrekkig engels spreken. Eenmaal in het appartement bleken er 4 bedden te staan en we waren met vijven. De medewerker die ons bracht zou binnen 10 minuten een extra bed brengen, maar niet dus. Moesten we 3 kinderen dwars op 2 bedden laten slapen met maar 2 lakentjes. De volgende dag naar de receptie en verteld dat we een bed misten, dat de airco niet werkte, de wc niet doorspoelde, een deur ontbrak van de douche cabine en een vaatwasser die naar brand rook. De dame achter de receptie zei me dat de technische man in 1 uur zou komen en het bed in 2 uur. Na 3 uur te hebben gewacht nog steeds niets. Weer terug gegaan naar de receptie en weer de belofte dat ze zouden komen. Weer niet dus. Weer terug naar de receptie en deze keer werd er gezegd "it's your problem and the problem for Corendon". Een schande en zoals meerdere beoordelingen komen we daar nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Villa Turquoise (Type A+B) info