Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• 4Havva25-08-2019

Nooit meer titanic voor mij.

Mijn check-in heeft 3,5 uur geduurd door een fout van de reisorganisatie waar ik mij. Vakantie heb geboekt. Titanic was niet zo aardig om mij alvast naar de kamer te sturen, ze hebben me 3,5 uur met een kind van 1 laten wachten bij de balie. Ook de personeel in het hotel is nogal sloom met het brengen van drinken. Je moet zelf steeds personeel roepen om te bestellen. Ik ben in veel hotels geweest, maar nooit meer titanic voor mij. Eten in de algemene ruimte is elke dag hetzelfde. De a la cartes zijn elke keer vol. Heb erg veel spijt dat ik hierheen ben gekomen. Het hotel ziet er alleen mooi en luxe uit maar dat was het ook. Meer is het echt niet.

• 10Eddy Verelst05-06-2019

Super "deluxe"

Wij (familie van 5 personen van 5 tot 70 jaar) zijn zeer tevreden van dit super hotel, "deluxe" is hier zeker niet overdreven. Ook het personeel is zeer vriendelijk en gewillig. Het hotel is volledig tegen de flank van een berg gebouwd, dit geeft geweldig mooie zichten, de hoogteverschillen worden goed opgevangen door roltrappen en liften. Ik zou het niet aanraden voor mensen die minder goed te been zijn, maar voor alle anderen...super (zie ook toutube en google maps). In de omgeving van dit hotel is niets te beleven, maar je hoeft echt niet buiten, alles is aanwezig binnen het domein. Bodrum is ongeveer 25 min. rijden met bus. Zeer goede buffetten en middagsnacks op verschillende locaties. Wij hadden 2 superior kamers met dubbele grote bedden, mooi terras en grote smart tv die je kan verbinden met je smartphone of tablet en zo dan eventueel ook nog bepaalde vlaamse zenders kan bekijken via apps. Zeer grote zwembaden en waterpret met a

• 2018
    10Karina06-07-2018

Super hotel!

Mooi hotel met ruime kamers! Ideaal hotel met kleine kinderen! Mooie speeltuin, waterspeeltuin, kinderwaterpark! Er zit zelfs een indoorspeeltuin in maar dat is wel tegen betaling! Speciaal kinderbuffet met pakjes/ flesjes drinken, danoontjes!

Eten was erg goed!! Vooral lunchen en dineren a la carte bij de Italiaan was erg lekker!

Ijssalon met echt Italiaans ijs niet dat goedkope ijs wat je vaak ziet in Turkije! Op het strand zelfs verpakt ijs! S middags wafels met vers fruit! Patisserie met overheerlijke gebakjes en chocolade!

Koelkast gevuld met blikjes echte cola bij het strand! Bij het zwembad bedienen ze je aan het bedje. Minibar goed gevuld met chocolade, drinken en wat pepsils!

Wij hadden een superior kamer deze was heerlijk ruim met mooi uitzicht over de baai!

Met de taxi zit je in 20 min in bodrum

• 10Erol Altin05-05-2018

Geweldig, zon, zee en rust!

Je krijgt alles wat je hartje begeerd. Verdiep je in de Turkse keuken als je voor het eerst gaat. Vaak eten de Nederlanders alleen maar patat en spaghetti🙈...

Geweldige personeel, lief attent, oplossingsgericht. Service is perfect. Zeker onderhandelen over de massages! Of bij andere faciliteiten! Niet gelijk akkoord gaan. Ze helpen je. Al met al we hebben genoten! Een kidsclub met zoveel aandacht voor kinderen die alles met hun doen... je brengt ze om 11:00 haalt ze om 23:00 uur op. Ze zwemmen, tekenen, spelen, theater film echt Hatice bedankt!

Ook dank aan Gül van de Pilates en entertainment. Restaurant medewerkers schoonmakers zo goed en schoon allemaal! Respect! Turkije een fantastische land! We komen zeker terug! Dit is onze 4e all inclusief vakantie en Wauw!!!

Harikasınız Harika!!!

• 10RH01-05-2018

Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Mooi en schoon resort, ruime kamers. Personeel is zeer behulpzaam. Tijdens ons verblijf was het rustig op het complex, geen wachtrijen bij het buffet en genoeg ligbedden bij het strand en het zwembad. Eten is werkelijk fantastisch, zeer uitgebreid en afwisselend. Enige minpuntje is dat er wat geluidsoverlast was omdat ze het hotel aan het uitbreiden zijn, wij hebben toen om een andere kamer gevraagd en daarmee was het probleem opgelost. Het resort ligt wat afgelegen dus om naar Bodrum te gaan zul je de taxi moeten nemen maar, dit is allemaal makkelijk te regelen bij de receptie. Complex ligt in de buurt van de luchthaven dus in een kwartiertje met de bus ben je op je bestemming.

• 2017
    9Miriam22-07-2017

Luxe en mooi hotel!

Mooi hotel gelegen op een berg in een groene omgeving. Zeer vriendelijk ontvangst bij het boeken van een de luxe 2 persoons kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen omgeboekt in overleg naar een familie kamer met 2 badkamers en 2 slaapkamers. Eten is veelzijdige en elke dag wat anders. A la carte is heerlijk wel even reserveren van te voren. Personeel doet zijn best met Engelse taal. Heel veel verschillende nationaliteiten en de avond shows zijn leuk, alpha is echt een aanrader. Dolmus voor t hotel brengt je zo naar 't centrum.

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Please accept our sincere thanks for spending your precious time to share your kind feedback. We appreciate your valuable comments. We look forward to welcoming you in the future and hope to welcome you again in Titanic Deluxe Bodrum. Warmest Kind, Titanic Deluxe Bodrum CRM

• 10Fam.Soomers04-06-2017

Fantastisch.

Wij hebben het ervaren als geweldig,al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam,we hadden een de-luxe kamer wat werkelijk grandioos was,buiten het hotel is er niets maar met de dolmus ben je in no-time in Bodrum wat heel leuk is,het eten en drinken vonden wij perfect hetzelfde als in Titanic beach lara waar wij al meer geweest zijn. Kortom een geweldig hotel wij komen zeker terug.

• 8Hfd02-06-2017

Echt relaxen

Hotel heeft een prachtige ligging in de bergen met een mooi uitzicht. Alles in aanwezig , mooie pier met heerlijke bedden. Personeel is vriendelijk maar spreken niet allemaal goed Engels. Eten is prima,maar geen show cooking. Bij de ala carte restaurants moet je helaas dikke prijs voor de wijn betalen. Kids club aanwezig maar weinig activiteiten. Dit resort is prima vertoeven als je heerlijk wil ontspannen. Als je van veel entertainment houd moet je hier niet zijn. Kamers prima, goede bedden en alles netjes schoongemaakt. Al met al een prima resort voor prima prijs. Als je echt luxe wilt moet je ergens anders naar toe,maar betaal je ook meer. Bodrum is met dolmus 30 minuten,kost 2,50 pp en kids zijn gratis. In de periode toen wij er waren amper Nederlanders,veel gasten uit Iran en palestina. Vraag trouwens wel om echte merken alcohol anders gooien ze b merk dranken in je glas.

Esra Wellington, GUEST RELATIONS MANAGERR, 23-10-2017

Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your experience at Titanic Deluxe Bodrum. Your feedback of our resort and colleagues is very rewarding and has been recognized. We are delighted you had a memorable stay and look forward to welcoming you back next year. Warmest regards, Titanic Deluxe Bodrum CRM Team

