Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Gelegen aan de Egeïsche zee in Bodrum vind je Hotel Salmakis Beach & Spa Resort. De kamers zijn schoon, het eten gevarieerd en het personeel helpt je met een lach. De animatie vermaakt de kinderen, terwijl volwassenen ontspannen in de wellness. Vaar met de watertaxi naar het centrum van Bodrum en ook een dagje met de boot naar Kos is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Salmakis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

493 reviews over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• 2018
    8vanwijngaarden02-11-2018

Goed hotel

de 1de keer in Bodrum, prijs-kwaliteit is goed . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het buffet ontbijt-middag-avond is er een zeer ruime keuze. het eten is goed maar niet altijd even warm . alles zeer netjes. de kamers worden elke dag schoon gemaakt (wel verouderd). Hotel heeft verschillende Bars - pool en beach. Het hotel heeft veel trappen en lange gangen. De muziek 's avonds erg hard dit is zeer vervelend,met mekaar praten lukt bijna niet. Elke avond draaiden ze de zelfde nummers.

Met vrienden

• 10Frits22-10-2018

Een aanrader!

de 3de keer in Bodrum, de eerste keer in Salmakis, prijs-kwaliteit een topper. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. het buffet ontbijt-middag-avond is er een zeer ruime keuze. het eten is er lekker. in het restaurant wordt er continu opgekuist-alles zeer netjes. de kamers worden goed gekuist en onderhouden (wel verouderd). met de verschillende Bars - pool en beach moet je nooit ver lopen om een drankje te halen. het hotel was volboekt, maar toch was het geen drummend gedoe. ook genoeg plaats om te liggen aan zwembad, strand of staketsel. ook handig het bootje dat om de 10 minuten naar Bodrum gaat, voor 15 lira (iets meer dan 2 euro) kan je met 2 personen per rit naar het stadje. een aanrader!

• 8Gré18-10-2018

Heel erg goed!

De ligging van het hotel is echt prachtig. Wij hadden een kamer met zeezicht op de vierde verdieping. Een mooie ruime en gezellig ingerichte kamer met prachtig uitzicht op de baai. Wat opvalt is hoe ontzettend vriendelijk het personeel is. Zelfs aan het einde van het seizoen heeft men nog een vriendelijk praatje en een glimlach voor iedereen. Top! Het eten is prima, in de snackbar bij het zwembad kun je heerlijk lunchen, zoveel keus! Het hotel heeft veel trappetjes, dus voor kleine kinderen (kinderwagens) en als je slecht ter been bent is dit niet de juiste plek. Maar het oogt daardoor heel gezellig. Het strand is niet groot, maar wel mooi, er zijn voldoende bedjes en het water is niet meteen heel diep. Ik kan eigenlijk maar één minpunt bedenken en dat is de muziek. Die staat naar mijn smaak overdag al te hard bij het zwembad en is 's avonds op het terras echt snoeihard. Jammer, want ik vind deze idyllische plek echt een aanrader.

Met oudere kinderen

• 8annet11-10-2018

fijn.ruim.relax.lekker! muziek te hard

Ruim terras bij zwembadbar. Ruim heerlijk zwembad. Gezellige snackbar dichtbij t strand. Kamers zijn goed..eten is zeer goed..strand is niet al te groot . Wel altijd plek zowel bij t zwembad en t strand. Watertaxi naar bodrun is Super makkelijk en snel vooral omdat wandelen vanaf hotel niet fijn kan. Veel hellende straten en niets te doen nabij drankjes koffie en thee goed. Animatie savonds slecht veel luide Turkse stamp muziek. Geen probleem maar variatie was ver te zoeken. Voor ons idee was dit animatie team volledig overbodig. Ook overdag zou de muziek iets zachter mogen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Soraya klepper11-10-2018

Fantastich wij gaan het overdoen!

Het wat echt en supel mooi hotel. Heel schoon vriendelijk personeel allemaal zijn het stuk voor stuk topper zei staan altijd voor je klaar. Wat ik erg leuk vond is dat he voor 7 tl ( 1 euro) naar de overkant kan gaan met een taxiboot zo zit je met 10 minuten in de stad. Strand is klein maar erg mooi ook daar komen ze af en toe wat drinken vragen. Animatie team is ook super. Wij hebben de 15 dagen echt genoten van het hotel en de omgeving en de mensen die in het hotel werken en wij willen zeker nog en keer terug komen. Ik heb wel gelezen voor dat ik dit hotel geboekt had dat er erge muziek overlast is maar het muziek wat je hoort komt toch echt van het hotel ernaast vandaan. Het volume in de hotel staat prima tot 12 uur daarna is het ook echt stil. Het uitzicht was onwijs mooi. Het eten was vrij hetzelfde maar wel te lekker Wij willen iedereen bedanken die onze vakantie zo leuk hebben gemaakt het zijn stuk voor stuk toppers!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Hilde11-10-2018

nooit meer

Hotel is zeker geen 5 sterren waard eerder een 3,5 zeer verouderde kamers.De eerste kamer die wij kregen toegewezen was zelfs vochtig en rook muf (ook matras en hoofdkussens) heb wel een andere kamer gekregen en die was veel beter maar met vast tapijt. Vloeren van de kamers worden niet eens gedweild. Eten ook meer koud dan warm en niet genoeg variatie ben 1 dag ziek geweest gans de dag in bed niet leuk tijdens vakantie. Fitness en hamam gedeelte was wel goed in orde, hotel op zich was een doolhof van kleine straatjes maar was wel mooi met al de bloemen en perkjes ook het onderhoud ervan was weer jammer. Taxiboot naar Bodrum centrum was ook een pluspunt maar verder is er niks te beleven geef ons maar de Turkse riviéra.

• 7s gomersbach17-09-2018

Dit hotel nooit meer voor ons

Dit hotel heeft zeker verbetering nodig als het gaat om het draaien van keiharde muziek zowel aan het zwembad als in de avond. Je kan niet normaal met elkaar praten tijdens deze disco of turkse muziek en dit gebeurd dag in en dag uit. Je ontvlucht het hotel om maar weg te zijn van de luide muziek. Wij hebben meerdere malen hier wat over gezegd maar dat vinden ze niet belangrijk. Ze vinden de turkse gasten belangrijker dan de overige gasten. Tijdens onze laatste dag van onze vakantie had het hotel een turkse bruiloft met 500 gasten waardoor wij maar moesten verdwijnen van het zwembad en naar het strand gaan volgens de directie van dit hotel. Een schande dit hotel kan dit soort aantallen helemaal niet aan en sterker nog de gasten die al in het hotel verbleven waren op dat moment niet meer van belang want deze hadden immers toch al betaald. Als je kijkt naar het hotel de ligging is prima het eten is goed en de kamers zijn schoon.

• 9Stockman Eric14-09-2018

Tevreden, maar er is veel ruimte voor verbetering

De muziek 's avonds is snoeihard ; ook soms aan het zwembad , maar vooral 's avonds is dit zeer vervelend. met mekaar praten lukt gewoon niet. Na een poosje hou je het voor bekeken en vlucht je daar weg. Nutteloze DJ, maar niet alleen de DJ, maar eigenlijk het voltallige animatie-team is daar Totaal Overbodig. Als je buiten wil eten, dat kan, maar weet dan dat je je maaltijden zult nuttigen tussen de vele vele rokers. Op de duur zijn wij steeds binnen gaan eten. In tegenstelling met andere hotels, is hier geen aparte buitenzone voor niet-rokers. Er zijn vele ,vele trappen. Je kan ook met de lift, maar als je zoals wij op de 3de verdieping zit, dan dien je maar liefst 4 liften te nemen tot aan het restaurant of zwembad. Op de duur begint dit wel te vervelen. Verder is het personeel zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten dat wordt aangeboden is ook meer dan ok. De drankjes (coctails) zijn lekker (met voldoende alcohol...) en ze worden vlot aangebracht. Je hoeft ze meestal niet zelf te halen. Gin-tonic wordt gemaakt met echte Schweppes. Ook de cola is van Coca Cola. Maar zowel de witte, als de rode , als de rosé , zijn niet te drinken ;ronduit slecht. Het bier is er wel goed (Tuborg).Regelmatig worden er allerhande nootjes gebracht bij de drankjes. In de namiddag komen de diensters aan het zwembad rond met ijsjes. Een tijdje nadien met warme mais+zout , of met een soort lekker broodje. Met de watertaxi vlakbij ,ben je op 6 min in Bodrum EN Terug naar het hotel voor 15TL pp.(goeie 2€).Gezellig.

• 9Mascha van Gelderen12-09-2018

Super mooi en schoon hotel! Ligging echt perfect met een fantastisch uitzicht. Eten was erg lekker en afwisselend. Personeel super vriendelijk!! Enige kleine nadeel is dat de muziek bij het zwembad al vanaf 12.00 heel erg hard stond waardoor je elkaar af en toe amper verstond en niet lekker kon relaxen! We zouden er zo weer heen gaan volgend jaar.

Met jonge kinderen

• 7Geen naam08-09-2018

Voor mij even niet meerZonde van zo'n hotel

Komen in dit hotel al wat jaartjes. Schoon hotel prefecte ligging goed eten maar dit jaar was het net een jongeren hotel hele dag door harde muziek tot in de avond. Was gericht op de jeugd. Animatie dit jaar bar slecht. Nee kom er al een paar jaar maar volgend jaar even niet. Zonder dat het dit jaar echt gericht was op de jeugd. Als ze zo doorgaan gaat dit hotel naar beneden jammer voor zo'n goed hotel. Waren meer mensen die erover klagen dus mensen als u dit hotel wil boeken denk er maar goed over na u komt in een soort jongeren hotel gericht op jongeren rond de 27 augustus tot september.

60 tips over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• Jacobs Nuyens, 29-06-2014

Met het bootje naar Bodrum is heel leuk. Voor de jeugd zijn er de discoboten die s'nachts uitvaren.

• Addy, 04-05-2014

Om de 10 minuten gaat een taxiboot naar Bodrum voor € 2,50 p.p.

• jlandeweerd, 10-05-2014

Leg aan het begin van de vakantie en/of tussendoor iets op het kussen voor de kamermeisjes. Ook de ober is blij met een tip. De zaterdagmarkt in Turgutreis is de moeite waard.

53 vragen over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• MH, 13-07-2019

Dolmus Bodrum,gumbet. Veel trappen?

Kun je ook met de dolmus naar deze plaatsen of lopend?En moet je va je kamer veel trappen lopen om bij het restaurant of strand te komen? Of ligt dat er ook aan in welk gebouw,kamer je bent?

• ank, 25-03-2019

pannekoeken vrouwtje

is er ook een vrouw die turkse pannekoeken maakt, zoals in andere hotels?

• Helen, 10-12-2017

Is er regelmatig live muziek?

Ik heb een vraag. Er is hier live muziek. Is dit iedere avond?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats