Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• 1Merve17-10-2019

Never again

Eerste dag aangekomen hotel zag er goed uit. We wilden graag reserveren voor de restaurants, maar zat iedere keer vol. Algemene restaurant was het eten niet eetbaar! Geen vers voedsel, waardoor ik kokhals neigingen kreeg. Bovendien moest ik 4 x om mijn drinken vragen. Ze komen nooit vanzelf helpen. Bah bah! De schoonmaakster doet alsof ze schoonmaakt. Niet eens stoffen niets. Vergeten shampoo bij te vullen. Geen stofzuiger gebruikt, kamer vies alles vies. Bovendien deden de roltrappen het iedere x niet. Met een kinderwagen overal moeilijk bereikbaar. İedere x moeten omlopen alles. Kon alles wel accepteren, maar bedorven voedsel? Nee dankje. Gewoon buikgriep geworden in deze hotel. NOOIT MEER!! Echt ben bij 3 sterren hotels geweest die 10 x beter waren.

• 10Laura13-10-2019

Paradijselijk hotel!

Vijf sterren is nog te weinig voor dit hotel! Wat een luxe en gastvrijheid. Wij gingen een week om te relaxen en dit is goed gelukt. Bij aankomst kregen wij direct een upgrade (van zijzeezicht naar zeezicht.) Hierdoor genoten wij een week lang van een prachtig uitzicht! De kamers zijn uiterst comfortabel, met een grote badkamer met regendouche en heerlijk groot comfortabel bed. De bedden aan het strand liggen heerlijk. Je kunt daar onbeperkt drinken pakken uit de koelkasten die er staan (fris en water). De gezellige beachbar die er zit is ook een aanrader! Ook het zwembad is heerlijk groot met fijne ligbedden. Het personeel is vriendelijk, en als je hier zelf voor open staat altijd in voor een praatje. Het eten is allemaal supervers én divers. Als je hier niet kunt kiezen, dan zou ik maar lekker thuis blijven... Wil je heerlijk relaxen onder het genot van lekker eten in een hotel met vriendelijk personeel? Ga dan naar Titanic Deluxe!

• 9Van den Bersselaar15-05-2019

Geweldige relax vakantie

Prachtig resort, prachtige locatie heerlijke ligbedden aan het strand en aan het zwembad. Volop keuze in het hoofd restaurant en zeker een bezoek waard is het vis restaurant aan het strand zowel voor de lunch als voor het diner. Ook het Turks restaurant moet je naar toe gaan. En als je iets geregeld wilt hebben dan moet je bij Nathalia van de ‘Guest Relations’ zijn, als er iemand hart voor de gasten heeft is zij het wel, niets is haar teveel.

Hotel ligt ver van de ‘bewoonde’ wereld maar met de dolmus zit je in een half uurtje voor €2,- in Bodrum.

• 2018
    7De Cauwer R01-12-2018

Zonder meer goed

Groot domein , hoogteverschil , eten veel het zelde Overal ver vandaan Mooie kamers

• 9Luc en Agnes22-10-2018

heel goed maar éénmalig.

Rotskusten zijn hier altijd aanwezig en kan je niet verdoezelen, dus roltrappen en liften of blijf beter weg. Wij lagen ver verwijderd van het nachtgedruis dus dat viel nogal mee. Het eten was prima en de service van het personeel was tip-top. Echter je zou mogen verwachten van dit soort hotel dat het personeel een basiskennis hebben van engels, niet dus ( vraag geen irish coffee want dan is de wedervraag of die ook van ergens anders mag komen! ). De rode wijn komt uit de koelkast en de witte is meestel warm. Er zijn dus nog kinderziektes die moeten overwonnen worden. Animatie was nergens te bespeuren en de enige plek waar het plezierig was, was de beach bar waar Harun de enige was die prachtige cocktails voor je maakte, spijtig dat die bar reeds om 18.30 u sloot. Het spel jeu de boules / boccia / petanque was er totaal onbekend en men ' beloofde ' tegen seizoen 2019 ergens een strookje grond te voorzien. Een gegeven van gans andere orde waar je niet omheen kan is dat het hotel en zijn buren gebouwd werden buiten de bewoonde wereld dus buitengaats is er niks, nada. Ook effe opletten na je heenvlucht op je aankomstuur in het hotel: na 21.30 u is er tot middernacht geen mogelijkheid om iets te eten. Dat is eventueel op te lossen met de 6 soorten whisky die voorhanden zijn zodat het wachten wat draaglijker wordt. Voor ons toch liever bijv. de Titanic in Lara of buren daarvan op een niet bergachtige omgeving en wel met winkels in de buurt. Ah ja ... de aanwezige dokter is een verpleger die geen woord Engels verstaat of spreekt dus leer maar al Turks!

