Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeBodrum

9FenomenaalScore uit 503 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In Rixos Premium bij Bodrum ontbreekt het je aan niets. Van animatie tot aan een sportschool en hammam. Maar ook een buiten- en binnenzwembad waar je baantjes kunt trekken. Gezelligheid zoek je op in de bar Sea & See waar een bandje speelt of een DJ draait. 5* hotel Rixos Premium Bodrum ligt op 10 minuten rijafstand van het centrum van Bodrum.

Bekijk de beschikbaarheid

503 Reviews over Rixos Premium Bodrum

• 9D. Krommenhoek12-10-2018

Geweldig resort.

Heerlijk resort, goed eten ruime keuze aan vlees, vis, salades, kaas, gebak, en vers gebakken brood. Kamers zijn prima maar vragen binnen nu en volgende jaar wel een opknap beurt ( schimmel in de douche ). Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. voldoende ruimte aan bad en zee wat betreft ligbedden. Vermaak is er de hele dag als je dat wilt. +/- 10 minuten met dolmus naar Bodrum voor 1 € 2 personen voor de deur opstappen en weer terug ook weer voor de deur afgezet, met golfkar naar de receptie gebracht. Voor ons was het weer geweldig.

• 7G Hoornweg12-10-2018

Prima

Het complex is prachtig gelegen aan baai, de kamers niet op aan te merken op wat achterstallig onderhoud na. Het hotel is keurig netjes in onderhoud mooie Spa maar met ijskoud zwembadwater. Was bij reisorganisaties bekend dat er minder open zou zijn maar dut was heel karig alle a la Carré restaurants gesloten ik vind persoonlijk als een hotel nog open is moeten ook de diensten doorgaan dit zou mij weerhouden om weer naar dit hotel te gaan in oktober maar denk dat het hier in andere maanden heerlijk toeven is

• 5Sonja schleijpen10-10-2018

Teleurgesteld!

Hier hadden we meer van verwacht! Eten altijd koud! Geen a la carte restaurant nog open! Douche werd niet gepoetst! Mini bar werd niet aangevuld!vuil servies op tafel! Slechte bedjes aan zwembad! Trappen en nog eens trappen 130 van kamer naar ontbijt ruimte! Er rijden wel shuttle busjes maar als je pech hebt sta je daar een half uur!

• 10Fam. Schuurman16-09-2018

Paradijs

Op 20 minuten rijden van de airport Milas ligt Rixos Premium. Dit hotel is echt een aanrader! Een paradijsje op aarde, wat hebben we genoten. De ligging is zo mooi, met prachtige uitzichten op de baai, geen hoogbouw, heerlijk strand met bediening, gratis handdoekenservice, diverse steigers met ligbedden waar altijd plek is. Overheerlijke buffetten met veel variatie, gezond eten! Ook de a la carte restaurants zijn zeer aan te raden. Prachtige zwembaden, hamam, sportschool aanwezig. Animatieteam is ook geweldig, de zumba lessen waren erg leuk! s avonds zijn er ook live bandjes, drankjes en eten all inn. De hele locatie is super schoon, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een onvergetelijke vakantie. Bodrum op 10 minuten afstand, heerlijk om een dagje heen te gaan! Wij zeggen...RIXOS tot volgend jaar!

• 10De Smedt Davy07-08-2018

Perfect !!!

Het begon een beetje minder met een misverstand met de kamer , nl er stond een baby bedje in de kamer ipv er een volwaardig bed nodig was . Na enkele pogingen in het engels (wat niet altijd makkelijks ) en een tussenkomst van Hilde (touroperator) hebben we dag 2 een super ruime kamer gekregen met een kleine attentie erbij voor het misverstand een een gratis Turks ontbijt aangeboden door het hotel . Zodra dit professioneel opgelost is geweest genoten van een perfecte vakantie met een heerlijk buffet een service om U tegen te zeggen met een top animatie team . Wat ik een klein beetje miste was de entertainment s'avonds , vonden we persoonlijk wat minder maar dat zijn details . ook qua hygiene en properheid in en rond het hotel een absolute topper . Wij gaan zeker nog eens terugkeren wat voor ons iets nieuw is .

• 10Ümit ballı03-07-2018

Ümit Ballı

İkinci gidişimiz olmasına rağmen çok daha fazla keyif aldım , yanımda ailem ve tekerlekli sandalyade annem olmasına rağmen tesis personelinin ilgisi alakası tatilimizi oldukça kolaylaştırdı, ah birde tekerlekli sandalyeli misafirlerini taşıyan sutterleri olsaydı , engelliler için bunudamı düşündünüz dedirtecekti ama bu eksikliği en kısa zamanda tamamlayacaklarına eminim.buradan resepsiyondan çağdaş beye , anarestauranttan Atakan, güler,sea&see bardan Ömer ufuk animasyondan Enver , tatiana , olga,ayrıca Hakan kardeşime ( Ertuğrul dizisi)buradan sonsuz teşekkürler ediyorum sayelerinde çok keyifli zamanlar geçirdik , tavsiye ederiz , gene geliriz

Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi, Asst.Sales Manager, 31-01-2019

Değerli Misafirimiz,

Rixos Premium Bodrum’dan güzel bir gün dileriz. Değerli zamanınızı ayırıp, paylaşmış olduğunuz düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Değerli yorumlarınızı okumaktan büyük keyif aldık, özellikle belirtmek isteriz ki engelli misafirlerimiz önceliğimizdir ve golf araçlarıyla kendilerine yardımcı olunmaktadır. Başka bir tatil planlamanızda, tüm bu güzelliklerin tekrarı için sizi yeniden aramızda görmeyi umut ederiz.

Sevgi ve Saygılarımızla,

• 10Lee19-06-2018

We will be back!

We have been many times at Rixos Belek, this time we wanted to try Rixos Bodrum. Great choice! We loved it a lot. First of all the view of the property is amazing. The hotel staff is very helpful and friendly.. Especially the guest relations team and the animation team. Great choice of food and restaurants.

Also, we tried out the Cabanna on the private island, it was lovely. We will be back next time!

• 10Natasja07-06-2018

Dit hotel is echt het paradijs op aarde. De ligging is fenomenaal. Prachtige uitzichten op de baai. Alles is keurig netjes en schoon. Tuin is mooi aangelegd. Personeel is uitzonderlijk vriendelijk. Animatieteam is leuk. Met dank aan Enver en Omar. De bar Sea & See is ontzettend gaaf. Er komen DJ's en bands. Prachtige shows. Eten is heerlijk. Onze kamer was ruim met mooi uitzicht op de zee. Het complex is groot, maar je hoeft niet te lopen. Er rijden shuttlebusjes. De bar boven bij de lobby was mijn favoriete plek. Dat uitzicht is zo mooi. Daar kun je geen genoeg van krijgen. Het is ook niet zo massaal. dat heb ik als fijn ervaren. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ik was er al vaker geweest, maar ik ga hier zeker weer terug. Dames van guest relations zijn ook zeer vriendelijk. Mijn dochter werd daar 16 jaar en de kamer was mooi versierd. Het centrum van Bodrum ligt op 10 km. Met de dolmus ben je er zo en kost EUR 1,50 pp.

• 6Van Nuffel Kathleen06-10-2017

Vergane glorie......

Eerste bezoek was in 2008.......tophotel qua eten en cocktails, super service.......2de bezoek 23 september 2017.......nog altijd mooi hotel, kamers en prachtig onderhouden domein,maar....... het hoofdrestaurant is nu volledig afgestemd op lokale bevolking, stoofpotje,stoofpotje en nog meer stoofpotjes (kip en gehakt) speciale combinaties en smaken, voorgerechten met kaas en olijfolie, gerookte vissoorten,niet veel zaaks...Er ligt enorm veeeel maar super weinig variatie.//dessert : ondermaats /// ....à la carte restaurant ( het franse is verdwenen) visresto Onyx : turkse voorgerechten en een stuk droge zalm ,niets van sausje erbii ,kom sla .....//COCKTAILS : water,ijsblokken en ""vleugje"" alcohol......de bar aan de receptie is qua cocktails nog het beste.....//SERVICE: ontbijt,zelf achter koffie en borden stapelen op tafel want er lopen maar enkele obers die werk zien , de rest staat samengetroept en kijkt in het rond......idem avondmaal, dranken komen van ergens anders met als gevolg enorm lang wachten en de kans zit erin dat ze het ook nog eens vergeten.....95 % van de obers spreekt geen woord engels .....gebarentaal is een hulpmiddel ///Tennisterrein, vroeger lag er materiaal,drankautomaat, vochtige handdoeken en was er iemand constant ter plaatse.........verleden tijd.....///disco was vroeger op het aparte eiland dus geen last van de muziek ...nu aan het strand, muziek luid hoorbaar tot 02h , niet evident als je 's morgens vroeg uitstap gepland hebt ///de busjes op het terrein rijden (met veel lawaai) ook tot midden in de nacht......//Conclusie......eten wat meer europees getint en beter personeel selecteren.......waar is de Rixos van vroeger gebleven......voor ons nooit meer, spijtig.......

• 10Bomberna Dirk & De Ruddere Mieke23-09-2017

Prachtig resort in Bodrum

We hadden een fantastische vakantie. De Rixos in Bodrum is echt een juweeltje. Het personeel is erg klantvriendelijk en staat steeds voor je klaar. Het eten is heerlijk en er is een erg ruime keuze. We gaan zeker nog terug! Speciale dank aan de guest relations ( Mevr. Meltem Babacan ) die extra voor haar gasten zorgt! Het was er op en top voor ons!

Hotel Rixos Premium Bodrum info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (6)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)