Aparthotel
9,5

2 reviews over Aparthotel Sea & You Beach Resort in het Nederlands

Super mooie en luxe lokatie

Marinus
15-10-2012

Wij zijn in de eerste week van oktober bij Sea & You geweest wat een super lokatie direct aan het kind vriendelijk prive zandstrand. je kan wel 50 meter de heldere zee in en dan kan je er nog staan. voldoende ligbedden met kussens en parasol ( gratis) een snackbar voor de kleine trek aan het strand en het eten wordt ook daar gebracht. het appartement was groot, super schoon en lux met bankstel,tv. afwasser en wasmachine. in de woonkamer en slaapkamer airco en een luxe badkamer. . er was een zwembad met bar en ligbedden met parasol in een mooie aangelegde tuin. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en proberen het je zoveel mogelijk naar het zin te maken. s,avonds wordt door speciale verlichting een romantische sfeer gecreeerd rond het zwembad en bar, voor uitstapjes is het ongeveer 10 min. lopen naar de dolmus aan de hoofdweg dus goed te doen.ik zou geen punt kunnen bedenken wat niet in orde was. dus een super vakantie op een super plek. een echte aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2012

perfect, zeer schoon

sjaantje61
15-10-2012

een prachtig zeer schoon appartement, erg mooi aangelegd, met een goed zandstrand, vriendelijke mensen, lekkere hapjes in de snackbar, de kamers zijn een luxe , wasmachine ,grote koelkast met vriezer en een afwasmachine, zeer verzorgd meubilair. een goed zwembad en kinderbad, met voor iedereen genoeg ligbedden , het is erg rustig in de buurt en s,nachts is er iemand die het complex bewaakt. wij vonden het jammer om weer naar huis te gaan , komen graag volgend jaar terug

Gereisd Met partner in oktober 2012

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sea & You Beach Resort in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sea & You Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.