• 3Audrey Vandenbriele12-10-2018

Voor ons nooit meer

Wij hebben geboekt met reisorganisatie maar komen niet meer terug naar dit hotel. Het geluidsoverlast (muziek) dat komt van het open lucht podium van het hotel die aanpalend is aan de Titanic Beach ( Resort mag weggelaten worden) zorgt voor slapeloze nachten. Ook krioelt het hier van de buitenlanders (Polen en Bulgaren) die heel het kot hier in rep en roer zetten. De decibels die komen vanuit het aanpalend hotel Lujo is niks vergeleken bij de festival weide van Werchter!

• 3Jean-Paul Hayen09-10-2018

Nooit nooit meer. Enkel voor disco liefhebbers

Heel goed doch...... Het hotel hiernaast is een Disco hotel. Van 14•00 uur tot s morgens 03•00 uur kan je hier Niet slapen. Dus.,. Om uit te rusten. .....Niet doen veel en veeeel te veel lawaai.. niet doen. Geeen nachtrust. Ekel voo fuifgangers......

• 9Huiberts26-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Fantastisch mooi hotel, heerlijk eten en drinken mooie grote kamers en super bedden. Alleen begint het animatieteam pas in juni met de avondshow dat is jammer Fijne cabanas op het strand ( ook gratis) En het hoogte verschil is over het gehele complex opgelost met roltrappen en liften Buiten het resort is niks te doen maar met de Dolmans (stopt voor het hotel) ben je met ongeveer een half uur in bodrum (kost €3,00 per rit) Zeer vriendelijk personeel Persoonlijk vinden wij Titanic de luxe in Belek mooier

• 9D. Krommenhoek10-06-2018

Goed hotel, prima eten en drinken.

Prima hotel, kamers zijn zeer comfortabel. Service van is van een goed niveau. Gevarieerd assortiment in het restaurants. Personeel behulpzaam en vriendelijk. allen spreekt men haast geen andere taal dan Turks wat soms tot verwarring leidt. s' Avonds is het wel chaos in het restaurant personeel loopt rond als kippen zonder kop, tafels worden niet of nauwelijks afgeruimd, drankjes worden niet bijgevuld lege glazen worden dan wel weer opgehaald. Ik denk dat dit komt door jong personeel wat in opleiding is en krijgt haast geen leiding. Let op bij aankomst dat je wel de kamer krijgt die geboekt is, de dame die ons van dienst was zij dat we een upgrade hadden naar een premium kamer, dat mooi toch! Helaas bleek dit niet zo te zijn, wij hadden geboekt kamer met zijzicht op zee, nou niets daarvan we keken uit op achterkant van een Kamergebouw. Voor deze ene week hebben we het zo gelaten waren wij er 2 weken geweest dan graag de zeezicht

• 9Stan H09-06-2018

Zeer mooi hotel maar op wandelafstand is er niets

Zeer goed georganiseerd en voldoende en zeer hulpvaardig personeel.Het eten in het hoofdrestaurant was ruim voldoende en zeer aangenaam voor buiten te zitten maar ééntonig na een week.Zeer goed geholpen door guest relation bij vragen of problemen.Roltrappen in het hotel zijn zeker een gemakkelijke manier om u te verplaatsen .Voldoende plaats aan zwembad en strand.De kamer was ruim en proper en minibar werd elke dag terug aangevuld.Zeer mooi zicht op de zee vanuit heel het hotel.

0 tips over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

10 vragen over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Maria, 08-01-2019

Steentjes aan de oever van het strand?

Ik zie een foto met voeten en steentjes op het strand, is het nodig om waterschoentjes mee te nemen?

Anja , 15-05-2019

Nee, niet perse nodig. Ze hebben mooi wit zacht zand over het kiezelstrand heen gestort. Je kunt er dus prima met blote voeten op lopen.

• Joke Knap, 18-05-2018

Bouw overlast.

Heeft iemand last van de bouw werkzaamheden gehad. Van het hotel ernaast.

Huiberts, 24-05-2018

De bouw is bijna klaar en het hotel is sinds 3 dagen open , wij kijken op het nieuwe hotel en de geluidsoverlast valt reuze mee

• Jo, 03-04-2018

Hebben de zwembaden alleen die ijzeren steilen trapjes aan de rand of ook voor mensen die slechter ter been zijn een trap die schuin het water in loopt ? Ik zie dat niet op de foto’s .... Alvast bedankt voor uw reactie.

Huiberts, 24-05-2018

Alleen trapjes aanwezig in het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking