Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Gelegen aan de Egeïsche zee in Bodrum vind je Hotel Salmakis Beach & Spa Resort. De kamers zijn schoon, het eten gevarieerd en het personeel helpt je met een lach. De animatie vermaakt de kinderen, terwijl volwassenen ontspannen in de wellness. Vaar met de watertaxi naar het centrum van Bodrum en ook een dagje met de boot naar Kos is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Salmakis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

493 reviews over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• 2018
    8anoniem08-09-2018

formule moet veranderen van het hotel

annimatie was 1 grote bende met dat waterpolo en het hotel was schoon en goed sommige mensen kregen er zelfs ruzie om met die gast van de annimatie die zich bezig hield met dat waterpolo wat werd er gezegd door hem jullie zijnte gast in ons land en er werd ook alleen maar Turkse muziek gedraait die man hoort daar gewoon niet thuis en er was veel jeugd maar dat komt omdat het hotel half pension aanbied dan kun je met 2 mensen voor nog geen 1000 eu een week verblijven in dit hotel .

• 5Lous06-09-2018

Nooit meer!

De hele dag erg harde muziek! En ze doen er niets aan wanneer je vraagt of dit anders kan. Dus als je voor een rustige vakantie komt is dit zeker niet aan te raden Als je van lekker eten houdt, valt dit zeker tegen elke dag het zelfde en alleen maar Turks en veel rijst.

• 10Eliza Blom29-08-2018

Grandioos

Alles was goed. Prachtig uitzicht en leuk met het bootje naar bodrum voor 2 euro

Met oudere kinderen

• 9Misty01-08-2018

Hier met mijn partner op vakantie. (22 jr en 25 jr) all inclusive. Prachtig resort, niet heel groot dus je hebt geen 1000tal mensen om je heen. Genoeg plek voor iedereen, service op het strand. Komen regelmatig eten en drinken langs brengen. Handdoeken service door middel van pasjes, super handig. Er zijn genoeg lig bedden op het strand, je hoeft dus niet s ochtends vroeg met je handdoek te rennen om je van een plekje te verzekeren. Zeer vriendelijk personeel. Het hotel is heel schoon, er wordt de gehele dag schoongemaakt. Eten is super, ontbijt lunch avond en snack, zeer gevarieerd en veel keuze. Het eten is ook goed bereid. De ligging is top, met 5 minuten zit je in bodrum of gumbet. Er gaan om de haverklap dommelsbusjes of een ferryboot vanaf het strand. Het uitzicht is prachtig. De kamer is simpel, maar je komt daar alleen om te slapen. Elke avond entertainment voor zowel volwassene en kids. Minder geschikt voor mindervalide.

• 8Jans25-07-2018

Gastvrij hotel met zeer behulpzaam personeel

Zeer mooi gelegen hotel zeezicht is aanrader wij hadden kamer 112 kort bij zwembad en toch redelijk rustig gelegen kamers zijn goed geissoleerd heel gemoedelijk hotel net of je thuis bent je mag eten meenemen uit restaurant met bootje naar bodrum is heel fijn bodrum zelf is ook heel gezellig hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn veel trappen

• 10Damo25-06-2018

Fantastisch hotel!

Wij zijn begin juni 8 dagen in dit hotel verbleven en hebben nog nooit in zo een goed en mooi hotel verbleven. Het resort heeft een groot, schoon zwembad met veel ligbedjes. Ook het strand is een mooi prive zandstrand met veel ligbedjes en parasols. Je ziet duidelijk dat het personeel er van alles aan doet om het hotel schoon te houden, ze maken bij het zwembad, bij het strand en in de restaurants de hele dag door schoon. De hotelkamers waren ruim en worden elke dag schoongemaakt. All inclusive is zeker aan te raden, dan krijg je werkelijk waar alles gratis (incl. a la carte lunchen en cocktails). Er is een ruime keuze aan eten tijdens het ontbijt, de lunch en het diner. Ook is het erg lekker en gevarieerd. Met een taxi bootje ben je met 5 min vanaf het hotel in het centrum van Bodrum. Er overdags veel animatie (waterpolo, darten etc.) maar ook savonds (optredens, muziek). Het enige kleine minpuntje is slecht Wifi bereik.

• 8Marria10-05-2018

Heerlijke vakantie met prachtig uitzicht.

Bijzonder prettig hotel. Eten in buffetvorm zeer uitgebreid. Veel Turkse keuken maar ook voldoende als je daar niet van houdt. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Prachtige ligging tegen de heuvel, echter heel veel trappetjes en gangetjes (wij moesten 75 traptreden af voor we bij restaurant/ zwembad waren). Je moet hier echt wel goed te been zijn. Het is echt een labyrint maar dat heeft wel zijn charme. In voorjaar voldoende bedjes bij het zwembad en bij de zee (klein strandje met eigen bedjes en ook hier mag de handdoek naar toe). Handkoekservice zeer prettig. Inderdaad erg veel muziek de hele dag en ons ook te hard. Helaas zo bij veel hotels. Animatie stelt niets voor. Keertje darten of waterpolo. Watertaxi is perfect (EUR 2,- pp) of anders met gewone taxi (EUR 4,-) ben je zo in centrum Bodrum. Familiekamer heeft extra bedbank voor 4e persoon, deze is knetterhard en niet geschikt voor iemand groter dan 1.60. Wifi is slecht.

Met oudere kinderen

• 8Berty Lingerak28-01-2018

prima hotel

Ligging van dit hotel is echt heerlijk, aan het strand en met de watertaxi vaar je in 10 minuutjes naar de haven en kan je heerlijk genieten van alle terrassen en winkels. Verder vind ik het eten uitstekend , alles in buffetvorm, maar wij zijn ook tijdens ons verblijf in restaurantjes aan de haven gaan eten , erg leuk om te doen. De animatie vind ik wat knullig en omdat er 90% turken waren tijdens ons verblijf was het dan ook erg op hun gericht. Wij hebben geen kinderen mee maar voor de kinderen/jeugd zou ik hier niet naar toe gaan. De kamer zijn eenvoudig maar schoon, ze kunnen eigenlijk wel een renovatiebeurt gebruiken. Ik ben in 2016 en in 2017 in dit hotel geweest en had beide keren een kamer aan de buitenrand waarbij je zo op het zwembad keek, een ideale ligging, dus boek een kamer met zeezicht. Dit jaar gaan we naar Griekenland, niet voor het hotel maar omdat de wij na 13 jaar Turkije de sfeer vinden veranderen, Turkse gasten krijgen voorrang en dat gaf irritaties bij de overige gasten. Melding gedaan bij de hostess, het is een veel gehoorde klacht en ze proberen er iets aan te doen maar het is moeilijk gaf ze toe.

• 2017
    9Hanny Bernard04-10-2017

Uitstekend hotel maar geluidsoverlast: nooit meer

Prima hotel, mooi gelegen tegen een berg aan de rand van Bodrum. Ruime kamer met groot terras en zeezicht over de baai van Bodrum. Groot zwembad en strand met altijd plaats, dus handdoekje leggen gebeurt haast niet want is niet nodig. Het eten is van prima kwaliteit, genoeg keus en smaakt goed. Met een bootje kan je naar Bodrum-stad varen wat heel leuk is, maar ook de bus komt langs het hotel (wel de berg op dan eerst). Het personeel is heel vriendelijk. Grootste nadeel: muziek overlast. Bij het ontbijt al muziek, om 10.00 uur komt de animatie de muziek aanzetten (om vervolgens de hele dag onzichtbaar te blijven, er gebeurt niets), en ook de poolbar zet zijn eigen deuntje op. Als je pech hebt zet het naastgelegen hotel ook de volume knop open, dus van 3 kanten geluid. Gasten die vragen of het wat zachter kan worden weggestuurd. 's-Avonds van 21.30 uur tot 22.30 een bandje of een animator (weggelopen uit de jaren 70 met banale spelletjes), en daarna tot 23.30 uur harde disco muziek. Op je balkonnetje zitten of gaan slapen is voor 23.30 geen optie want je knalt uit je kamer. Reden om hier nooit meer terug te keren. Jammer, het hotel is uitstekend, maar na 1 week herrie was ik er helemaal klaar mee.

• 7walogister23-09-2017

Chill&Relax

Mooie ligging met 'watertaxi' naar Bodrum. Kamers zijn aan renovatie toe!! Aardig hotel.

60 tips over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• Jacobs Nuyens, 29-06-2014

Met het bootje naar Bodrum is heel leuk. Voor de jeugd zijn er de discoboten die s'nachts uitvaren.

• Addy, 04-05-2014

Om de 10 minuten gaat een taxiboot naar Bodrum voor € 2,50 p.p.

• jlandeweerd, 10-05-2014

Leg aan het begin van de vakantie en/of tussendoor iets op het kussen voor de kamermeisjes. Ook de ober is blij met een tip. De zaterdagmarkt in Turgutreis is de moeite waard.

53 vragen over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• MH, 13-07-2019

Dolmus Bodrum,gumbet. Veel trappen?

Kun je ook met de dolmus naar deze plaatsen of lopend?En moet je va je kamer veel trappen lopen om bij het restaurant of strand te komen? Of ligt dat er ook aan in welk gebouw,kamer je bent?

• ank, 25-03-2019

pannekoeken vrouwtje

is er ook een vrouw die turkse pannekoeken maakt, zoals in andere hotels?

• Helen, 10-12-2017

Is er regelmatig live muziek?

Ik heb een vraag. Er is hier live muziek. Is dit iedere avond?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats