Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Bodrum voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• 7Frieda Labeeuw06-10-2019

lawaai en eten vaak koud

Ben pas terug (vandaag) van 7-daags verblijf bij Titanic De Luxe in Bodrum. ben helemaal uitgeput want ik heb geen enkele nacht kunnen slapen door lawaai van het hotel dat ernaast ligt. Keiharde "muziek" tot middernacht en nog daarna.Mijn kamer bevond zich zo goed als boven het podium van het hotel naast de Titanic. In het stoombad moest ik haast kotsen van de stank en ook de voetbadjes in de BeFine wellness stonken verschrikkelijk. Het eten was goed maar ook niets meer, vaak koud. Het personeel begrijpt geen Engels. Ik denk niet dat ik hier ooit terugkeer. Titanic Lara was een stuk beter.

• 4Havva25-08-2019

Nooit meer titanic voor mij.

Mijn check-in heeft 3,5 uur geduurd door een fout van de reisorganisatie waar ik mij. Vakantie heb geboekt. Titanic was niet zo aardig om mij alvast naar de kamer te sturen, ze hebben me 3,5 uur met een kind van 1 laten wachten bij de balie. Ook de personeel in het hotel is nogal sloom met het brengen van drinken. Je moet zelf steeds personeel roepen om te bestellen. Ik ben in veel hotels geweest, maar nooit meer titanic voor mij. Eten in de algemene ruimte is elke dag hetzelfde. De a la cartes zijn elke keer vol. Heb erg veel spijt dat ik hierheen ben gekomen. Het hotel ziet er alleen mooi en luxe uit maar dat was het ook. Meer is het echt niet.

Met jonge kinderen

• 10Eddy Verelst05-06-2019

Super "deluxe"

Wij (familie van 5 personen van 5 tot 70 jaar) zijn zeer tevreden van dit super hotel, "deluxe" is hier zeker niet overdreven. Ook het personeel is zeer vriendelijk en gewillig. Het hotel is volledig tegen de flank van een berg gebouwd, dit geeft geweldig mooie zichten, de hoogteverschillen worden goed opgevangen door roltrappen en liften. Ik zou het niet aanraden voor mensen die minder goed te been zijn, maar voor alle anderen...super (zie ook toutube en google maps). In de omgeving van dit hotel is niets te beleven, maar je hoeft echt niet buiten, alles is aanwezig binnen het domein. Bodrum is ongeveer 25 min. rijden met bus. Zeer goede buffetten en middagsnacks op verschillende locaties. Wij hadden 2 superior kamers met dubbele grote bedden, mooi terras en grote smart tv die je kan verbinden met je smartphone of tablet en zo dan eventueel ook nog bepaalde vlaamse zenders kan bekijken via apps. Zeer grote zwembaden en waterpret met a

Met jonge kinderen

• 9Van den Bersselaar15-05-2019

Geweldige relax vakantie

Prachtig resort, prachtige locatie heerlijke ligbedden aan het strand en aan het zwembad. Volop keuze in het hoofd restaurant en zeker een bezoek waard is het vis restaurant aan het strand zowel voor de lunch als voor het diner. Ook het Turks restaurant moet je naar toe gaan. En als je iets geregeld wilt hebben dan moet je bij Nathalia van de ‘Guest Relations’ zijn, als er iemand hart voor de gasten heeft is zij het wel, niets is haar teveel.

Hotel ligt ver van de ‘bewoonde’ wereld maar met de dolmus zit je in een half uurtje voor €2,- in Bodrum.

• 2018
    7De Cauwer R01-12-2018

Zonder meer goed

Groot domein , hoogteverschil , eten veel het zelde Overal ver vandaan Mooie kamers

• 9Luc en Agnes22-10-2018

heel goed maar éénmalig.

