53 vragen over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• MH, 13-07-2019

Dolmus Bodrum,gumbet. Veel trappen?

Kun je ook met de dolmus naar deze plaatsen of lopend?En moet je va je kamer veel trappen lopen om bij het restaurant of strand te komen? Of ligt dat er ook aan in welk gebouw,kamer je bent?

• ank, 25-03-2019

pannekoeken vrouwtje

is er ook een vrouw die turkse pannekoeken maakt, zoals in andere hotels?

• Helen, 10-12-2017

Is er regelmatig live muziek?

Ik heb een vraag. Er is hier live muziek. Is dit iedere avond?

• elli van garderen , 10-12-2017

entertainment

Ik lees in 1 van de revieuws dat er savonds live muziek is waar moet ik dan aan denken een band of entertainment in de vorm van shows

We hebben een aantal aanbieders voor Salmakis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• Daisy Willems, 25-04-2016

Hotel Salmakis

Wat is het nummer van hotel Salmakis? Er verblijft een vriend van mij in het hotel en ik wil hem graag bellen maar ik krijg hem niet te pakken, dus ik wil graag het nummer van hotel Salmakis. Gr. Daisy Willems

• manonnieex, 16-07-2015

3 vragen!

1: Kan iemand mij vertellen wat voor soort buffet het is, en dan bedoel ik met name de warme gerechten. Zijn het gewoon een paar (stuk of 4/5) bakken met elke dag wat warme gerechten? Of is het echt een groot buffet met bv burgers,pizza,patat etc. etc.

2: Is de water taxi de enige optie om in bodrum te komen of rijden er ook veel taxi's en dolmusjes? En kan je daar ook mee naar gumbet of alleen naar bodrum?

3: Is het animatie team ook voor ouderen of alleen op kinderen gericht?

manonnieex, 19-07-2015

Bedankt voor je antwoord, alleen wat bedoel je precies met buiten eten? Er is dus genoeg keus ook voor kinderen die alleen maar lekkere dingen lusten?

Tuênke, 18-07-2015

1.Buffet bij diner is echt uitgebreid. Iedere dag 2 soorten soep, veel koude gerechten en saladebuffet, enkele warme soorten vlees, warme groenten, aardappelproducten, deegpasta en lekkere vis, buiten; iedere dag vlees of vis van de grill en warme groenten en friet. En dan een ruim toetjesbuffet en lekker schepijs ! 2. Er rijden veel dolmus busjes (om de 10 minuten) Taxi's ook in overvloed. Maar je kunt ook te voet naar Bodrum en Gumbet. 3. Animatie team is voor iedereen maar wel amateuristisch.

• lisette010, 15-07-2015

Zeezicht kamer

Wij hebben Zeezicht geboekt tegen een meerprijs. Zijn deze kamers buiten om zeezicht ook mooier en luxer ingericht?

Tuênke, 18-07-2015

Neen, niet luxer. Het uitzicht is het enige waar je extra voor betaald. Maar dit is beslist de moeite waard !

• MariskaR_S, 15-06-2015

Kinderen

Ik lees het een en ander over entertainment, is er ook bv minidisco? En is er een speeltuin aanwezig?

Bouwens, 19-06-2015

Er is een speeltuin aanwezig een creche en het animatie team houd hun bezig.

• beauty_corner, 02-05-2015

Is er een A la Carte restaurant bij Salmakis?

Is er een A la Carte restaurant bij Salmakis?

Tuênke, 05-07-2015

Eén keer per verblijf mag je daar gaan eten, 6-gangen diner met diverse Turkse lekkernijen. Hoofdgerecht bestaat uit een keuze visgerecht. Zeer vriendelijke bediening en je kunt ook buiten op terras eten met prachtig uitzicht over Bodrum. Dit hoort bij all-inclusive dus kost niets extra's. Zeker de moeite waard !!!

Joyce, 02-05-2015

Dat is er, maar pas vanaf 15 mei weer open tot oktober. Het schijnt een visrestaurant te zijn. Wij hebben er geen gebruik van kunnen maken.

• Michelle, 01-02-2015

all in of half pension

Wat is aan te raden? Half pension of all in? Mensen die ervaring hebben? Is het niet rommelig op het park dat mensen die all in hebben onbeperkt drinken kunnen halen etc en de andere niet? Of is hier een goed systeem voor?

Tuênke, 05-07-2015

Als je niet veel excursies boekt, is het aan te raden om all-inclusive te boeken. Zo gemakkelijk, wanneer je gedurende de dag dorst hebt bestel je gewoon waar je dan zin in hebt. Je hebt vakantie, toch ???

Aletta, 07-02-2015

Wij gaan altijd all-inclusive naar het Salmakis. Zeker met een kind heel gemakkelijk, ze kan zelf eten en drinken halen met haar polsbandje om. Bij half pension wordt steeds het kamernummer gevraagd en opgeschreven. Na eten moet je tekenen voor je drankjes, die betaal je achteraf aan de receptie. Er is geen controle of dat allemaal goed doorgegeven wordt, ik heb verhalen gehoord over onjuiste rekeningen.