Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag30°13°
8,2

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum in het Nederlands

Nooit meer titanic voor mij.

Havva
25-8-2019

Mijn check-in heeft 3,5 uur geduurd door een fout van de reisorganisatie waar ik mij. Vakantie heb geboekt. Titanic was niet zo aardig om mij alvast naar de kamer te sturen, ze hebben me 3,5 uur met een kind van 1 laten wachten bij de balie. Ook de personeel in het hotel is nogal sloom met het brengen van drinken. Je moet zelf steeds personeel roepen om te bestellen. Ik ben in veel hotels geweest, maar nooit meer titanic voor mij. Eten in de algemene ruimte is elke dag hetzelfde. De a la cartes zijn elke keer vol. Heb erg veel spijt dat ik hierheen ben gekomen. Het hotel ziet er alleen mooi en luxe uit maar dat was het ook. Meer is het echt niet.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super "deluxe"

Eddy Verelst
5-6-2019

Wij (familie van 5 personen van 5 tot 70 jaar) zijn zeer tevreden van dit super hotel, "deluxe" is hier zeker niet overdreven. Ook het personeel is zeer vriendelijk en gewillig. Het hotel is volledig tegen de flank van een berg gebouwd, dit geeft geweldig mooie zichten, de hoogteverschillen worden goed opgevangen door roltrappen en liften. Ik zou het niet aanraden voor mensen die minder goed te been zijn, maar voor alle anderen...super (zie ook toutube en google maps). In de omgeving van dit hotel is niets te beleven, maar je hoeft echt niet buiten, alles is aanwezig binnen het domein. Bodrum is ongeveer 25 min. rijden met bus. Zeer goede buffetten en middagsnacks op verschillende locaties. Wij hadden 2 superior kamers met dubbele grote bedden, mooi terras en grote smart tv die je kan verbinden met je smartphone of tablet en zo dan eventueel ook nog bepaalde vlaamse zenders kan bekijken via apps. Zeer grote zwembaden en waterpret met a

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldige relax vakantie

Van den Bersselaar
15-5-2019

Prachtig resort, prachtige locatie heerlijke ligbedden aan het strand en aan het zwembad. Volop keuze in het hoofd restaurant en zeker een bezoek waard is het vis restaurant aan het strand zowel voor de lunch als voor het diner. Ook het Turks restaurant moet je naar toe gaan. En als je iets geregeld wilt hebben dan moet je bij Nathalia van de ‘Guest Relations’ zijn, als er iemand hart voor de gasten heeft is zij het wel, niets is haar teveel.

Hotel ligt ver van de ‘bewoonde’ wereld maar met de dolmus zit je in een half uurtje voor €2,- in Bodrum.

Zonder meer goed

De Cauwer R
1-12-2018

Groot domein , hoogteverschil , eten veel het zelde Overal ver vandaan Mooie kamers

heel goed maar éénmalig.

Luc en Agnes
22-10-2018

Rotskusten zijn hier altijd aanwezig en kan je niet verdoezelen, dus roltrappen en liften of blijf beter weg. Wij lagen ver verwijderd van het nachtgedruis dus dat viel nogal mee. Het eten was prima en de service van het personeel was tip-top. Echter je zou mogen verwachten van dit soort hotel dat het personeel een basiskennis hebben van engels, niet dus ( vraag geen irish coffee want dan is de wedervraag of die ook van ergens anders mag komen! ). De rode wijn komt uit de koelkast en de witte is meestel warm. Er zijn dus nog kinderziektes die moeten overwonnen worden. Animatie was nergens te bespeuren en de enige plek waar het plezierig was, was de beach bar waar Harun de enige was die prachtige cocktails voor je maakte, spijtig dat die bar reeds om 18.30 u sloot. Het spel jeu de boules / boccia / petanque was er totaal onbekend en men ' beloofde ' tegen seizoen 2019 ergens een strookje grond te voorzien. Een gegeven van gans andere orde waar je niet omheen kan is dat het hotel en zijn buren gebouwd werden buiten de bewoonde wereld dus buitengaats is er niks, nada. Ook effe opletten na je heenvlucht op je aankomstuur in het hotel: na 21.30 u is er tot middernacht geen mogelijkheid om iets te eten. Dat is eventueel op te lossen met de 6 soorten whisky die voorhanden zijn zodat het wachten wat draaglijker wordt. Voor ons toch liever bijv. de Titanic in Lara of buren daarvan op een niet bergachtige omgeving en wel met winkels in de buurt. Ah ja ... de aanwezige dokter is een verpleger die geen woord Engels verstaat of spreekt dus leer maar al Turks!

Voor ons nooit meer

Audrey Vandenbriele
12-10-2018

Wij hebben geboekt met reisorganisatie maar komen niet meer terug naar dit hotel. Het geluidsoverlast (muziek) dat komt van het open lucht podium van het hotel die aanpalend is aan de Titanic Beach ( Resort mag weggelaten worden) zorgt voor slapeloze nachten. Ook krioelt het hier van de buitenlanders (Polen en Bulgaren) die heel het kot hier in rep en roer zetten. De decibels die komen vanuit het aanpalend hotel Lujo is niks vergeleken bij de festival weide van Werchter!

Jammer

Cannie
12-10-2018

Een super mooi en proper hotel maar super veel lawaai. Om te rusten moet je hier niet komen. Muziek van hotel hiernaast is een ramp. Begint in de namiddag tot 3 uur snachts.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Cobbaert Ndine
11-10-2018

Hotel heel goed, eten goed. Maar slapeloze nachten door beatmuziek van naastliggend hotel. Het stopt niet om middernacht maar gaat door tot 2 - 3 uur en soms langer. Al 4 slapeloze nachten. Ik heb ook nog nooit zoveel liften en roltrappen moeten nemen om me buiten te verplaatsen. Dus niet geschikt voor oudere mensen en rolstoelgebruikers. Ook afgelegen.

Nooit nooit meer. Enkel voor disco liefhebbers

Jean-Paul Hayen
9-10-2018

Heel goed doch...... Het hotel hiernaast is een Disco hotel. Van 14•00 uur tot s morgens 03•00 uur kan je hier Niet slapen. Dus.,. Om uit te rusten. .....Niet doen veel en veeeel te veel lawaai.. niet doen. Geeen nachtrust. Ekel voo fuifgangers......

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

SANDRA Zwart
5-9-2018

Super hotel , is echt vakantie houden daar , in 1 woord geweldig!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Deluxe Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Deluxe Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.