• 6Sebastiaan04-05-2017

Gewoon lekker ergens anders boeken

Ga je voor het eerst naar Turkije? Dan voelt dit hotel waarschijnlijk top! Kom je al vaker (en dan met name bv Lara) dan denk je nooit weer! Reis je met kinderen? In een standaard kamer is geen vast bed, je kind slaapt dus op een kei-harde bank! Shows zijn er in periode april/mei nagenoeg niet of van beroerde kwaliteit. (in 12 dagen 2 gezien). Eten.. lauw, slap en eentonig.Keuze uit 2 soorten vlees + kabeljauw. Geen show-cooking of uitgebreid buffet, zoals bij bijvoorbeeld Delphin Diva. Wat 's middags bij buffet ligt er 's avonds ook/nog. Personeel neigt Turkse locals eerder te bedienen dan Europese (wellicht omdat personeel door turken als vuil worden behandeld) Personeel wel vriendelijk en hard werkend. Schoonmaken kan ook wel tandje beter.. Minibar wordt minimaal bijgevuld ondanks briefjes / fooien / melden etc. Titanic wenst een high-end hotel te zijn. Misschien met een paar jaar .. Maar nu zijn ze er nog lang niet. Wij zijn echt geen azijn zeikerds maar Delphin in Lara 1000x beter.

Tuurlijk stelt iedereen andere eisen aan zijn vakantie. Voor ons is dit hotel gewoon minder dan dat wij gewend zijn. Wil je echt lekker eten luxe en het pure gevoel van ontspannen hebben ga dan lekker naar Royal Wings, Delphin Diva, Delphin Imperial etc.

Het uitzicht/ leuke winkeltjes ed zit je in Bodrum wel geweldig !!!

Tip Tip Neem Lira mee ipv Euro. Een hoop dingen zijn ondanks dat ze graag euro's hebben interessanter in Lira dan Euro.

Tip Top 2, Houd er rekening mee dat dingen op het vliegveld vaak goedkoper zijn dan bij een winkeltje in een hotel bv sigaretten gaan rusting 2x over de kop.

Esra Wellington,, GUEST RELATIONS MANAGERR, 27-05-2017

Dear Holdemblow Thank you for sharing your experience with Titanic Deluxe Bodrum and choosing us for your holiday. Your comments are so valueable for us to improve ourselves. As your appreciation, we work very hard to make our guests stay comfortable, happy and enjoyable one. We are looking forward to welcoming you again with our full quality experience. Warmest Kind, Titanic Deluxe Bodrum

• Oude reviews

8Slachmuylders18-08-2016

Nieuw en zeer mooi hotel

++ Luxe kamers met alle voorzieningen, zeer groot zwembad, voldoende glijbanen, goeie fitness, zeer vriendelijk personeel. + eten was lekker en veel keuze. Voor de specialiteiten moest je er vroeg bij zijn...

-- avondshows trekken op niks, (te) veel Turks. Drank bij de avondshows is van andere (mindere) kwaliteit :-( dan die van overdag. Het hotel ligt dan ook iets te ver van Bodrum om er iedere avond naartoe te gaan...

• Busjes rijden geregeld naar de stad voor 2.5€ per persoon.

0 tips over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

10 vragen over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Maria, 08-01-2019

Steentjes aan de oever van het strand?

Ik zie een foto met voeten en steentjes op het strand, is het nodig om waterschoentjes mee te nemen?

Anja , 15-05-2019

Nee, niet perse nodig. Ze hebben mooi wit zacht zand over het kiezelstrand heen gestort. Je kunt er dus prima met blote voeten op lopen.

• Joke Knap, 18-05-2018

Bouw overlast.

Heeft iemand last van de bouw werkzaamheden gehad. Van het hotel ernaast.

Huiberts, 24-05-2018

De bouw is bijna klaar en het hotel is sinds 3 dagen open , wij kijken op het nieuwe hotel en de geluidsoverlast valt reuze mee

• Jo, 03-04-2018

Hebben de zwembaden alleen die ijzeren steilen trapjes aan de rand of ook voor mensen die slechter ter been zijn een trap die schuin het water in loopt ? Ik zie dat niet op de foto’s .... Alvast bedankt voor uw reactie.

Huiberts, 24-05-2018

Alleen trapjes aanwezig in het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking