Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

Hotel Labranda TMT Bodrum Resort
8,1

Score uit 1988 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda TMT Bodrum Resort voor je op een rij gezet:

1988 reviews over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort in het Nederlands

Er werd alleen Frans en Turks gesproken, sprak je Engels....? Pech, er was 1 meisje bij de receptie die wat Engels sprak maarja, die was er niet altijd. Bij aankomst ( laat in de avond) met handen en voeten wat dingen gevraagd zoals, ontbijt, waar etc. Een zuchtende Turkse meneer die een gebaar maakte van "wegwezen". Het eten was geweldig, kamers zozo, service verschrikkelijk.

Jammer, maar nooit meer

Marion
9-7-2018

Ik ga al 10 jaar naar Vera Club TMT, tegenwoordig Labranda, vaak 2x per jaar. Vorig jaar niet geweest n.a.v. slechte kritieken, maar dit jaar weer geprobeerd. Dit was dus de laatste keer helaas. Touroperator biedt dit hotel niet meer aan, dus weinig Nederlanders en Belgen (<10). Meeste Turken, Russen en Duitsers. Eten was altijd prima, maar viel erg tegen deze keer. Groenten lagen gewoon in water, dus geen smaak. Laatste dagen alle bedjes bezet om 9 uur in de ochtend. 5 kakkerlakken in de kamer. Hele vieze openbare toiletten. Personeel nog steeds aardig. Hotel is dan wel opgeknapt, maar dit is echt ten koste van de sfeer gegaan. Voor diegenen die hier al eerder zijn geweest is het zeker af te raden. Ook is de reis hierheen flink duurder geworden en het is het geld niet waard. Jammer!

Managing Director Interbulk Trading BV Holland.

Peter Kuijpers
20-5-2018

We herewith would like to tell our experiance and impression about the Labranda TMT Bodrum Resort which we visited from 13 to 18th of May 2018.

First impression was a great welcom at this beautifull located resort.

The front desk receptionist Mr. Ramazan Ozbekmez and the front desk Manager Mr. Evren Erses are unbelievable nice to all guests and no question stays un-answered.

What ever is requested by the guests, the front desk will do their utmost best to satisfy the clients.

Also the reservation chef Mrs. Sacide Araz is fullfilling ( if possible) all requests. Basicly the whole welcom commity of this resort is AMAZING.

As visitor of this resort you feel yourself treated very special. On top of this first impression also the food and beverage service is realy very good. Hospitality of all workers in this resort is amazing, from cleaning lady - waitresses-waiters - cooks and all leading staff ! We recomend everybody to visit and enjoy this wonderfull resort !

Floow Travel

geweldig, prijs kwaliteit verhouding echt super

diane mol
29-10-2017

Geweldige ligging, lopend naar Bodrum, heerlijk eten, prijs kwaliteit verhouding echt super, vriendelijk personeel.

geen minpunten

Claus Leen
22-10-2017

Reeds enkele keren hier op vakantie geweest en steeds een fijne tijd doorgemaakt. Dit jaar was niet minder.

Ik zou echt niets negatiefs kunnen bedenken.

Vooreerst wil ik het personeel bedanken. Iedereen is er steeds super vriendelijk en behulpzaam, van poetsvrouw tot manager

Overal is het proper en de kamers zijn kraaknet.

Het eten is steeds lekker met veel variatie.

De warme gerechten zijn ook goed warm.

Het buffet wordt steeds goed aangevuld tot het laatste moment.

Labranda TMT is zeker een aanrader.

Volgend jaar kom ik zeker terug !

denk dat ik wat anders ga boeken volgende keer

de heer thuis
14-10-2017

7 keer geweest gaat achteruit

jammer was altijd leuk hotel

veel russen was ik ook niet gewent

muhteşem tatil mekanı

iskender sidar
8-10-2017

Bu güzide tesiste 22 Eylül-29 Eylül 2017 tarihleri arasında; karşılanmamızdan, ayrılışımıza kadar; yirmiiki kişilik bir grup olarak çok güzel günler geçirdik.

Bu güzel yerde, güzel bir tatil geçirmemizi sağlayan;

Başta Genel Müdür Sayın Cemil MORANLILAR’a

Misafir İlişkileri Müdürü Sayın Tülin ERDEMİR’e

Bizleri karşılayan ve uğurlayan;

Resepsiyon şefi ve görevlileri;

Evren beye

Emre, Muhammet ve Can Beylere;

O muhteşem mönüleri hazırlayan ve sunan;

Şef Allattin Ustaya ve ekibine;

Tertemiz bir restoranda, bizlere hizmet sağlayan;

Ercan Bey ve ekibine;

Bizlere kahveler yapan ve sunan;

Nazlı ve Nur Gönül kızlarımıza;

Kat görevlisi;

Güler yüzlü Saadet Hanıma;

Eğlenceli zamanlar geçirten, şakaları ile bizleri güldüren;

Enver, Memo ve tüm animasyon ekibine;

Bu güzel yere bizleri yönlendiren ANI TUR üyesi Sayın Serap YÜKSEL'e

Teşekkürlerimi sunar, başarılarının devamını dilerim.

İskender Sidar

Une honte

Caliskan
13-9-2017

Hébergement médiocre,sale,aucun confort que se soit dans les chambres ou le lobby ou la cantine....Le personnel vraiment médiocre...

La nourriture mon dieu , vaut mieux manger dans un snack quelconque....

Les photos ne donne aucun aperçu de la réalité.

On as du supplier 3 jours de suite pour un cousin supplémentaire.

Le nettoyage de même....

Si vous ne croyez pas allez y !!!!!

Je pense que cet hôtel à reçu ces 5 étoiles ...par piston.

Kwaliteit zeer matig!...onderhoud heel slecht op het hele complex, vergeleken met voorgaande jaren, wil dan liever niet meer terugkomen, tenzij er goede verbeteringen komen!....

De meeste dromen zijn bedrog

Durani Yilmaz
7-9-2017

het uitzicht zag er prachtig uit maar daar blijft het ook bij. De kamers werden niet goed schoongemaakt of na dat ze langs waren geweest ontbraken er spullen in de kamer. Het personeel was heel erg onbeschoft en onprofessioneel. Het eten was niet bepaald smakelijk en weinig variatie.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda TMT Bodrum Resort in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda TMT Bodrum Resort scoort een 8.13 uit 10 op basis van 1988 reviews.