Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• 2018
    9Anoniem16-05-2018

Aanrader!

Prachtig hotel - Eten is goed - Luxe - Uitzicht is adembenemend - Zowel liften als roltrappen aanwezig - Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam - Echt een aanrader! Wij zijn vandaag terug gekomen en willen nu al de volgende vakantie plannen!

• 10debora van appeldoorn09-05-2018

Fantaschisch

Vakantie was uitstekend. Prachtige Deluxe 2 persoon kamer en familie suite. Eten was heerlijk, vooral het Vis, Turkse en Italiaanse restaurants. Personeel is behulpzaam en doet zijn best. Zwembad groot en strand heerlijk. Altijd zwembedjes of strandbedjes aanwezig. Wij zouden iedereen dit prachtige hotel aanbevelen.

Met oudere kinderen

• 10Erol Altin05-05-2018

Geweldig, zon, zee en rust!

Je krijgt alles wat je hartje begeerd. Verdiep je in de Turkse keuken als je voor het eerst gaat. Vaak eten de Nederlanders alleen maar patat en spaghetti🙈...

Geweldige personeel, lief attent, oplossingsgericht. Service is perfect. Zeker onderhandelen over de massages! Of bij andere faciliteiten! Niet gelijk akkoord gaan. Ze helpen je. Al met al we hebben genoten! Een kidsclub met zoveel aandacht voor kinderen die alles met hun doen... je brengt ze om 11:00 haalt ze om 23:00 uur op. Ze zwemmen, tekenen, spelen, theater film echt Hatice bedankt!

Ook dank aan Gül van de Pilates en entertainment. Restaurant medewerkers schoonmakers zo goed en schoon allemaal! Respect! Turkije een fantastische land! We komen zeker terug! Dit is onze 4e all inclusief vakantie en Wauw!!!

Harikasınız Harika!!!

• 10RH01-05-2018

Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Mooi en schoon resort, ruime kamers. Personeel is zeer behulpzaam. Tijdens ons verblijf was het rustig op het complex, geen wachtrijen bij het buffet en genoeg ligbedden bij het strand en het zwembad. Eten is werkelijk fantastisch, zeer uitgebreid en afwisselend. Enige minpuntje is dat er wat geluidsoverlast was omdat ze het hotel aan het uitbreiden zijn, wij hebben toen om een andere kamer gevraagd en daarmee was het probleem opgelost. Het resort ligt wat afgelegen dus om naar Bodrum te gaan zul je de taxi moeten nemen maar, dit is allemaal makkelijk te regelen bij de receptie. Complex ligt in de buurt van de luchthaven dus in een kwartiertje met de bus ben je op je bestemming.

• 10Fam Pepino30-04-2018

Schitterend

Prachtig hotel gelegen op een heuvel met schitterend uitzicht, met heel mooie kamers met open badkamer met bad en inloopdouche. Zelfs een strijkplank met strijkijzer op de kamer. Guest relations manager doet er alles aan om u vakantie perfect te laten verlopen. Main restaurant met ruime keuze aan lekkere gerechten. De a la carte restaurants zijn van hoge kwaliteit. Het Italiaans restaurant is hierbij de uitschieter zeker aan te raden.onder leiding van chef Adran en zijn team word je hier lekker verwend. De bediening loopt heel vlot door Serkan en zijn collega’s. Over de middag kan je hier snacks verkrijgen. Vele keuze aan verschillende bars. Aan de poolbar vriendelijk bediend door yldirim en Elkin Erden. Voor het diner kan je genieten van verschillende bekende merken whiskey’s, rums, martini, baeily’s enz... in de Irish pub bij de gastvrije Gulsan. Dank aan Mr Embre om ons te laten genieten. Top hotel komen zeker terug.

• 2017
    10Hans en connie04-10-2017

Toppertje!

Top hotel alles klopt.eten is fantastisch service is top, mooie kamers met inloopdouche strijkplank/ijzer,heerlijke bedden.minibar met chips chocolade koeken allerlei drinken dagelijks bijgevuld. Snacken van de kaart,ijs heel de dag,warme wafels,heerlijke cabanas op het strand en zwembad. Op rolschaatsen worden je drankjes bij je gebracht!heerlijke koffie elke kop van verse bonen. Alleen jammer van de vele wespen! Hier komen wij zeker terug!

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Thank you very much for taking time to write your recent stay experience with Titanic Deluxe Bodrum and choose for us. As Titanic family, we are very happy to hear about your pleasant stay with us. Thank you again for your appreciation to us as we are here to make our guests stay more enjoyable, relaxable and unforgettable.

We are looking forward to welcoming to you soon.

Warmest kind,

Titanic Deluxe Bodrum CRM

• 9Miriam22-07-2017

Luxe en mooi hotel!

Mooi hotel gelegen op een berg in een groene omgeving. Zeer vriendelijk ontvangst bij het boeken van een de luxe 2 persoons kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen omgeboekt in overleg naar een familie kamer met 2 badkamers en 2 slaapkamers. Eten is veelzijdige en elke dag wat anders. A la carte is heerlijk wel even reserveren van te voren. Personeel doet zijn best met Engelse taal. Heel veel verschillende nationaliteiten en de avond shows zijn leuk, alpha is echt een aanrader. Dolmus voor t hotel brengt je zo naar 't centrum.

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Please accept our sincere thanks for spending your precious time to share your kind feedback. We appreciate your valuable comments. We look forward to welcoming you in the future and hope to welcome you again in Titanic Deluxe Bodrum. Warmest Kind, Titanic Deluxe Bodrum CRM

• 9Vandersmissen - Grosemans14-06-2017

Goed Hotel

Goed hotel: zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Lekker eten: iets meer variatie is mogelijk, men zou hierbij met themabuffetten kunnen werken. De kamers zijn zeer netjes en de hygiëne is zeer goed. De ligstoelen en bijhorende kussens aan het zwembad en strand zijn in zeer goede staat en worden dagelijks goed gekuist. Beperkte animatie (slecht 3à4 animatoren)

• 10Fam.Soomers04-06-2017

Fantastisch.

Wij hebben het ervaren als geweldig,al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam,we hadden een de-luxe kamer wat werkelijk grandioos was,buiten het hotel is er niets maar met de dolmus ben je in no-time in Bodrum wat heel leuk is,het eten en drinken vonden wij perfect hetzelfde als in Titanic beach lara waar wij al meer geweest zijn. Kortom een geweldig hotel wij komen zeker terug.

• 8Hfd02-06-2017

Echt relaxen

Hotel heeft een prachtige ligging in de bergen met een mooi uitzicht. Alles in aanwezig , mooie pier met heerlijke bedden. Personeel is vriendelijk maar spreken niet allemaal goed Engels. Eten is prima,maar geen show cooking. Bij de ala carte restaurants moet je helaas dikke prijs voor de wijn betalen. Kids club aanwezig maar weinig activiteiten. Dit resort is prima vertoeven als je heerlijk wil ontspannen. Als je van veel entertainment houd moet je hier niet zijn. Kamers prima, goede bedden en alles netjes schoongemaakt. Al met al een prima resort voor prima prijs. Als je echt luxe wilt moet je ergens anders naar toe,maar betaal je ook meer. Bodrum is met dolmus 30 minuten,kost 2,50 pp en kids zijn gratis. In de periode toen wij er waren amper Nederlanders,veel gasten uit Iran en palestina. Vraag trouwens wel om echte merken alcohol anders gooien ze b merk dranken in je glas.

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your experience at Titanic Deluxe Bodrum. Your feedback of our resort and colleagues is very rewarding and has been recognized. We are delighted you had a memorable stay and look forward to welcoming you back next year. Warmest regards, Titanic Deluxe Bodrum CRM Team

0 tips over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

10 vragen over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Maria, 08-01-2019

Steentjes aan de oever van het strand?

Ik zie een foto met voeten en steentjes op het strand, is het nodig om waterschoentjes mee te nemen?

Anja , 15-05-2019

Nee, niet perse nodig. Ze hebben mooi wit zacht zand over het kiezelstrand heen gestort. Je kunt er dus prima met blote voeten op lopen.

• Joke Knap, 18-05-2018

Bouw overlast.

Heeft iemand last van de bouw werkzaamheden gehad. Van het hotel ernaast.

Huiberts, 24-05-2018

De bouw is bijna klaar en het hotel is sinds 3 dagen open , wij kijken op het nieuwe hotel en de geluidsoverlast valt reuze mee

• Jo, 03-04-2018

Hebben de zwembaden alleen die ijzeren steilen trapjes aan de rand of ook voor mensen die slechter ter been zijn een trap die schuin het water in loopt ? Ik zie dat niet op de foto’s .... Alvast bedankt voor uw reactie.

Huiberts, 24-05-2018

Alleen trapjes aanwezig in het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking