Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°18°
7,9

Gelegen aan de Egeïsche zee in Bodrum vind je Hotel Salmakis Beach & Spa Resort. De kamers zijn schoon, het eten gevarieerd en het personeel helpt je met een lach. De animatie vermaakt de kinderen, terwijl volwassenen ontspannen in de wellness. Vaar met de watertaxi naar het centrum van Bodrum en ook een dagje met de boot naar Kos is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Salmakis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

434 reviews over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort in het Nederlands

Carine Pollet
3-6-2017

Prachtig hotel, mooi uitzicht, perfecte service, mooie kamers met zeezicht indien gevraagd, vriendelijke bediening.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad .

Crista
24-5-2017

Mooi hotel , goed eten en drinken . Aardige bediening . En een heel leuk animatieteam . Zwembad en privestrand . En je kan met een bootje naar het Centrum van Bodrum .

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig resort

Wendy
4-5-2017

Salmakis is geweldig. Lekker aan zee goed eten mooie kamers en vriendelijk personeel. Ga er volgende week weer naar toe

Gereisd Met partner in mei 2017

FTI Reizen

Fantastisch gastvrij vriendelijk en hulpvaardig

Jwm jaaltink
3-5-2017

Super hotel goede persoonlijke vergelijking aanrader!,

Gereisd Met partner in april 2017

Fantastische week gehad in dit hotel

Inge
30-9-2016

Mijn dochter en ik hebben een week lang mogen genieten van de goede service in dit hotel. De bediening werkt kei hard en maken lange dagen. Ze doen er werkelijk alles aan om het jou naar je zin te maken. Het eten was echt super en veel variatie. " S middags lekker lunchen bij de beachbar. De hotelkamer is wat verouderd, vooral de douche maar het was wel schoon. We hadden zeezicht geboekt en hadden een prachtig uitzicht. Bootje naar Bodrum is ideaal. Sultan hamam in Gumbet viel erg tegen. Het was er vies en de behandeling was niet wat we verwacht hadden. Vervolgens in het hotel naar de hamam geweest en dat was super!

Gereisd Anders in september 2016

Heerlijk genoten

Chantal
15-9-2016

Het was een hele leuke vakantie. De werknemers waren altijd vrolijk en erg behulpzaam, brengen je drankjes en tijdens het eten word je drinken continu bijgevuld. Strand direct aan het hotel. Je moet wel ver de zee in lopen wil je tot je middel in het water staan. 4 van de 7 avonden entertainment gehad zoals spelquiz of live muziek. Kon wel iets meer of iets langer vond ik want tussen 10 a 11 uur was het hele terras vrijwel leeg. Het enige nadeel vond ik dat de animatie mensen zelf teveel /te actief meededen aan spellen overdag zoals darten of waterpolo waardoor hun eigen winst belangrijker was dan als team een gezellig potje spelen. Verder heerlijk genoten, mooi weer en heel fijn hotel.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk eten! Zeer mooi hotel! Prachtig strand!

Sahan
13-9-2016

Bodrum is de mooiste vakantiebestemming van Turkije, en als je dan ook nog eens een hotel hebt met ongelofelijk lekker eten! Ik heb nog nooit zo lekker gegeten in een ander hotel als hier. Zeer mooi strand, schone zwembaden, het eten als zwembaden werden aantal keren per dag getest, dit was erg vertrouwd! Geweldig personeel, vooral recepstioniste Umit! Wij hebben zorgeloos kunnen genieten, de kinderen hebben het helemaal naar hun zin gehad. laatste dag is ons zoontje van 1 ziek geworden, waarop we met uitzondering een complete ontbijt op de kamer hebben gekregen van Meltem (guest relations manager) zeer gewardeerd natuurlijk! *klein puntje: er werkt erg weinig personeel in het restaurant, waardoor het personeel lange uren moet maken, en daardoor de service helaas niet snel is. Maar wij gaan volgend jaar zeker terug maar dan voor 21 dagen! Tip: pak zeker all Inclusive, anders Betaal je per frisdrank 2€ (Ongeacht welk dagdeel) en per persoon 15€ voor het middageten

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische plek!

Celesta
28-7-2016

Salmakis resort&spa is een goed resort voor een relaxte vakantie. Het is een echte aanrader. Er was een geruime keus aan eten en het was elke dag anders. Wij hadden een kamer op zeezicht geboekt, een mooie kamer met een terras. De kamers werden goed schoongehouden, met schone handdoeken ook bij het zwembad. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zij gaven jou echt het gevoel dat je op vakantie was. Het animatieteam vonden wij ook erg gezellig! Overal waar je liep of kwam op het resort was alles schoon of werd er schoongemaakt. Dit gaf ons een goed gevoel. Het enige minpunt was de vrouw bij de receptie, die vonden wij minder aardig en erg snauwerig overkomen. 'S avonds was er vaak wat muziek of entertaining op het resort, wat erg leuk was. Het taxibootje naar Bodrum centrum is een aanrader, leuk&niet duur! Het winkelen daar is ook leuk. Wij vonden het leuker om in bodrum te winkelen dan in Gümbet omdat het daar best klein was. Wij komen hier zeker volgend jaar terug!

Gereisd Met partner in juli 2016

Zeer aangename vakantie

Michael van Eijden
5-7-2016

Wij hebben een zeer aangename vakantie gehad in Salmakis Beach & Spa Resort. Het eten is erg gevarieerd, het personeel is erg attent en de kamers zijn netjes en schoon. Voor kinderen is er niet veel te doen maar dat is ook niet waar wij naar op zoek waren. Animatie stelt niet veel voor. Zeker een aanrader voor deze prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd Met partner in juni 2016

Heel mooi resort en een mooi uitzicht.

simon
21-6-2016

Wij hebben voor zeezicht geboekt. Kreeg kamer 103 op de benedenverdieping. Keek tegen palmbomen en de kamer was klein en verouderd. Gelijk om een ander kamer gevraagd en kreeg kamer 527 en is stukken beter behalve het harde bed. Eten was uitstekend. Aan het strandbar kunnen we van de kaart eten. Toetjesbuffet is in vergelijking met andere hotels wat minder. Ook het aanbod van fruit is minder. Voor de kinderen is er geen animatie. Taxibootje is aan te bevelen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salmakis Beach & Spa Resort in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.