Hotel The Marmara Bodrum

Hotel The Marmara Bodrum

8.5Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Marmara Bodrum voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

8 reviews over Hotel The Marmara Bodrum

• 8Arjan07-05-2012

Prima hotel

Zeer vriendelijk personeel, goed eten (wel prijzig). Wegens overboeking zijn wij de eerste nacht weggestopt in een kleine kamer, daarna naar een suite met zeezicht. Kamers zijn niet 5 sterren waardig en mogen wel wat beter schoongemaakt worden. Voor de rest een zeer goed hotel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 7h.j. de gilde21-03-2010

fantastisch, maar moeilijk bereikbaar

Schitterende locatie en decoratie. Zeer duur! Bedelende poezen in de eetzaal! Minibar wordt niet bijgevuld. Gebruikte glazen werden pas na 2 dagen weggehaald en niet door nieuwe vervangen. Verder uitstekende service.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Maes Marco18-09-2008

Top of the bill in turkey

Ik ben de Marmara geweest na we weggegaan zijn uit de Fuga Wat een verschil ;het hotel ademt een sfeer uit van een klein kasteeltje op een heuvel Het zicht is spectaculair, het eten is niet goedkoop maar is het beste wat je kunt krijgen in Bodrum Wij hadden een corner room met zicht op het zwembad en de zee Zeer proper en net hotel Het is één van de beste hotels in Turkje Ook een aanrader is de Marmara in Antalya maar de helft goedkoper dan in Bodrum maar een heel andere stijl Wij vroegen andere gerechten dan op het menu en kregen deze ook mits beschikbaarheid ,het was ook omdat wij misschien de PR Nino goed kenden (Nino Grazie)
    Voor ons was het een van de beste hotels we ooit gedaan hebben Ook de Jacuzzi in de fitness zaal met zicht op de haven is de moeite Von furstenberg en leden van de Marrokaanse royal family hebben daar gelogeerd

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9t.van kroonenburg17-02-2007

super hotel, prachtige inrichting, mooi uitzicht op het kasteel in Bodrum

Gereisd in februari 2007

• 8Freddy van der Sluijk01-08-2006

Goed hotel, maar niet het "neusje van de zalm". Problemen met overboeking, waardoor ik een mindere kamer kreeg dan geboekt. Hat eten is goed, maar wel dagelijks identiek te noemen. Ligbedden is een oorlog om ze te bemachtigen. Verder prima!

Gereisd in augustus 2006

• 10Andre en Ranja30-07-2006

1 woord voor dit hotel...fantastisch... Onze vakantire was echt geslaagd,vriendelijke mensen,prima eten,je hoeft eigenlijk het hotel niet uit,maar we hebben 1 maal naar Bodrum stad geweest en daar leerden we een Vlaamse dame kennen die al enkele jaren een handtassenwinkel heeft in Bodrum,turkse gastvrijheid werkt echt aanstekelijk! Ik heb daar voor het eerst een namaakhandtas gekocht en niemand merkt het verschil!!!Het winkeltje heet Halikarnas zoals de dancing en is in de Kale Cadesi(straat naar het kasteel) Wij gaan zeker terug,hopelijk nog dit jaar!

Gereisd in juli 2006

• 9P. Driest03-08-2005

Het is een prachtig hotel! Het personeel is erg aardig.Deze aardigheid is niet gespeeld, de mensen in Turkije zijn veel gastvrijer dan in Nederland.Het hotel ligt prachtig gelegen op een berg. Het beste kun je met de taxi naar het centrum/de haven. Dit taxiritje kost je ongveer 10 euro (heen en terug).Je betaalt niet niks,maar je krijgt er heel veel voor terug.Een echte aanrader!

Gereisd in augustus 2005

Hotel The Marmara Bodrum info