Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°14°
8,2

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum in het Nederlands

Nooit nooit meer. Enkel voor disco liefhebbers

Jean-Paul Hayen
9-10-2018

Heel goed doch...... Het hotel hiernaast is een Disco hotel. Van 14•00 uur tot s morgens 03•00 uur kan je hier Niet slapen. Dus.,. Om uit te rusten. .....Niet doen veel en veeeel te veel lawaai.. niet doen. Geeen nachtrust. Ekel voo fuifgangers......

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

SANDRA Zwart
5-9-2018

Super hotel , is echt vakantie houden daar , in 1 woord geweldig!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Huiberts
26-7-2018

Fantastisch mooi hotel, heerlijk eten en drinken mooie grote kamers en super bedden. Alleen begint het animatieteam pas in juni met de avondshow dat is jammer Fijne cabanas op het strand ( ook gratis) En het hoogte verschil is over het gehele complex opgelost met roltrappen en liften Buiten het resort is niks te doen maar met de Dolmans (stopt voor het hotel) ben je met ongeveer een half uur in bodrum (kost €3,00 per rit) Zeer vriendelijk personeel Persoonlijk vinden wij Titanic de luxe in Belek mooier

Gereisd Met partner in mei 2018

Super hotel!

Karina
6-7-2018

Mooi hotel met ruime kamers! Ideaal hotel met kleine kinderen! Mooie speeltuin, waterspeeltuin, kinderwaterpark! Er zit zelfs een indoorspeeltuin in maar dat is wel tegen betaling! Speciaal kinderbuffet met pakjes/ flesjes drinken, danoontjes!

Eten was erg goed!! Vooral lunchen en dineren a la carte bij de Italiaan was erg lekker!

Ijssalon met echt Italiaans ijs niet dat goedkope ijs wat je vaak ziet in Turkije! Op het strand zelfs verpakt ijs! S middags wafels met vers fruit! Patisserie met overheerlijke gebakjes en chocolade!

Koelkast gevuld met blikjes echte cola bij het strand! Bij het zwembad bedienen ze je aan het bedje. Minibar goed gevuld met chocolade, drinken en wat pepsils!

Wij hadden een superior kamer deze was heerlijk ruim met mooi uitzicht over de baai!

Met de taxi zit je in 20 min in bodrum

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Goed hotel, prima eten en drinken.

D. Krommenhoek
10-6-2018

Prima hotel, kamers zijn zeer comfortabel. Service van is van een goed niveau. Gevarieerd assortiment in het restaurants. Personeel behulpzaam en vriendelijk. allen spreekt men haast geen andere taal dan Turks wat soms tot verwarring leidt. s' Avonds is het wel chaos in het restaurant personeel loopt rond als kippen zonder kop, tafels worden niet of nauwelijks afgeruimd, drankjes worden niet bijgevuld lege glazen worden dan wel weer opgehaald. Ik denk dat dit komt door jong personeel wat in opleiding is en krijgt haast geen leiding. Let op bij aankomst dat je wel de kamer krijgt die geboekt is, de dame die ons van dienst was zij dat we een upgrade hadden naar een premium kamer, dat mooi toch! Helaas bleek dit niet zo te zijn, wij hadden geboekt kamer met zijzicht op zee, nou niets daarvan we keken uit op achterkant van een Kamergebouw. Voor deze ene week hebben we het zo gelaten waren wij er 2 weken geweest dan graag de zeezicht

Gereisd Met partner in juni 2018

Zeer mooi hotel maar op wandelafstand is er niets

Stan H
9-6-2018

Zeer goed georganiseerd en voldoende en zeer hulpvaardig personeel.Het eten in het hoofdrestaurant was ruim voldoende en zeer aangenaam voor buiten te zitten maar ééntonig na een week.Zeer goed geholpen door guest relation bij vragen of problemen.Roltrappen in het hotel zijn zeker een gemakkelijke manier om u te verplaatsen .Voldoende plaats aan zwembad en strand.De kamer was ruim en proper en minibar werd elke dag terug aangevuld.Zeer mooi zicht op de zee vanuit heel het hotel.

Top Hotel

Ginette Verhaeghe
6-6-2018

Ruime kamers,vriendelijkheid, netheid, uitstekende buffetten,voldoende lig zetels aan zwembad en strand, kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2018

Zeer verzorgd en goed hotel!

Marjan
1-6-2018

Fantastisch hotel! Hotelkamers zeer luxe en comfortabel. Service van hoog niveau. Gevarieerd assortiment in restaurants. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Twee van ons waren tijdelijk geblesseerd en dus slecht ter been en werden met elektrische wagens naar wens gebracht en gehaald. Top service. Bodrum is 20 minuten met de taxi dus prima te bezoeken.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie kamer en uitzicht!

Orhan & Senem Gők
31-5-2018

De kamer was erg mooi met prima uitzicht. Goed service en er werd prima schoongemaakt.

Pareltje!

Roelof
22-5-2018

Eerlijk gezegd sprak de naam “Titanic” me niet aan. Niet vanwege het schip, maar door het wanstaltige hotel met die naam in Antalya. Dat vooroordeel bleek totaal onterecht! Prachtige ligging, geen supergrootschalig hotel, geweldige faciliteiten, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Nu hangt dat wel samen met ons vakantiedoel: relaxen in luxe. Want buiten het resort is nauwelijks wat te beleven. Dus aan gezinnen met tienerkinderen zou ik deze bestemming niet aanbevelen. Al waren wij er in het voorseizoen, waardoor de avondanimatie nog beperkt was. Ook mensen die slecht ter been zijn, vooral rolstoelers, moeten hier ècht niet naartoe gaan. Het hotel is op zo’n 6 terrassen gebouwd, die met roltrappen (!) met elkaar verbonden zijn. Maar voor ons dus een pareltje! Met als uitschieters de patisserie, de geweldige kamers en 2-persoons cabana’s op het strand.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Deluxe Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Deluxe Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.