Aparthotel Summer Garden

Aparthotel
Aparthotel Summer Garden
7,4

61 reviews over Aparthotel Summer Garden in het Nederlands

In 2015 voor het eerst geweest en toen blij verrast, dit jaar helaas minder tevreden. Alles leek op het oog hetzelfde, maar het heeft ( sterk) ingeboet op kwaliteit vh personeel & eten. Er was een (bijna) volledig nieuw team: de receptie was net tor aardig. De schoonmaaksters deden hun werk naar behoren, maar ik heb nog nooit in Turkije zo'n onbeleefde ( tot soms op het onbeschofte af) ongastvrije manager meegemaakt & dat werkte door naar de rest van het team... Er werd niet gevraagd of je iets te drinken wilde, je bord met eten werd onder je neus weggehaald, bestek idem dito, 20-30 min voor het einde vh buffet werd het buffet al leeggehaald, sommige gerechten waren ronduit oneetbaar ( kip 2x overgaar, schaap wat tot 2x toe zo hard was en zwart als roet zag, dat zelfs de straathonden het lieten liggen) ik ben uiteindelijk maar buiten de deur gaan eten:

veel gezelliger :-) en €5 p/d voor airco vind ik ook teveel vh goede.

Dit was een eenmalig bezoek aan dit hotel.Het personeel bij de receptie en het schoonmaak/tuin personeel waren uiterst vriendelijk maar verder niet.Tijdens het eten moest je je bord beschermen zodat het niet werd weggehaald door een irritant mannetje met de woorden 'finish.De kamer was op zich prima maar niet schoon.Ook het linnengoed liet te wensen over.Gaten en rafels en ,naar mijn idee,Niet goed schoon.Ook werd er de hele nacht met deuren gegooid.Deze kon je bijna niet normaal sluiten.Dus 11 dagen slecht geslapen.

Verder is Bitez een leuke relaxte plaats.Wij hebben onze dagen doorgebracht op het strand bij restaurant ALMERA waar het goed vertoeven was.Bij Otan tours hebben wij onze excursies geboekt.Was allemaal prima.Wij gaan zeker weer terug naar Bitez maar nooit meer naar dit hotel.

Leuk maar Bitez is voor ons 1 keer

M.Blom
26-9-2016

Bitez is een kleine plaats waar niet veel te doen is... Voor rust zoekers een perfecte plek.

Nooit meer

De graaf
14-9-2016

Wat een verschrikkelijke kleine benauwde kamers..niet schoon..bedden worden gewoon niet verschoond tenzij je er om vraagt..handdoeken 1x per 3 a 4 dagen..tandpasta van de vorrige personen zat nog in de wasbak..bedden moeten verschoven worden om de kast open te kunnen doen..wij hadden half pension..avond eten om de dag het zelfde..koude spagetti..gehaktballetjes en salade..alles echt koud..nooit meer summer garden voor ons

Fantastische plek!!

Marjanne
2-9-2016

Super vakantie gehad alles heel schoon mooi groot schoon zwembad, personeel behulpzaam en netjes. Onze studio was schoon en een leuk balkon met veel privacy!

Strand van bitez is ook heerlijk schoon. Bitez is leuk voor wie een rustige relaxte vakantie wil, wie wil uitgaan kan zo met de dolmus naar gumbet of bodrum gaan. Het busje kost maar een euro ongeveer en stopt voor je hotel! Summer garden is echt een aanrader.

Super

M. Kranendonk
28-9-2015

Ik heb een appartement geboekt met 1 slaapkamer. Het had een ruim balkon, grote woonkamer met open keuken en aparte badkamer met douche en toilet. Vanaf mijn balkon had ik zicht op het zwembad en de tuin. Het appartement heeft dubbele beglazing wat handig is als je wat vroeger naar bed wilt, de muziek gaat rond 0:00 uur uit. Een prachtige tuin met tropische planten en prachtige bloemen. De medewerkers zijn stuk voor stuk aardig en behulpzaam en de meesten spreken ook Engels. Elke dag worden de afvalbakken geleegd en wc-papier bijgevuld. De vloer van mijn appartement is naar mijn idee niet schoongemaakt tijdens mijn verblijf. Wel werden regelmatig handdoeken vervangen en beddengoed.

Goed hotel, top locatie!

Eliza en Marciano
23-8-2015

Goed hotel. Schone kamers, leuk aangelegen met fruitbomen. Eten is prima. Vlakbij het strand op ongeveer 5 minuten loopafstand. Personeel is vriendelijk. Naast het hotel heb je een supermarkt. Lokale dolmus bussen stoppen voor het hotel. Je kan hier goed ontspannen en de drukte kan je ook snel opzoeken. Er is een zwembad waar alleen volwassenen in mogen voor hun rust en bij de bar is een kinderbad waar ook muziek gedraaid word. Top locatie!

Fantastische vakantie gehad!

Ursula Nuijes
7-8-2015

10 dagen een appartement geboekt hier! Mooie kamer, goede schoonmaak en heel aardig personeel bij de receptie, bar, restaurant! Ontbijt en avondeten is heel goed en gevarieerd! Heel dichtbij het strand, perfecte ligging met leuke boulevard! Zwembad was gezellig druk met dagelijks leuke muziek. Hamam was ons aangeraden door Alex, aardige man die Nederlands spreekt, was ook heerlijk! Cruise en Jeep safari is ook aan te raden! Top vakantie gehad! 🇹🇷☺️

Super! We gaan nog een keer!

Monica
30-7-2015

Heel mooi aangelegd met veel groen. Leuk groot zwembad met kinderhandjes bij de bar. Apart bad tussen de appartementen. Rustig maar drukte snel op te zoeken. Vrijwel direct aan de boulevard vol met restaurantjes aan zee, zeer romantisch. Met 10 minuten met de dolmus in Bodrum en 5 minuten naar gumbet met de taxi voor 5 euro.

Dagelijkse schoonmaak, de tuin wordt keurig bijgehouden. Personeel werkt heel hard en doet echt hun best. Super tijd gehad en we gaan zeker een keer terug.

Het is super! Echt een aanrader!

Beaudine
7-7-2013

Ik vind het een super hotel!

We gaan er dit jaar voor de 8e keer heen. Ze zijn super kind vriendelijk. Het eten is lekker en erg goedkoop. Al het personeel doet aardig. Je krijgt schone handboeken en de kamers worden vaak schoongemaakt. Het licht erg dicht bij het strand. Het heeft 2 zwembaden die allebij goed onderhouden worden. Ik ben zeer tevreden over summer garden. We gaan er zeker vaker heen!! Elke avond zijn er shows en muziek. 1x in de Week is er ook een BBQ bij het zwembad. Xx

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Summer Garden in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Summer Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Summer Garden scoort een 7.43 uit 10 op basis van 68 reviews.