Rotskusten zijn hier altijd aanwezig en kan je niet verdoezelen, dus roltrappen en liften of blijf beter weg. Wij lagen ver verwijderd van het nachtgedruis dus dat viel nogal mee. Het eten was prima en de service van het personeel was tip-top. Echter je zou mogen verwachten van dit soort hotel dat het personeel een basiskennis hebben van engels, niet dus ( vraag geen irish coffee want dan is de wedervraag of die ook van ergens anders mag komen! ). De rode wijn komt uit de koelkast en de witte is meestel warm. Er zijn dus nog kinderziektes die moeten overwonnen worden. Animatie was nergens te bespeuren en de enige plek waar het plezierig was, was de beach bar waar Harun de enige was die prachtige cocktails voor je maakte, spijtig dat die bar reeds om 18.30 u sloot. Het spel jeu de boules / boccia / petanque was er totaal onbekend en men ' beloofde ' tegen seizoen 2019 ergens een strookje grond te voorzien. Een gegeven van gans andere orde waar je niet omheen kan is dat het hotel en zijn buren gebouwd werden buiten de bewoonde wereld dus buitengaats is er niks, nada. Ook effe opletten na je heenvlucht op je aankomstuur in het hotel: na 21.30 u is er tot middernacht geen mogelijkheid om iets te eten. Dat is eventueel op te lossen met de 6 soorten whisky die voorhanden zijn zodat het wachten wat draaglijker wordt. Voor ons toch liever bijv. de Titanic in Lara of buren daarvan op een niet bergachtige omgeving en wel met winkels in de buurt. Ah ja ... de aanwezige dokter is een verpleger die geen woord Engels verstaat of spreekt dus leer maar al Turks!

• 3Audrey Vandenbriele12-10-2018

Voor ons nooit meer

Wij hebben geboekt met reisorganisatie maar komen niet meer terug naar dit hotel. Het geluidsoverlast (muziek) dat komt van het open lucht podium van het hotel die aanpalend is aan de Titanic Beach ( Resort mag weggelaten worden) zorgt voor slapeloze nachten. Ook krioelt het hier van de buitenlanders (Polen en Bulgaren) die heel het kot hier in rep en roer zetten. De decibels die komen vanuit het aanpalend hotel Lujo is niks vergeleken bij de festival weide van Werchter!

• 5Cannie12-10-2018

Jammer

Een super mooi en proper hotel maar super veel lawaai. Om te rusten moet je hier niet komen. Muziek van hotel hiernaast is een ramp. Begint in de namiddag tot 3 uur snachts.

• 6Cobbaert Ndine11-10-2018

nooit meer

Hotel heel goed, eten goed. Maar slapeloze nachten door beatmuziek van naastliggend hotel. Het stopt niet om middernacht maar gaat door tot 2 - 3 uur en soms langer. Al 4 slapeloze nachten. Ik heb ook nog nooit zoveel liften en roltrappen moeten nemen om me buiten te verplaatsen. Dus niet geschikt voor oudere mensen en rolstoelgebruikers. Ook afgelegen.

• 3Jean-Paul Hayen09-10-2018

Nooit nooit meer. Enkel voor disco liefhebbers

Heel goed doch...... Het hotel hiernaast is een Disco hotel. Van 14•00 uur tot s morgens 03•00 uur kan je hier Niet slapen. Dus.,. Om uit te rusten. .....Niet doen veel en veeeel te veel lawaai.. niet doen. Geeen nachtrust. Ekel voo fuifgangers......

0 tips over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

10 vragen over Hotel Titanic Deluxe Bodrum

• Maria, 08-01-2019

Steentjes aan de oever van het strand?

Ik zie een foto met voeten en steentjes op het strand, is het nodig om waterschoentjes mee te nemen?

Anja , 15-05-2019

Nee, niet perse nodig. Ze hebben mooi wit zacht zand over het kiezelstrand heen gestort. Je kunt er dus prima met blote voeten op lopen.

• Joke Knap, 18-05-2018

Bouw overlast.

Heeft iemand last van de bouw werkzaamheden gehad. Van het hotel ernaast.

Huiberts, 24-05-2018

De bouw is bijna klaar en het hotel is sinds 3 dagen open , wij kijken op het nieuwe hotel en de geluidsoverlast valt reuze mee

• Jo, 03-04-2018

Hebben de zwembaden alleen die ijzeren steilen trapjes aan de rand of ook voor mensen die slechter ter been zijn een trap die schuin het water in loopt ? Ik zie dat niet op de foto’s .... Alvast bedankt voor uw reactie.

Huiberts, 24-05-2018

Alleen trapjes aanwezig in het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking