Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°19°
8,8

In Rixos Premium bij Bodrum ontbreekt het je aan niets. Van animatie tot aan een sportschool en hammam. Maar ook een buiten- en binnenzwembad waar je baantjes kunt trekken. Gezelligheid zoek je op in de bar Sea & See waar een bandje speelt of een DJ draait. 5* hotel Rixos Premium Bodrum ligt op 10 minuten rijafstand van het centrum van Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Premium Bodrum voor je op een rij gezet:

619 reviews over Hotel Rixos Premium Bodrum in het Nederlands

Geweldig resort.

D. Krommenhoek
12-10-2018

Heerlijk resort, goed eten ruime keuze aan vlees, vis, salades, kaas, gebak, en vers gebakken brood. Kamers zijn prima maar vragen binnen nu en volgende jaar wel een opknap beurt ( schimmel in de douche ). Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. voldoende ruimte aan bad en zee wat betreft ligbedden. Vermaak is er de hele dag als je dat wilt. +/- 10 minuten met dolmus naar Bodrum voor 1 € 2 personen voor de deur opstappen en weer terug ook weer voor de deur afgezet, met golfkar naar de receptie gebracht. Voor ons was het weer geweldig.

Prima

G Hoornweg
12-10-2018

Het complex is prachtig gelegen aan baai, de kamers niet op aan te merken op wat achterstallig onderhoud na. Het hotel is keurig netjes in onderhoud mooie Spa maar met ijskoud zwembadwater. Was bij reisorganisaties bekend dat er minder open zou zijn maar dut was heel karig alle a la Carré restaurants gesloten ik vind persoonlijk als een hotel nog open is moeten ook de diensten doorgaan dit zou mij weerhouden om weer naar dit hotel te gaan in oktober maar denk dat het hier in andere maanden heerlijk toeven is

Gereisd Met partner in oktober 2018

Teleurgesteld!

Sonja schleijpen
10-10-2018

Hier hadden we meer van verwacht! Eten altijd koud! Geen a la carte restaurant nog open! Douche werd niet gepoetst! Mini bar werd niet aangevuld!vuil servies op tafel! Slechte bedjes aan zwembad! Trappen en nog eens trappen 130 van kamer naar ontbijt ruimte! Er rijden wel shuttle busjes maar als je pech hebt sta je daar een half uur!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Paradijs

Fam. Schuurman
16-9-2018

Op 20 minuten rijden van de airport Milas ligt Rixos Premium. Dit hotel is echt een aanrader! Een paradijsje op aarde, wat hebben we genoten. De ligging is zo mooi, met prachtige uitzichten op de baai, geen hoogbouw, heerlijk strand met bediening, gratis handdoekenservice, diverse steigers met ligbedden waar altijd plek is. Overheerlijke buffetten met veel variatie, gezond eten! Ook de a la carte restaurants zijn zeer aan te raden. Prachtige zwembaden, hamam, sportschool aanwezig. Animatieteam is ook geweldig, de zumba lessen waren erg leuk! s avonds zijn er ook live bandjes, drankjes en eten all inn. De hele locatie is super schoon, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een onvergetelijke vakantie. Bodrum op 10 minuten afstand, heerlijk om een dagje heen te gaan! Wij zeggen...RIXOS tot volgend jaar!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Perfect !!!

De Smedt Davy
7-8-2018

Het begon een beetje minder met een misverstand met de kamer , nl er stond een baby bedje in de kamer ipv er een volwaardig bed nodig was . Na enkele pogingen in het engels (wat niet altijd makkelijks ) en een tussenkomst van Hilde (touroperator) hebben we dag 2 een super ruime kamer gekregen met een kleine attentie erbij voor het misverstand een een gratis Turks ontbijt aangeboden door het hotel . Zodra dit professioneel opgelost is geweest genoten van een perfecte vakantie met een heerlijk buffet een service om U tegen te zeggen met een top animatie team . Wat ik een klein beetje miste was de entertainment s'avonds , vonden we persoonlijk wat minder maar dat zijn details . ook qua hygiene en properheid in en rond het hotel een absolute topper . Wij gaan zeker nog eens terugkeren wat voor ons iets nieuw is .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Natasja
7-6-2018

