Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°17°
Hotel Labranda TMT Bodrum Resort
8,1

Score uit 1990 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda TMT Bodrum Resort voor je op een rij gezet:

1928 reviews over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort in het Nederlands

Heerlijk relaxt weekje in het najaar!

Vincent
15-11-2018

Prettig hotel! Heerlijk zonnetje in het najaar gepakt. Gelegen op loopafstand van het centrum. Kamers, eten, service is goed. Hotel kan een opknapbeurt gebruiken, maar hier hebben we geen last van gehad. Prima voor een week! Prijs kwaliteit in ons geval/periode; zeer goed!

geen Labranda meer

lucie
17-10-2018

Een beetje late reactie, ik wou mijn ervaring meedelen bij een reisbureau, maar die plaatst hem niet, omdat deze vind dat ik een klacht heb!!! Ik was in augustus met mijn man en mijn broer. We hadden een dependance, maar die viel tegen. Mijn broer moest telkens door onze kamer om naar buiten te kunnen. en dat ging ook nog eens een keer via de toilet of douche. Toilet aan het zwembad werd niet echt schoon gehouden, ranzig. Ook waren er heel veel Arabieren, en Duitse Turken. Bijna geen Hollander te bekennen. Een enkele Hollander die er dan was, zei: dat het hotel hard achter uit was gegaan. Het personeel was erg vriendelijk. Ook een voordeel was, dat je s'morgens niet zo vroeg je bed uit moest om een plekje aan het zwembad te vinden. Bodrum stad was goed te lopen, Dit was onze 15e keer Turkije. We hebben slechtere hotels gehad, maar ook betere, en zelfs voor de betere minder betaald dan nu. Het was leuk, maar geen Labranda meer .

Geweldig!!

Ben Janssen
3-10-2018

Ondanks wat negatieve reacties zijn we naar dit hotel gegaan.

Super mooi gelegen op korte loop afstand langs de boulevard naar het centrum.

Geweldig keuken! Elke dag van de grill. Pasta, rijst meerdere soorten vlees groentes lokale gerechten en zelfs voor mensen die op de lijn letten veel lekkers met weinig caloriën.

Vriendelijk personeel, hele mooie kamers.

Kortom een top vakantie ga zo weer terug!

Preisdaler

Er werd alleen Frans en Turks gesproken, sprak je Engels....? Pech, er was 1 meisje bij de receptie die wat Engels sprak maarja, die was er niet altijd. Bij aankomst ( laat in de avond) met handen en voeten wat dingen gevraagd zoals, ontbijt, waar etc. Een zuchtende Turkse meneer die een gebaar maakte van "wegwezen". Het eten was geweldig, kamers zozo, service verschrikkelijk.

Jammer, maar nooit meer

Marion
9-7-2018

Ik ga al 10 jaar naar Vera Club TMT, tegenwoordig Labranda, vaak 2x per jaar. Vorig jaar niet geweest n.a.v. slechte kritieken, maar dit jaar weer geprobeerd. Dit was dus de laatste keer helaas. Touroperator biedt dit hotel niet meer aan, dus weinig Nederlanders en Belgen (<10). Meeste Turken, Russen en Duitsers. Eten was altijd prima, maar viel erg tegen deze keer. Groenten lagen gewoon in water, dus geen smaak. Laatste dagen alle bedjes bezet om 9 uur in de ochtend. 5 kakkerlakken in de kamer. Hele vieze openbare toiletten. Personeel nog steeds aardig. Hotel is dan wel opgeknapt, maar dit is echt ten koste van de sfeer gegaan. Voor diegenen die hier al eerder zijn geweest is het zeker af te raden. Ook is de reis hierheen flink duurder geworden en het is het geld niet waard. Jammer!

geweldig, prijs kwaliteit verhouding echt super

diane mol
29-10-2017

Geweldige ligging, lopend naar Bodrum, heerlijk eten, prijs kwaliteit verhouding echt super, vriendelijk personeel.

geen minpunten

Claus Leen
22-10-2017

Reeds enkele keren hier op vakantie geweest en steeds een fijne tijd doorgemaakt. Dit jaar was niet minder.

Ik zou echt niets negatiefs kunnen bedenken.

Vooreerst wil ik het personeel bedanken. Iedereen is er steeds super vriendelijk en behulpzaam, van poetsvrouw tot manager

Overal is het proper en de kamers zijn kraaknet.

Het eten is steeds lekker met veel variatie.

De warme gerechten zijn ook goed warm.

Het buffet wordt steeds goed aangevuld tot het laatste moment.

Labranda TMT is zeker een aanrader.

Volgend jaar kom ik zeker terug !

denk dat ik wat anders ga boeken volgende keer

de heer thuis
14-10-2017

7 keer geweest gaat achteruit

jammer was altijd leuk hotel

veel russen was ik ook niet gewent

Kwaliteit zeer matig!...onderhoud heel slecht op het hele complex, vergeleken met voorgaande jaren, wil dan liever niet meer terugkomen, tenzij er goede verbeteringen komen!....

De meeste dromen zijn bedrog

Durani Yilmaz
7-9-2017

het uitzicht zag er prachtig uit maar daar blijft het ook bij. De kamers werden niet goed schoongemaakt of na dat ze langs waren geweest ontbraken er spullen in de kamer. Het personeel was heel erg onbeschoft en onprofessioneel. Het eten was niet bepaald smakelijk en weinig variatie.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda TMT Bodrum Resort in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.