Hotel Mandarin Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie

336 reviews over Hotel Mandarin Resort

• 9Danielle22-07-2015

Een prima plek om vakantie te vieren!

Een heerlijke vakantie gehad. We konden lekker naar het stadje lopen en het busstation. Met de plaatselijke bus naar turgutreis en yalikavak geweest om de markt, de haven en het stadje te bezoeken. De reis was ongeveer 40 minuten, op deze manier konden we onze eigen tijd en planning bepalen. In het hotel was het personeel super vriendelijk. De kamers waren redelijk schoon, elke dag schone handdoeken, de airco was prima, bvn op tv vonden we prettig. Het eten was prima op temperatuur en vers. Er werd ook a la minute gebakken, tja logisch dat je daar in de rij staat. Van de katten geen last gehad. Animatie was niet echt gedreven, haakten snel af, schreeuwerig en ongemotiveerd. Bij het zwembad kon je kiezen met of zonder muziek, prettig. Alleen blijven we het een uitzonderlijke 'gewoonte' vinden om 's morgens vroeg je ligbed voor de hele dag te claimen. Terwijl velen er maar een paar uurtjes gebruik van maken.

• 6Fam. Keizer21-07-2015

Maken 4 sterren niet waar

Leuke vakantie gehad. Bodrum leuke en gezellige plaats. Madarin resort viel tegen. Slechts 6 Fitness apparaten waarvan de helft stuk. Verouderde badkamer en er wordt niet goed schoongemaakt. Leuk restaurant maar door de lange wachtrijen elke keer en de lege bakken zijn wij elders gaan eten. Kwaliteit vh eten wel goed. Alleen de bediening en bij de receptie is vriendelijk. Schoonmakers en keukenpersoneel/koks kijken je niet eens aan en groeten niet. Wel mooie zwembaden met voldoende parasols en ligbedjes. Ligging op een paar min lopen van gezellige centrum.

• 6Mirjam21-07-2015

Matig hotel

Wij zitten op dit moment in het hotel. Op de plaatjes ziet het er geweldig uit maar er zijn een paar zaken die enorm tegenvallen. Enorme rijen voor een stukje vlees of pizza. Zeker 10-15 min in de rij staan en dan krijg je heel weinig. Veel bakken met eten leeg. Koks zien er moe uit en zeggen geen woord. Kamers vies. Ramen douchewand en afvoer putjes vies. Positief: mooi zwembad, ligging

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 1M van den hoorn17-07-2015

Slecht

Airco koelkast douche niks deed het normaal. Slapen kun je er niet vanweg de airco die op het bed gericht staat met veel geluid en koude wind over je heen. Ontzettend verkouden nu met oorpijn. Personeel traag. Sommige zeer vriendelijk. Glazen in de douche met nog tandpasta van de vorige gasten. Ranzig. Weinig te dien voor kinderen. Excursies prijzig. Lang wachten op pizza dat geserveerd word tussen 3 en vier. Soms heb je zelfs pech. Drinken kun je haken tot 11 uur. Maar dan kun je terecht in de tikki bar niet op resort zelf. Maar in een bar met harde muziek. Wat ik niet prettig vond. Bedorven eten gehad. Bediening gaf aan te klagen bij receptie. En liet het bedorven eten gewoon staan. En werd zelfs gezegd dat dit vaker voor kwamen. Spijker die uit plinten staken. Omhoog staan metalen strippen op de slaapkamer. Alles schets en scheef. Kapotte gordijnen. Kortom een draak van een vakantie. Wat slecht. En 5 sterren. .... Nou 2 zeker niet meer. Echt slecht slecht....

• 9Linda15-07-2015

Een super hotel

Wat een enorm leuk hotel! Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding. Het eten is goed en uitgebreid en er is een uitgebreid drankaanbod. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Verder is het enorm schoon, op de kamers was niets aan te merken en zo werden bijvoorbeeld de gangen werden heel de dag (zelfs laat op de avond!) gedweild. Vanaf het hotel ben je in 5 minuutjes bij de boulevard en de winkeltjes.

• 9Natascha spijker11-07-2015

Waanzinnig

Een top resort, wat een geweldige lieve mensen enorm veel respect gekregen voor het hardwerkende personeel welke nonstop vriendelijk en behulpzaam zijn. Schone mooie kamers..heerlijk gevarieerd buffet, binnen 5 minuten in het centrum aam het strand. Ik ga zeker terug!!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7Arie25-05-2015

goeie ligging en er is best te vertoeven

Wat ik in eerste instantie wil opmerken is de aanwezigheid van katten bij de eettafels. De leiding beschouwen ze als hotelkatten en wanneer domme gasten de katten aan de tafels gaan voeren , wordt hier niets van gezegd. Dit doet het hotel geen goed, omdat meerdere gasten zich storen aan het voeren.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9yveroger01-05-2015

prijskwaliteit

Het hotel Mandarin was nog maar pas open na de winterstop en het personeel was nog kompleet.Het hotelwas ook maar voor 20% bezet en daarom was het eten nietwaar we verwachten.Het personeel deed goed zijn best en was heel vriendelijk.Het hotel was heel goed gelegen op wandelafstand van het strand ,de winkelstraat en het Dolmusstation.Voor zijn prijs zeer aan te bevelen.bij ons vertrek na 10 dagen kregen we nog een klein geschenkje echt tof.

Gereisd met partner in april 2015

• 3Maxime12-01-2015

Geen aanrader!

Wij zijn in Augustus verbleven in dit hotel, werden erg leuk ontvangen met een cocktail. personeel deed erg hun best het ons naar ons zin te maken.. Alleen de kamers...... Vreselijk! Nog nooit zoiets slechts meegemaakt. de badkamer zat vol met schimmels, vlekken (bloed en nog meer) op het beddengoed en handdoeken (Dagelijks!!), vlekken op de muur. na het vele klagen werd onze kamer elke dag 'schoon gemaakt' helaas mocht dit niet baten. De borden en glazen in het restaurant waren continue vies, ze gaven de vaatwasser de schuld maar dat kan je niet zo verkopen aan je gasten. Zou hier nooit meer heen gaan, erg jammer want de ligging is echt top..

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7Willem09-10-2014

mooie hotel

ontvangst aan de bali door het personeel goed. hotel overzetting, zowel door de touroperator hostess en de manager perfect opgelost. prettig en relaxed hotel. Kamer schoon en perfect opgeruimd , hahahahaha

Alleen gereisd in oktober 2014

Hotel Mandarin Resort info