Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeBodrum

8.4FantastischScore uit 53 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+83/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 53 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Nabij Bodrum ligt Hotel Titanic Deluxe Bodrum. Dit hotel is minder geschikt voor rustzoekers of mensen die slecht ter been zijn. Het hotel beschikt over veel faciliteiten zoals een zwembad, kidsclub en meerdere restaurants. Rondom het hotel is er weinig te doen, maar een half uur met de dolmus en je bent in Bodrum.

Bekijk de beschikbaarheid

53 Reviews over Titanic Deluxe Bodrum

• 1Merve17-10-2019

Never again

Eerste dag aangekomen hotel zag er goed uit. We wilden graag reserveren voor de restaurants, maar zat iedere keer vol. Algemene restaurant was het eten niet eetbaar! Geen vers voedsel, waardoor ik kokhals neigingen kreeg. Bovendien moest ik 4 x om mijn drinken vragen. Ze komen nooit vanzelf helpen. Bah bah! De schoonmaakster doet alsof ze schoonmaakt. Niet eens stoffen niets. Vergeten shampoo bij te vullen. Geen stofzuiger gebruikt, kamer vies alles vies. Bovendien deden de roltrappen het iedere x niet. Met een kinderwagen overal moeilijk bereikbaar. İedere x moeten omlopen alles. Kon alles wel accepteren, maar bedorven voedsel? Nee dankje. Gewoon buikgriep geworden in deze hotel. NOOIT MEER!! Echt ben bij 3 sterren hotels geweest die 10 x beter waren.

• 10Laura13-10-2019

Paradijselijk hotel!

Vijf sterren is nog te weinig voor dit hotel! Wat een luxe en gastvrijheid. Wij gingen een week om te relaxen en dit is goed gelukt. Bij aankomst kregen wij direct een upgrade (van zijzeezicht naar zeezicht.) Hierdoor genoten wij een week lang van een prachtig uitzicht! De kamers zijn uiterst comfortabel, met een grote badkamer met regendouche en heerlijk groot comfortabel bed. De bedden aan het strand liggen heerlijk. Je kunt daar onbeperkt drinken pakken uit de koelkasten die er staan (fris en water). De gezellige beachbar die er zit is ook een aanrader! Ook het zwembad is heerlijk groot met fijne ligbedden. Het personeel is vriendelijk, en als je hier zelf voor open staat altijd in voor een praatje. Het eten is allemaal supervers én divers. Als je hier niet kunt kiezen, dan zou ik maar lekker thuis blijven... Wil je heerlijk relaxen onder het genot van lekker eten in een hotel met vriendelijk personeel? Ga dan naar Titanic Deluxe!

• 7Frieda Labeeuw06-10-2019

lawaai en eten vaak koud

Ben pas terug (vandaag) van 7-daags verblijf bij Titanic De Luxe in Bodrum. ben helemaal uitgeput want ik heb geen enkele nacht kunnen slapen door lawaai van het hotel dat ernaast ligt. Keiharde "muziek" tot middernacht en nog daarna.Mijn kamer bevond zich zo goed als boven het podium van het hotel naast de Titanic. In het stoombad moest ik haast kotsen van de stank en ook de voetbadjes in de BeFine wellness stonken verschrikkelijk. Het eten was goed maar ook niets meer, vaak koud. Het personeel begrijpt geen Engels. Ik denk niet dat ik hier ooit terugkeer. Titanic Lara was een stuk beter.

• 4Havva25-08-2019

Nooit meer titanic voor mij.

Mijn check-in heeft 3,5 uur geduurd door een fout van de reisorganisatie waar ik mij. Vakantie heb geboekt. Titanic was niet zo aardig om mij alvast naar de kamer te sturen, ze hebben me 3,5 uur met een kind van 1 laten wachten bij de balie. Ook de personeel in het hotel is nogal sloom met het brengen van drinken. Je moet zelf steeds personeel roepen om te bestellen. Ik ben in veel hotels geweest, maar nooit meer titanic voor mij. Eten in de algemene ruimte is elke dag hetzelfde. De a la cartes zijn elke keer vol. Heb erg veel spijt dat ik hierheen ben gekomen. Het hotel ziet er alleen mooi en luxe uit maar dat was het ook. Meer is het echt niet.

• 9K.Hoek06-06-2019

Super hotel with super service

Super hotel,with good service's cans of soda in a refrigerator on the beach,very good lunch with menu in 2 restaurants,Italian restaurant was great,and we got a better room because my wife suffers from muscle disease next to the escalator. Only there were was done at the beach bar,but that should have reported by TUI I think.

• 10Eddy Verelst05-06-2019

Super "deluxe"

Wij (familie van 5 personen van 5 tot 70 jaar) zijn zeer tevreden van dit super hotel, "deluxe" is hier zeker niet overdreven. Ook het personeel is zeer vriendelijk en gewillig. Het hotel is volledig tegen de flank van een berg gebouwd, dit geeft geweldig mooie zichten, de hoogteverschillen worden goed opgevangen door roltrappen en liften. Ik zou het niet aanraden voor mensen die minder goed te been zijn, maar voor alle anderen...super (zie ook toutube en google maps). In de omgeving van dit hotel is niets te beleven, maar je hoeft echt niet buiten, alles is aanwezig binnen het domein. Bodrum is ongeveer 25 min. rijden met bus. Zeer goede buffetten en middagsnacks op verschillende locaties. Wij hadden 2 superior kamers met dubbele grote bedden, mooi terras en grote smart tv die je kan verbinden met je smartphone of tablet en zo dan eventueel ook nog bepaalde vlaamse zenders kan bekijken via apps. Zeer grote zwembaden en waterpret met a

• 8Ceren T.28-05-2019

Enttäuscht vom Personal

Positiv: 1.Strand ,der wahnsinn! Weiß.. wie in der Dominikanischen Republik;) 2. Die Liegen, wahnsinnig bequem und sehr gepflegt 3. Das Fischrestaurant ( A la carte ) super Personal und leckeres Essen 4. Die Kaffeerösterei, endlich mal leckeren Kaffee im Hotel gehabt :) und das Personal hat echt super Motive mit dem Milchschaum hingekriegt :) fand ich echt süss 5. Ein sehr wichriger Punkt für Familien, ein super Kidsclub mit dem süßesten Personal den es gibt :) 6. Die Bedienung im allgemeinen von allen Kellnern war top, sehr freundlich und hilfsbereit Negativ 1. Der wahnsinnige Gestank, durch die Gullis 2. Das Personal an der Rezeption und die Kundenberater am Schalter, waren sehr inkompetent und vorallem es war nicht mal viel los, dass man vlt Verständnis hätte, aber Sie machen Ihren Job einfach nicht gut 3 Die Sauberkeit im Zimmer, nur sporadisch 4. Der konstante Lärm vom Nebenhotel.. unfassbar, Party all TIME long (da kann aber das Titanic nix dafür, trotzdem war es sehr störend, am Strand und am Abend.

• 9Van den Bersselaar15-05-2019

Geweldige relax vakantie

Prachtig resort, prachtige locatie heerlijke ligbedden aan het strand en aan het zwembad. Volop keuze in het hoofd restaurant en zeker een bezoek waard is het vis restaurant aan het strand zowel voor de lunch als voor het diner. Ook het Turks restaurant moet je naar toe gaan. En als je iets geregeld wilt hebben dan moet je bij Nathalia van de ‘Guest Relations’ zijn, als er iemand hart voor de gasten heeft is zij het wel, niets is haar teveel.

Hotel ligt ver van de ‘bewoonde’ wereld maar met de dolmus zit je in een half uurtje voor €2,- in Bodrum.

• 7De Cauwer R01-12-2018

Zonder meer goed

Groot domein , hoogteverschil , eten veel het zelde Overal ver vandaan Mooie kamers

• 9Luc en Agnes22-10-2018

heel goed maar éénmalig.

Rotskusten zijn hier altijd aanwezig en kan je niet verdoezelen, dus roltrappen en liften of blijf beter weg. Wij lagen ver verwijderd van het nachtgedruis dus dat viel nogal mee. Het eten was prima en de service van het personeel was tip-top. Echter je zou mogen verwachten van dit soort hotel dat het personeel een basiskennis hebben van engels, niet dus ( vraag geen irish coffee want dan is de wedervraag of die ook van ergens anders mag komen! ). De rode wijn komt uit de koelkast en de witte is meestel warm. Er zijn dus nog kinderziektes die moeten overwonnen worden. Animatie was nergens te bespeuren en de enige plek waar het plezierig was, was de beach bar waar Harun de enige was die prachtige cocktails voor je maakte, spijtig dat die bar reeds om 18.30 u sloot. Het spel jeu de boules / boccia / petanque was er totaal onbekend en men ' beloofde ' tegen seizoen 2019 ergens een strookje grond te voorzien. Een gegeven van gans andere orde waar je niet omheen kan is dat het hotel en zijn buren gebouwd werden buiten de bewoonde wereld dus buitengaats is er niks, nada. Ook effe opletten na je heenvlucht op je aankomstuur in het hotel: na 21.30 u is er tot middernacht geen mogelijkheid om iets te eten. Dat is eventueel op te lossen met de 6 soorten whisky die voorhanden zijn zodat het wachten wat draaglijker wordt. Voor ons toch liever bijv. de Titanic in Lara of buren daarvan op een niet bergachtige omgeving en wel met winkels in de buurt. Ah ja ... de aanwezige dokter is een verpleger die geen woord Engels verstaat of spreekt dus leer maar al Turks!

Hotel Titanic Deluxe Bodrum info

Betaling

• American ExpressBeschikbaar
  • VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)