Hotel STS

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wat je voor de prijs kan verwachten

patricia_staal
5-5-2012

Het hotel ligt redelijk afgelegen. In de straat van het hotel zijn wel een aantal restaurants en barretjes waar je wat kunt drinken, maar het is ook redelijk gericht op de lokale bevolking.

De omgeving is erg rustig.

Met de dolmus ben je in ongeveer een half uurtje in Bodrum.

Het personeel is erg vriendelijk, nadat we een klacht hadden over de kamer hadden we de dag daarna een duurdere en betere kamer.

Onze oude kamer was heel vreemd met een aangebouwde keuken die er uitgesloopt was. Dus je had een stuk kamer waar niks was en waar je ook niks mee kon. Onze nieuwe kamer was wel een mooie kamer met een prima badkamer.

Bij het zwembad was het lekker rustig. Alleen de randjes zijn wel een beetje scherp dus je moet uit kijken met luchtbedden of zwembanden

zeer slecht hotel

map
21-10-2011

eten slecht en vaak koud. kranen en douchekop+slang verkalkt. tefelkleden vieze vlekken,borden en bestek vies. keukeplafond en retaurantpl. kwamen naar beneden. personeel liep in eigen kleding onder de vlekken. kok had aldoor de zelfde vieze kleding aan. bloedvlek op onderlaken van bed van de vorige gasten. kortom nooit meer het is een bacterie"enplaats. heeft niks met sterren te maken, daar wij eerder in bodrum in 3 sterrenhotel zijn geweest. dit was wel schoon en goed. ga hier nooit naar toe, je beland in een slechte film.

Never never nooit meer

mariska
21-10-2011

Dit hotel is een absolute afrader.

Personeel liep elke dag in de zelfde kleding en het eten had je weinig keus

plafon + muren in het restaurant zat vol schimmel en stukken uit het plafon

Het service in het restaurant zaten nog de etensresten op dit is echt zo onsmakkelijk en onhygienische.

De kamer zaten schimmel op de kraan en douche kop dat is gewoon niet hygienisch.

ik ben normaal niet iemand die zo snel een slecht beoordeling geeft maar dit hotel was absolut het toppunt

ik hoop daarom ook dat dit hotel uit de boeken van reis organisaties gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nooit meer

bart
21-10-2011

wij zijn vier keer naar bodrum geweest maar dit was het slechtste hotel die we gehad hebben.

het restaurant was vies en er werd zeer onhygienisch gewerkt. personeel liep 5 dagen met zwembroeken aan en vlekken erop.

niet al het personeel was even vriendelijk.

in het restaurant zat schimmel en het plafond kwam gedeeltelijk naar beneden. tafelkleden met vlekken erop werden niet vervangen hier ging een stoffer overheen. het eten was niet afwisselend, salades waren elke dag het zelfde. in het restaurant rook het ook niet schoon. we konden ook de keuken in kijken en daar kwam het plafond ook naar beneden en zag vies. de kamers waren op eerste aanzicht netjes totdat je ging douchen, en het water je hotel kamer inliep. de matrassen waren doorgelegen. het ontbijt was ook elke dag hetzelfde wel vers brood, wij zijn regelmatig uit eten gegaan. luxe vind ik niet nodig maar dat het schoon is vind ik heel belangrijk en dat was het hier zeker niet.

al met al wij gaan er nooit meer heen

dit nooit meer

bart
21-10-2011

wij zijn net terug van turkije al verschillende hotels gehad, maar dit hotel was zeer slecht.

de kamers waren netjes in aanzicht maar douchen kon niet omdat je of heel warm of heel koud water kreeg. het water liep ook in de hotel kamer. het restaurant is apart van het hotel en ligt boven een ander restaurant aan het strand. er werd niet hygienisch gewerkt personeel had zwembroeken aan tijdens serveren zoms wel 5 dagen achtermekaar zelfde kleding met vlekken. tafelkleden werden niet vervangen met vlekken erop hier ging een stoffer overheen. eten was elke dag hetzelfde/ salades zagen er ook elke dag hetzelfde uit. het eten smaakte ook niet en weinig variatie. in de keuken kwam het plafond gedeeltelijk naar beneden en zag er ook niet schoon uit.

het restaurant voorzover je restaurant kan noemen was ook niet schoon en rook ook niet fris.

al met al wij gaan hier niet meer heen

Nee dit echt niet meer

Wim Muller
7-10-2011

Vind het waardeloos dat er niet op een andere manier te reageren valt op iemand maar dat terzijde.

Ellen ik had het over de bungalows en ja ik weet dat de apartementen netjes zijn.

Ze weten zelf ook dat de bungalows problemen hadden zoals schimmels omdat het in april van dit jaar onder water had gestaan.

Maar ik blijf erbij dat het eten een vette onvoldoende krijgt.

Volgend jaar dus weer naar 4+ sterren en nooit geen 3 sterren vakantie meer.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Ellen Vomberg
        6-10-2011

Niet alle kamers zijn slecht. Een aantal inderdaad wel, maar alle waar is naar zijn geld. Als je de goedkoopste kamer (voordeelkamer) en boekt kun je verwachten dat het niet zo bijzonder is. Wij hadden een familiekamer die groot en netjes was. Ook het eten is goed. Genoeg keus in rauwkost en groenten en variatie in de schotels, heerlijke rijst en frites. Behalve kip (steeds erg lekker klaargemaakt) was er in onze week 2x vis van de barbecue, erg lekker.

Wij hebben 2x schoon beddengoed gehad en elke dag schone handdoeken/badlakens. Kortom voor deze prijs een uitstekend hotel.

Eens maar nooit meer

Wim Muller
        5-10-2011

Het is op het eerste oog een leuk 3 sterren complex.

Maar de bungalows op het park zijn beslist geen aanrader.

De muren zitten onder de schimmel en badkamers worden slecht schoongemaakt.

Personeel is uitermate vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken.

Muziek is eentonig en de DJ draait alleen de muziek die hijzelf leuk vind.

Het eten was een groot drama.

We hadden 7 dagen kip en al was er wel meer keuze aan eten toch kwam de kip in elk gerecht voorbij.

Weinig variatie in de toetjes maar je mag ook niet veel verwachten van 3 sterren.

Het tafellinnen werd pas na 8 dagen verschoond.

Het beddengoed was bij ons na 8 dagen nog niet verschoond.

Prima vakantie gehad

Familie van Sluijsdam
        22-9-2011

STS hotel is een hotel waarvan je vooraf bij het lezen van aale beoordelingen geen idee hebt waar je in terechtkomt.

De ligging is werkelijk schitterend, aan een boulevard met voor elk wat wils.

Met de dolmus zijn alle plaatsen op het schiereiland goed en voor weinig geld te bereiken. Gebruik vooral deze vorm van vervoer als je zelf zaken in de buurt wil gaan ondernemen zoals bezoek van markten, centra of een avondje stappen.

Bij service ligt vooral de nadruk op het schoonhouden van de kamers, dagelijks schone handdoeken, een schone kamer en bovendien ... regelmatig verschonen van beddengoed is een feit.

Voor overige service zoals het boeken van excusrsies kan je beter naar het tour buro op de boulevard gaan. Boek niet bij je touroperator maar daar, dit scheelt je veel geld. Geldautomaat is op de boulevard aanwezig en je kan dollars,TL of euro's opnemen.

De prijs/kwaliteit is ok.

Het eten is ok, maar wil je een echte ossehaas voor weinig ga dan naar Bobby's.

Prijs kwaliteit verhouding goed

Jan
        21-9-2011

Ons is het hotel, na al die negatieve berichten, enorm meegevallen. Onze kamer was prima met heel goede bedden, ook iedere dag schone handdoeken en zeker om de dag werd het bed verschoond. De badkamer/douche was eenvoudig, maar zeker niet vies! Ik hoorde wel van andere gasten dat er ook kamers zijn die wat minder zijn, maar dat werd snel verholpen bij de receptie. Een andere kamer was geen probleem.

Het eten is goed, uiteraard niet zo uitgebreid als in een 5 sterren accomodatie. De eetzaal is wel een beetje ongezellig, het lijkt daar een op een echt Turks eethuis met TL-verlichting maar met een beetje geluk kan je daar zalig op het boventerras eten. Als je in de avond een boulevardje pikt, dan komt dit hotel echt heel positief naar voren. Gezellige muziek en wat mensen die op straat dansen vlak aan zee.

Ja, wij vonden een minpunt de wat harde muziek overdag en het strand is erg smal. Al met al een prima vakantie gehad!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel STS in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel STS zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel STS scoort een 5.33 uit 10 op basis van 19 reviews.