Dit hotel is echt het paradijs op aarde. De ligging is fenomenaal. Prachtige uitzichten op de baai. Alles is keurig netjes en schoon. Tuin is mooi aangelegd. Personeel is uitzonderlijk vriendelijk. Animatieteam is leuk. Met dank aan Enver en Omar. De bar Sea & See is ontzettend gaaf. Er komen DJ's en bands. Prachtige shows. Eten is heerlijk. Onze kamer was ruim met mooi uitzicht op de zee. Het complex is groot, maar je hoeft niet te lopen. Er rijden shuttlebusjes. De bar boven bij de lobby was mijn favoriete plek. Dat uitzicht is zo mooi. Daar kun je geen genoeg van krijgen. Het is ook niet zo massaal. dat heb ik als fijn ervaren. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ik was er al vaker geweest, maar ik ga hier zeker weer terug. Dames van guest relations zijn ook zeer vriendelijk. Mijn dochter werd daar 16 jaar en de kamer was mooi versierd. Het centrum van Bodrum ligt op 10 km. Met de dolmus ben je er zo en kost EUR 1,50 pp.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Vergane glorie......

Van Nuffel Kathleen
6-10-2017

Eerste bezoek was in 2008.......tophotel qua eten en cocktails, super service.......2de bezoek 23 september 2017.......nog altijd mooi hotel, kamers en prachtig onderhouden domein,maar....... het hoofdrestaurant is nu volledig afgestemd op lokale bevolking, stoofpotje,stoofpotje en nog meer stoofpotjes (kip en gehakt) speciale combinaties en smaken, voorgerechten met kaas en olijfolie, gerookte vissoorten,niet veel zaaks...Er ligt enorm veeeel maar super weinig variatie.//dessert : ondermaats /// ....à la carte restaurant ( het franse is verdwenen) visresto Onyx : turkse voorgerechten en een stuk droge zalm ,niets van sausje erbii ,kom sla .....//COCKTAILS : water,ijsblokken en ""vleugje"" alcohol......de bar aan de receptie is qua cocktails nog het beste.....//SERVICE: ontbijt,zelf achter koffie en borden stapelen op tafel want er lopen maar enkele obers die werk zien , de rest staat samengetroept en kijkt in het rond......idem avondmaal, dranken komen van ergens anders met als gevolg enorm lang wachten en de kans zit erin dat ze het ook nog eens vergeten.....95 % van de obers spreekt geen woord engels .....gebarentaal is een hulpmiddel ///Tennisterrein, vroeger lag er materiaal,drankautomaat, vochtige handdoeken en was er iemand constant ter plaatse.........verleden tijd.....///disco was vroeger op het aparte eiland dus geen last van de muziek ...nu aan het strand, muziek luid hoorbaar tot 02h , niet evident als je 's morgens vroeg uitstap gepland hebt ///de busjes op het terrein rijden (met veel lawaai) ook tot midden in de nacht......//Conclusie......eten wat meer europees getint en beter personeel selecteren.......waar is de Rixos van vroeger gebleven......voor ons nooit meer, spijtig.......

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Prachtig resort in Bodrum

Bomberna Dirk & De Ruddere Mieke
23-9-2017

We hadden een fantastische vakantie. De Rixos in Bodrum is echt een juweeltje. Het personeel is erg klantvriendelijk en staat steeds voor je klaar. Het eten is heerlijk en er is een erg ruime keuze. We gaan zeker nog terug! Speciale dank aan de guest relations ( Mevr. Meltem Babacan ) die extra voor haar gasten zorgt! Het was er op en top voor ons!

Gereisd Met partner in september 2017

Extra

Dekegel Anny
27-6-2017

Uitstekende ligging - prima service - staf en personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam - alles zeer netjes onderhouden - animatieteam levert goed werk - uitstekende ambiance - fantastische zonsondergang vanuit de lobby-bar - visrestaurant: mooi panarama en lekker eten. Ben volgend jaar zeker opnieuw van de partij.

Nb.: Italiaans restaurant: plats volgen elkaar veel te vlug op!

Gereisd Met partner in juni 2017

Uitstekend

Vereycken Paul
26-6-2017

Geweldige accommodatie, prima service, enorm gedienstig en vriendelijk personeel, animatieteam zorgt ervoor dat je je geen ogenblik verveelt (niet tijdens de dag, niet s' avonds). Werkelijk een aanrader! Ps: misschien wat meer variatie in het eten brengen?

Gereisd Met partner in juni 2017

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Premium Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Premium Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.