Hotel Mandarin Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie

336 reviews over Hotel Mandarin Resort

• 6Fam De Bock14-10-2015

leuke reis

ligging was goed, personeel doet meer dan zijn best, leuk zwembad echter wel zijn sterren niet meer waard. Op de kamers zit al heel wat sleet en renovatie begint zich op te dringen. Lawaai was ook één van de minpunten. Het eten eentonig maar steeds voldoende aanbod in het buffet om wel iets lekkers te vinden. Al bij al goed, maar niet goed genoeg om nog terug te gaan.

• 8Hannie en Leon Janssen19-09-2015

Heerlijke vakantie

het Mandarin Resort is een prima hotel. Het ligt op 10 minuutjes lopen van het centrum maar toch lekker rustig. Onze kamer was klein en gedateerd maar blinkend schoon en van alles voorzien, elke dag schone handdoeken en regelmatig schoon beddengoed. Als je op tijd je handdoek op een zonnebedje had gelegd waren we voldoende bedjes, zo niet had je pech. Het personeel is ongelofelijk vriendelijk, iedereen is behulpzaam, al gaat praten soms met handen en voeten. Het grootste pluspunt van dit hotel is het eten: zeer ruime keuze, vaak variatie en altijd volop genoeg. Vooral het ter plaatse bereidde eten is heerlijk! Je krijgt kleine porties waardoor je van meerdere gerechten kunt proeven. Al met al een hotel om vaker naar toe te gaan?

• 4Belg13-09-2015

niet aan te raden

Kamer was vuil, aflooputjes zagen groen (chemisch product hopelijk), weinig variatie in eten.. Hebben geen croisant of chocolade broodje gezien op 9 dagen.. avond eten, lang aanschuiven voor je warm vlees hebt. Wordt altijd op bestelling gebakt. Meestal 15 min aanschuiven. Slechte bediening in restaurant, meestal kun je je eigen drinken zelf gaan halen. We gaan nietmeer terug (zoals nog belgen en nederlanders die gelijk met ons daar waren)

• 7Karl12-09-2015

Prijs-kwaliteit een Goed hotel

Na bij het centrum, toch is het erin de avond vrij rustig. In de nabijheid van het busstation (ook dolmus). Aangenaam hotel, geen drukke bedoening. Eten was er goed, bakken en braden gebeurde er a la minute en de warme schotels werden niet altijd tijdig bijgevuld. Dus een beetje geduld heb je er wel soms nodig. Onze kamer was wat gedateerd, maar dat vonden we zeker geen probleem. aan de bar verliep alles zonder problemen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Top27-08-2015

Leuk gemoedelijk en gezellig hotel

We hadden een kamer met zicht op het rustige zwembad . Hotel is leuk en schoon. Je zag de jongens de hele dag poetsen. Tikky Bar is buiten aan de straatkant wat ook heel gezellig is. Wat wel jammer is lange rijen/wachttijden buiten bij het avond eten. Er werd niks vooruit gemaakt . Dus je staat wel 10 minuten te wachten tot het klaar is. En dan heeft de kok iets voor 10 mensen in de wok. Dus als je nummer 11 bent moet je nog een keer 10 minuten wachten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Mandadrin resort Bodrum18-08-2015

Zeker nooit meer!!

Vanwege omboeking bij Mandarin Resort terecht gekomen. Zwembad en kamer waren oke. Badkamer erg vies vooral zwarte beschimmelde kitranden. In eetzaal lange wachtrijen, kleine porties half gare gerechten (kip en eieren). Op een enkeling na erg onvriendelijk personeel. Wij kregen zeer vaak het woord" FINISCH"( het eten, snacks waren op!) te horen terwijl we All- Inclusive zaten. Weinig tot geen animatie. Ook het ongedierte zoals kakkerlakken en muizen waren aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 1Yarins01-08-2015

Dit nooit meer!

Wij zitten nu nog steeds in Mandarin Resort, maar voor iedereen die dit wil boeken DOE DIT NIET!!!!!! Tenzij je als een hond wil worden behandeld. Personeel is namelijk vreselijk onvriendelijk en de service is zo ontzettend slecht. 20 minuten in de rij voor een heel klein stukje vlees is echt niet OK! Vraag je om een portie voor je kind dan kijken ze je zwaar geïrriteerd aan. Ook de kamers zijn ranzig en duidelijk niet goed onderhouden. De kitranden in de badkamer zijn zwart in plaats van wit en de beloofde WiFi werkt ook zeer slecht!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Meijer29-07-2015

Super goed hotel!

Erg mooi hotel voor een goede prijs! Het eten is elke dag erg uitgebreid en goed. Het personeel werkt hard en is heel vriendelijk. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van nieuwe lakens en handdoeken. Het kluisje in de kast en de airco zijn gratis. De airco kun je zelf verstellen op de gewenste temperatuur. Verder hebben wij niet veel last gehad van de zwerfkatten bij het eten. Af en toe loopt er eentje rond maar hier kan het hotel ook moeilijk iets aan doen. Er zijn twee zwembaden aanwezig (1 zonder en 1 met muziek). Verder kun je de hele dag tot 18:00 uur bij de poolbar drinken bestellen en s'avonds vanaf 18:00 uur is dit mogelijk in de Tikky Bar. s´Middags kun je ook nog wat te eten halen bij de snackbar (hamburgers, pide, pannekoeken, ijs etc.). Elke avond is er muziek bij de Tikky Bar. Met 5 min. lopen was je op de boulevard en het strand. Er is helaas alleen een kiezelstrand. Voor zandstrand en een echte barstreet kun je naar Gumbet (15 min met de bus voor €1)

• 4Lea van der Velden26-07-2015

nooit meer

Wij zaten in een bij huisje,de eerste dag dat we aankwamen en de deur open ging vielen we achter over van de stank.Ook in ons kamer zaten kakkerlakken en als ik dat melden werd er niets aan gedaan.De animatoren liepen daar wel rond die deden daar niets en voor de kinderen was daar een dikke nul.Aan het eten heb ik geen aanmerking, het was goed en voor iedereen wat wilt.Het hotel is het niet waard voor 5 sterren te zijn.In het centrum van Bodrum was het vuil,alle dagen stonden vuilzakken aan straat.

• 6Ruud & Marianne25-07-2015

Alle waar naar je geld

24Juli terug 11dgn Mandarin. Meningen/beoordelingen verschillen hier nogal over Mandarin met cijfers van een 1 tot een 9. Voor het bedrag wat we betaald hebben vonden wij het een redelijk/goed hotel. Positief: Ruime kamer(hoofdgebouw) Binnen/buiten netjes schoon. Meeste personeel vriendelijk/behulpzaam, De ligging tov centrum Bodrum, Negatief: 'snachts erg veel lawaai door (dronken)gasten. Lange rijen/wachttijden (15-20min) bij ontbijt en het avondeten voor de warme hapjes. Kan niet zelf opscheppen maar krijg hele kleine porties opgeschept, wil je meer, eerst bordje leeg eten en opnieuw in de rij. Wij vonden het vaak niet erg smaakvol maar smaken verschillen natuurlijk. Geen animatie, beide dames alleen 'savonds druk in Tikkybar. Erg druk bij de beide zwembaden - te weinig ruimte/bedjes(hoogseizoen) Het "badlaken leggen" is hier dus heel gewoon en bijna noodzaak om een plekje te hebben. Als laatste: gooi geen tip in de fooienpot dit gaat nl. naar de managers niet naar de jongens !!

Hotel Mandarin Resort info

• Animatie programmaAanwezig