18 vragen over Hotel Mandarin Resort

• Fam folting/ doesberg, 13-05-2018 Rapporteren

Hanndoeken

Hoeveel borg moet je betalen voor de handdoeken geld dat alleen bij het zwembad

• Ingrid folting, 13-05-2018 Rapporteren

Vraag

Weet iemand hoeveel de handdoeken kosten

• Kim, 02-01-2015 Rapporteren

april

Is iemand hier wel eens begin april geweest? Hoe was het? :)

• patricia de herdt, 31-07-2014 Rapporteren

busrit

hoe lang rijd je met de bus van de luchthaven naar het hotel? mvg patricia.

yveroger, 01-05-2015

Wij hebben er drie kwartier over gedaan van Milas luchthaven naar ons hotel

• susannaatje, 26-10-2013 Rapporteren

cocktails

Weet er iemand of de cocktails onder het all inclusive concept vallen? Ik heb 1 review gelezen waarin werd vermeld dat dit niet het geval is en vind dit nogal opmerkelijk, omdat er op de site van Arke wordt vermeld lokale alcoholische drankjes inclusief. (cocktails kun je tenslotte ook maken met lokale alcoholische drank)

EAJB van den Boom, 16-09-2014

Er vallen verschillende drankjes wel onder het all-inclusive. Ik heb verschillende mensen wodka lemon en mixen met sinaasappelsap gezien.

• benschop, 04-11-2012 Rapporteren

wifi

Wie weet of er (gratis) wifi in de lobby aanwezig is .

tim, 06-12-2012

in de lobby is gratis wifi aanwezig.

• ans, 19-09-2012 Rapporteren

haman

Welke haman in de buurt is lekker?

jf_hengeveld, 07-10-2012

Ben ik niet geweest maar de meesten gingen gewoon in het hotel en waren zeer tevreden

• Wil, 01-08-2012 Rapporteren

handdoeken

Kan iemand mij vertellen of er in dit hotel ook handdoekenservice is, ik bedoel dan handdoeken die je mee kan nemen naar het strand of het zwembad. Alvast bedankt.

Marcel en Ilona, 13-08-2012

Er is wel een handdoekenservice maar raad je wel aan zelf badlakens mee te nemen.

ansie, 30-08-2012

waarom zeg je dat het beter is dat je je handdoeken zelf mee moet nemen is de handdoeken service niet goed??

• fineke, 16-07-2012 Rapporteren

strand

Ik zou ook graag willen weten of het een mooi zandstrand met bedden en parasols is . Zo ja of dit gratis is. En de afstand.........is dit echt 325 meter vanaf het hotel?

Marcel en Ilona, 13-08-2012

Het strand valt een beetje tegen, er staan wel volop ligbedden en parasols. Die zijn waarschijnlijk niet gratis die zijn niet van het hotel. Het is inderdaad ong. 300 meter van het hotel, maar dan moet je wel de weg achter het hotel langs nemen.

• daan, 08-07-2012 Rapporteren

strand

hoe is het strand zijn er ligbedden parasols,of moet ik me bij het zwembad vermaken

Ilona, 31-07-2012

Strand heeft grotere en kleine kiezels. Het strand is kort. Ik heb het echt over het strand aan de boulevard van Bodrum. Verderop schijnt een mooi strand te liggen, ben ik niet geweest.