Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• 7Frieda Labeeuw06-10-2019

lawaai en eten vaak koud

Ben pas terug (vandaag) van 7-daags verblijf bij Titanic De Luxe in Bodrum. ben helemaal uitgeput want ik heb geen enkele nacht kunnen slapen door lawaai van het hotel dat ernaast ligt. Keiharde "muziek" tot middernacht en nog daarna.Mijn kamer bevond zich zo goed als boven het podium van het hotel naast de Titanic. In het stoombad moest ik haast kotsen van de stank en ook de voetbadjes in de BeFine wellness stonken verschrikkelijk. Het eten was goed maar ook niets meer, vaak koud. Het personeel begrijpt geen Engels. Ik denk niet dat ik hier ooit terugkeer. Titanic Lara was een stuk beter.

• 2018
    5Cannie12-10-2018

Jammer

Een super mooi en proper hotel maar super veel lawaai. Om te rusten moet je hier niet komen. Muziek van hotel hiernaast is een ramp. Begint in de namiddag tot 3 uur snachts.

• 6Cobbaert Ndine11-10-2018

nooit meer

Hotel heel goed, eten goed. Maar slapeloze nachten door beatmuziek van naastliggend hotel. Het stopt niet om middernacht maar gaat door tot 2 - 3 uur en soms langer. Al 4 slapeloze nachten. Ik heb ook nog nooit zoveel liften en roltrappen moeten nemen om me buiten te verplaatsen. Dus niet geschikt voor oudere mensen en rolstoelgebruikers. Ook afgelegen.

• 10SANDRA Zwart05-09-2018

Geweldig

Super hotel , is echt vakantie houden daar , in 1 woord geweldig!!!

• 9Marjan01-06-2018

Zeer verzorgd en goed hotel!

Fantastisch hotel! Hotelkamers zeer luxe en comfortabel. Service van hoog niveau. Gevarieerd assortiment in restaurants. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Twee van ons waren tijdelijk geblesseerd en dus slecht ter been en werden met elektrische wagens naar wens gebracht en gehaald. Top service. Bodrum is 20 minuten met de taxi dus prima te bezoeken.

• 2017
    10John & Diana28-05-2017

Super mooie ligging op een berg met roltrappen in het midden. Zwembad mega groot, en super veel cabanna's waar je zalig in kunt liggen..Uitzicht perfect en ook nog een mooi strand gelijk voor het resort. Eten uitgebreid en personeel vriendelijk. En al het drinken in de bar in glazen en niet in plastic bekers.. Maar 10 minuten vanaf het vliegveld ook zeer lekker als je net gevlogen hebt. En de kamers waren top, zeer ruim en nieuw met een mooi balkon met uitzicht op het water. De regendouche is zalig (wij hadden wel een superior room geboekt) Kortom super de luxe en je wordt in de watten gelegd in Titanic Bodrum

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Please accept our sincere thanks for spending your precious time to share your kind feedback. We appreciate your valuable comments. We look forward to welcoming you in the future and hope to welcome you again in Titanic Deluxe Bodrum. Warmest Kinds,

• Oude reviews

10Sikkes26-05-2016

Top Hotel

Zijn hier geweest vanaf 5 mei heerlijk eten Zelf heb ik een ongelukje gehad de service tijdens en na mijn ongelukje was top! Dit hotel heeft een schitterende ligging aan zee , super mooie kamers en zwembad ook heerlijke restaurants Wij hebben geboekt alvast in oktober weer 15 dg Omdat ik 7 dagen van de 15 dagen er van heb mogen genieten ik raad ik het alle mensen aan om naar dit super mooie hotel te gaan ! Echt super Beefrestaurant aanrader ! 39pp Azië restaurant aanrader! 29 pp Italiaans restaurant aanrader! All incl Wi fi in het hele hotel aanwezig erg schoon allemaal eten variërend en altijd warm

0 tips over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

10 vragen over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Maria, 08-01-2019

Steentjes aan de oever van het strand?

Ik zie een foto met voeten en steentjes op het strand, is het nodig om waterschoentjes mee te nemen?

Anja , 15-05-2019

Nee, niet perse nodig. Ze hebben mooi wit zacht zand over het kiezelstrand heen gestort. Je kunt er dus prima met blote voeten op lopen.

• Joke Knap, 18-05-2018

Bouw overlast.

Heeft iemand last van de bouw werkzaamheden gehad. Van het hotel ernaast.

Huiberts, 24-05-2018

De bouw is bijna klaar en het hotel is sinds 3 dagen open , wij kijken op het nieuwe hotel en de geluidsoverlast valt reuze mee

• Jo, 03-04-2018

Hebben de zwembaden alleen die ijzeren steilen trapjes aan de rand of ook voor mensen die slechter ter been zijn een trap die schuin het water in loopt ? Ik zie dat niet op de foto’s .... Alvast bedankt voor uw reactie.

Huiberts, 24-05-2018

Alleen trapjes aanwezig in het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking