Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• 2017
    10John & Diana28-05-2017

Super mooie ligging op een berg met roltrappen in het midden. Zwembad mega groot, en super veel cabanna's waar je zalig in kunt liggen..Uitzicht perfect en ook nog een mooi strand gelijk voor het resort. Eten uitgebreid en personeel vriendelijk. En al het drinken in de bar in glazen en niet in plastic bekers.. Maar 10 minuten vanaf het vliegveld ook zeer lekker als je net gevlogen hebt. En de kamers waren top, zeer ruim en nieuw met een mooi balkon met uitzicht op het water. De regendouche is zalig (wij hadden wel een superior room geboekt) Kortom super de luxe en je wordt in de watten gelegd in Titanic Bodrum

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Please accept our sincere thanks for spending your precious time to share your kind feedback. We appreciate your valuable comments. We look forward to welcoming you in the future and hope to welcome you again in Titanic Deluxe Bodrum. Warmest Kinds,

Met vrienden

• 6Sebastiaan04-05-2017

Gewoon lekker ergens anders boeken

Ga je voor het eerst naar Turkije? Dan voelt dit hotel waarschijnlijk top! Kom je al vaker (en dan met name bv Lara) dan denk je nooit weer! Reis je met kinderen? In een standaard kamer is geen vast bed, je kind slaapt dus op een kei-harde bank! Shows zijn er in periode april/mei nagenoeg niet of van beroerde kwaliteit. (in 12 dagen 2 gezien). Eten.. lauw, slap en eentonig.Keuze uit 2 soorten vlees + kabeljauw. Geen show-cooking of uitgebreid buffet, zoals bij bijvoorbeeld Delphin Diva. Wat 's middags bij buffet ligt er 's avonds ook/nog. Personeel neigt Turkse locals eerder te bedienen dan Europese (wellicht omdat personeel door turken als vuil worden behandeld) Personeel wel vriendelijk en hard werkend. Schoonmaken kan ook wel tandje beter.. Minibar wordt minimaal bijgevuld ondanks briefjes / fooien / melden etc. Titanic wenst een high-end hotel te zijn. Misschien met een paar jaar .. Maar nu zijn ze er nog lang niet. Wij zijn echt geen azijn zeikerds maar Delphin in Lara 1000x beter.

Tuurlijk stelt iedereen andere eisen aan zijn vakantie. Voor ons is dit hotel gewoon minder dan dat wij gewend zijn. Wil je echt lekker eten luxe en het pure gevoel van ontspannen hebben ga dan lekker naar Royal Wings, Delphin Diva, Delphin Imperial etc.

Het uitzicht/ leuke winkeltjes ed zit je in Bodrum wel geweldig !!!

Tip Tip Neem Lira mee ipv Euro. Een hoop dingen zijn ondanks dat ze graag euro's hebben interessanter in Lira dan Euro.

Tip Top 2, Houd er rekening mee dat dingen op het vliegveld vaak goedkoper zijn dan bij een winkeltje in een hotel bv sigaretten gaan rusting 2x over de kop.

Esra Wellington,, GUEST RELATIONS MANAGERR, 27-05-2017

Dear Holdemblow Thank you for sharing your experience with Titanic Deluxe Bodrum and choosing us for your holiday. Your comments are so valueable for us to improve ourselves. As your appreciation, we work very hard to make our guests stay comfortable, happy and enjoyable one. We are looking forward to welcoming you again with our full quality experience. Warmest Kind, Titanic Deluxe Bodrum

Met jonge kinderen

• 10Sikkes25-03-2017

Fantastisch Hotel !

Wij gaan voor de 3e keer achter elkaar naar dit hotel De negatieve reacties op dit hotel op het eten zijn totaal ongegrond ! Verse broodjes , verse jus , warm eten prima variatie Mensen vergeten ook om goed op de website te kijken Eind sept , oktober staat duidelijk dat er restaurants dicht kunnen zijn ! dit komt doordat dat het einde seizoen is ! Ook de animatie is zeker vanaf 20 sept ten einde ! Men gaat dan kritiek uiten dat er niks te doen is dit is totaal ongegrond in onze ogen ! Personeel super aardig kamers zijn schoon eten prima ! Mensen lees eerst voordat je boekt ! Avond shows zijn ook te zien tot 20 sept of een paar dagen langer ( buiten ) ivm einde seizoen
    binnen zijn er nog wel optredens tm begin oktober ! Wij verwachten deze periode dat de live optredens( buiten met podium begin mei weer zou kunnen beginnen . Wifi gratis

• Oude reviews

4Mario09-10-2016

Nooit meer Titanic Bodrum

Na 2x Titanic Lara en 1x Titanic Belek hadden we van dit hotel hoge verwachtingen. Bij aankomst was het al duidelijk, ontvangst enorm onpersoonlijk in heel slecht engels. Aankomst op de kamer : prachtig ruime ingerichte kamer (deluxe kamer) Minibar werkt niet, eerste keer gemeld bij receptie. S’avonds : minibar werkt nog niet, tweede keer gemeld bij receptie Bij het nemen van een bad kwam er bruin water uit de kraan, terug een melding bij receptie. Dan maar iets gaan eten in het main restaurant, weinig keuze buffet en eten koud Volgende dag zijn de problemen nog niet opgelost, dan maar op zoek naar een manager. Gesprek met manager die erkend dat er wat problemen zijn !!!!!!maar alles zou opgelost worden. Volgende dag ontbijt, OK dat was ook niet wat het moest zijn voor een 5 sterren hotel. Om het kort te houden : ik heb 4 keer een melding gedaan voor herstelling minibar. 2 x melding voor het bruine water in bad, na 3 dagen was het dus opgelost. Er zijn 4 a la carte restaurants, daarvan was er 1 open, het italiaans dan maar geboekt. Dit was gewoon slecht en de wijn diende betaald te worden ! Main restaurant : weinig keuze, altijd hetzelfde en het eten niet warm Ontbijt : zwak, oud brood en de laatste dagen zelfs geen fruitsap meer S’avond : enkel in de bar een turks bandje dat stond te spelen Bediening : op enkele na(Ali was heel goed), heel zwak. Onderhoud kamer : miniem, er heeft 4 dagen een dode vlieg naast onze wasbak gelegen. Ligging hotel ; prachtig, maar er is echt niets in de buurt (shuttle dienst van hotel naar Bodrum was afgeschaft) Voor mij nooit meer Titanic Bodrum Verblijf van 27/9 tot 7/10

• 7Elly en Hans07-10-2016

Mooi hotel, maar ontzettend saai

Mooie grote kamers Eten eentonig, vaak lauw maar wel smakelijk Geen animatie, vreemd overigens Minimaal aantal leuke terrasjes en avondvermaak

• 6Manicalde06-10-2016

Mooi Hotel, maar dat was het............

Mooi Hotel, prachtig uitzicht en dat was het.

Kamer mooi, groot, maar niet echt schoon soms, Koelkast niet altijd goed gevuld. Water ed. Airco prima zelf te regelen.

Toen wij er waren was er géén dag en avond animatie. Wel werd het hotel verhuurd aan bedrijven die wel een avondprogramma hadden, waarbij de hotel gasten werden weggestuurd. Wij mochten vanaf een afstand meekijken.

Ontbijt was goed. Lunch namen we in het Italiaanse "snackrestaurantje" onder het zwembad. de maaltijden waren er klein maar WEL warm. Diner was eenzijdig, kleinschalig, niet afwisselend en op de soep na, lauw, maar vaak koud.

Verder werd het hotel verhuurd voor miss verkiezingen, waarbij de fotografen rond het zwembad liepen met de dames (waar wij dan ook aanwezig waren)

Wij waren er van op de hoogte dat het hotel afgelegen ligt, dan verwacht je voor je Ultra All Inclusive wel wat vertier. Na het diner was het dan ook richting hotel kamer.

Ook al loopt het toerisme misschien terug, blijf je best doen. Wij komen hier zeker niet meer terug.

• 8Petra05-10-2016

Prachtige locatie met een adembenemend uitzicht

Mooi nieuw modern hotel met prachtige ruime kamers Prachtig zwembad persoonlijk te koud, heerlijke en voldoende lichtbedjes Geen animatie en jammer genoeg geen yogalessen of andere leuke Groepslessen Lekker maar wel eentonig eten, vanwege het aantal gasten is jammer genoeg het beef restaurant niet geopend Tafels worden netjes schoongemaakt maar wel constant met hetzelde vaatdoektje zonder uit te spoelen Personeel aardig en hulpvaardig

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Please accept our sincere thanks for spending your precious time to share your kind feedback. We appreciate your valuable comments. We look forward to welcoming you in the future and hope to welcome you again in Titanic Deluxe Bodrum. Warmest Kind,

• 10Debbie15-09-2016

Fantastisch hotel!

Over Guvercinlik: Over de bestemming Guvurcinlik kunnen wij helaas niet veel vertellen, zijn namelijk niet van het resort afgeweest. Wat we gezien hebben is erg mooi, zandstrand en erg mooi uitzicht naar de bergen toe!

Over Titanic Deluxe Bodrum: Hotel Titanic Deluxe Bordum is werkelijkwaar een fantastisch mooi hotel met geweldige service! Het hotel ligt op 20 minuten rijden van de luchthaven, heerlijk na een reis met 2 jonge kinderen. Hotel heeft een geweldige service, je wordt netjes ontvangen, koffers worden aangenomen en je krijgt iets te drinken aangeboden, vervolgens word je met een golfkarretje naar je kamer gebracht. De kamers zijn geweldig, ontzettend groot! Mooie grote kledingkast, heerlijk en groot bed met fantastische matrassen! Heerlijke badkamer met regendouche en minibar waar je de hele week gratis gebruik van mag maken. Het uitzicht op de zee is adembenemend! Het eten is ook erg uitgebreid, voor ieder wat wils! De obers werken ontzettend hard om het iedereen naar zijn zin te maken. De kinderanimatie en shows in showcenter zijn ook geweldig, echt proffessioneel en van zeer hoge kwaliteit! Enige nadeel is voor mensen die slecht ter been zijn, het is allemaal erg steil.. Al met al: Boeken en Gaan!

Algemene indruk

• 9Paul21-08-2016

Bijna een top hotel

Titanic is een prachtig hotel, eten is fantastisch, de kamers zijn mooi en vooral de omgeving is knap. Trappen moet je niet doen, van boven tot beneden roltrappen of liften. Personeel is vriendelijk maar ze lopen nog wat verloren. soms vragen ze je smorgens bij ontbijt of je koffie, thee of fruitsap wenst maar dat is geen zekerheid en je haalt het dus beter zelf. Zeer goede beach bar en s avonds altijd iets te doen. Allemaal positief. In augustus zat het wel vol met grote Turkse families en de buurlanden van Rusland. Heel hautain en arrogant volk ( de Turken moeten niet onderdoen voor de oostblokkers) en dat is een domper op de feestvreugde, kinderen die met stokbroden staan te schermen op het terras van het restaurant, met een bal spelen, de steentjes uit de bloembakken halen en niemand die er wat tegen zei. Als je naar het buffet gaat zijn ze met je stoel of tafel weg. Heel weinig Europeanen gezien. Twee all in a la carte restaurants maar die zitten zogezegd altijd vol. We zijn gaan kijken en slechts een 30 procent in gebruik. Blijkbaar werden de overige tafels vrijgehouden voor de lokalen die in de villa's of suites zaten. Een Nederlandse gast had de zeer vriendelijke assistant manager hierover aangesproken en die mocht plots alle dagen gaan. Hotel is een aanrader maar blijf er in augustus weg dat is een goede raad.

• 8Slachmuylders18-08-2016

Nieuw en zeer mooi hotel

++ Luxe kamers met alle voorzieningen, zeer groot zwembad, voldoende glijbanen, goeie fitness, zeer vriendelijk personeel. + eten was lekker en veel keuze. Voor de specialiteiten moest je er vroeg bij zijn...

-- avondshows trekken op niks, (te) veel Turks. Drank bij de avondshows is van andere (mindere) kwaliteit :-( dan die van overdag. Het hotel ligt dan ook iets te ver van Bodrum om er iedere avond naartoe te gaan...

• Busjes rijden geregeld naar de stad voor 2.5€ per persoon.

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

10 vragen over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Maria, 08-01-2019

Steentjes aan de oever van het strand?

Ik zie een foto met voeten en steentjes op het strand, is het nodig om waterschoentjes mee te nemen?

Anja , 15-05-2019

Nee, niet perse nodig. Ze hebben mooi wit zacht zand over het kiezelstrand heen gestort. Je kunt er dus prima met blote voeten op lopen.

• Joke Knap, 18-05-2018

Bouw overlast.

Heeft iemand last van de bouw werkzaamheden gehad. Van het hotel ernaast.

Huiberts, 24-05-2018

De bouw is bijna klaar en het hotel is sinds 3 dagen open , wij kijken op het nieuwe hotel en de geluidsoverlast valt reuze mee

• Jo, 03-04-2018

Hebben de zwembaden alleen die ijzeren steilen trapjes aan de rand of ook voor mensen die slechter ter been zijn een trap die schuin het water in loopt ? Ik zie dat niet op de foto’s .... Alvast bedankt voor uw reactie.

Huiberts, 24-05-2018

Alleen trapjes aanwezig in het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking