Aparthotel Summer Garden

Aparthotel Summer Garden
7,4

3 tips over Aparthotel Summer Garden

Ilona, 14-9-2012
Wij hebben veel gezeten bij restaurant Blance aan de zee. Zalige loungebanken, gezellig personeel en zalig eten voor een goede prijs.
Haik, 27-8-2012

De dolmus (minibus) stopt voor de deur, en die rijdt in 20 minuten naar Bodrum. Strand is 100 meter of zelfs minder. Zwembad is goed (ze hebben er twee, een "koude" en een warme. Voor kinderen is er niets te doen, behalve de glijbaan.

Geen geld wisselen bij de balie, slechte koer. Loop 10 minuten naar de moskee, daar staat een ING geldautomaat. Je kan (bijna) overal gewoon pinnen, net als in Nederland.

Grieks1, 28-6-2012
suggestie: dat medewerkers beter Engels leren spreken, dat was zeer gebrekkig. er worden veel excursies aan geboden. nadeel dat de meeste uitstapjes via Bodrum moeten. wij verbleven in het plaatsje Bitez, 6 km van Bodrum. eten is overal goed. wij aten net aan de boulevard, zijstraatjes hebben authentieke restaurantjes waar het eten heerlijk was. (helaas geen namen opgeschreven.)

We hebben een aantal aanbieders voor Summer Garden voor je op een rij gezet:

Kras
Kras