Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

Score uit 1998 reviews

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

7.6Goed

Score uit 1998 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda TMT Bodrum Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Labranda TMT Bodrum Resort ligt aan de kust van Turkije. De schoonmaak en het onderhoud in dit hotel laten af en toe te wensen over. Alle faciliteiten zoals zwembad en restaurant zijn aanwezig. Het centrum van Bodrum is 5 minuten lopen vanaf het hotel. Er zijn meerdere boottochten te maken waaronder een naar het eiland Kos.

1998 reviews over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

• 2019
    3Bakker20-09-2019

5 x trouwe klant, flink laten zitten!

Dag van vertrek,laat weg dus je betaalde vakantiedag is al weg, We kwamen om 00.30 in Labranda tmt en wat wij al hadden voorspeld, kwam uit, we werden in een achteraf kamertje gezet, wat ga je hier aan doen midden in de nacht!meteen gezegd dat wij die kamer niet was wat wijwilde dus volgende dag moesten wij weer verhuizen zodat onze vakantie eigenlijk pas de volgende dag om 14.00 uur kon beginnen! Meteen gevraagd of wij met check out de dag van vertrek de kamer mochten behouden want om 12 uur moet je de kamer al uit en onze vlucht terug was pas om 23.15 uur. Nou je raad het al, we zitten hier op dit moment ,zonder kamer , alles zit vol zeiden ze, aan het water wortels te schieten en te wachten tot we worden opgehaald, vanavond. Ja de koffer staan in een afgesloten ruimte, maar je paspoort en je geld houd je toch bij je. Er Zijn douches maar daar stinkt het en wil je je niet omkleden. services beneden peil.weg is weg...next!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Beau10-07-2019

Heel goed w

Ondanks de wat mindere recensies toch naar dit hotel gegaan tot 13-7-2019, voor 12 dagen. Het eten is heel goed, gevarieerd en uitgebreid. Er is voor ieder wat wils. Daarbij kan er één keer een reservering worden geplaatst bij het Italiaans restaurant in het hotel, dit is erg goed! Ook een apart visrestaurant. De medewerkers doen hun best om alles schoon te houden. (Een paar keer per dag een schrobmachine in de eetzalen, elke avond worden de terrassen afgespoeld en de ligbedjes. De openbare toiletten zijn minder, maar dat doen de gasten zelf. Deze worden een paar keer per dag schoongemaakt.) Alle nationaliteiten aanwezig. Duits, Engels en veel turken. Weinig Nederlanders. Daarbij loop je in tien minuutjes het centrum in via het strand. Gangbare weg!! Negatieve recensies zijn NIET terecht. De eigenaars doen er alles aan om het naar je zin te maken! (Klanttevredenheidsonderzoek!) kortom, top! Animatie is minimaal, niet veel voor kids!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Vriendinnen21-06-2019

Heerlijk verblijf

Wij hebben 5 dagen in dit hotel verbleven. Erg na ons zin gehad. De kamer was schoon en netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed, veel keus, zowel koud als warm. Heerlijk zwembad en je neemt zo een duik in de zee.

Wij vinden het een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Lucienne19-11-2018

Geweldig

Direct aan het strand, heerlijke bestemming, leuke omgeving, lekker eten.

• 8Diana19-11-2018

Genieten

Heerlijke stek op 15 min lopen van het centrum van Bodrum. Inmiddels voor de 5 maal in Labranda verbleven. Ondanks dat het van eigenaar is gewisseld is het er zeker niet minder op geworden. Kamers en lobby het zijn gerenoveerd. Buffet is voor ieders wens wel voorzien. Prima prijs kwaliteit verhouding..... ga zeker nog eens terug!

• 8Vincent15-11-2018

Heerlijk relaxt weekje in het najaar!

Prettig hotel! Heerlijk zonnetje in het najaar gepakt. Gelegen op loopafstand van het centrum. Kamers, eten, service is goed. Hotel kan een opknapbeurt gebruiken, maar hier hebben we geen last van gehad. Prima voor een week! Prijs kwaliteit in ons geval/periode; zeer goed!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7lucie17-10-2018

geen Labranda meer

Een beetje late reactie, ik wou mijn ervaring meedelen bij een reisbureau, maar die plaatst hem niet, omdat deze vind dat ik een klacht heb!!! Ik was in augustus met mijn man en mijn broer. We hadden een dependance, maar die viel tegen. Mijn broer moest telkens door onze kamer om naar buiten te kunnen. en dat ging ook nog eens een keer via de toilet of douche. Toilet aan het zwembad werd niet echt schoon gehouden, ranzig. Ook waren er heel veel Arabieren, en Duitse Turken. Bijna geen Hollander te bekennen. Een enkele Hollander die er dan was, zei: dat het hotel hard achter uit was gegaan. Het personeel was erg vriendelijk. Ook een voordeel was, dat je s'morgens niet zo vroeg je bed uit moest om een plekje aan het zwembad te vinden. Bodrum stad was goed te lopen, Dit was onze 15e keer Turkije. We hebben slechtere hotels gehad, maar ook betere, en zelfs voor de betere minder betaald dan nu. Het was leuk, maar geen Labranda meer .

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ben Janssen03-10-2018

Geweldig!!

Ondanks wat negatieve reacties zijn we naar dit hotel gegaan. Super mooi gelegen op korte loop afstand langs de boulevard naar het centrum. Geweldig keuken! Elke dag van de grill. Pasta, rijst meerdere soorten vlees groentes lokale gerechten en zelfs voor mensen die op de lijn letten veel lekkers met weinig caloriën. Vriendelijk personeel, hele mooie kamers. Kortom een top vakantie ga zo weer terug!

Gereisd met partner in september 2018

• 6Bep04-08-2018

Eens maar noot meer, Club Med onwaardig

Er werd alleen Frans en Turks gesproken, sprak je Engels....? Pech, er was 1 meisje bij de receptie die wat Engels sprak maarja, die was er niet altijd. Bij aankomst ( laat in de avond) met handen en voeten wat dingen gevraagd zoals, ontbijt, waar etc. Een zuchtende Turkse meneer die een gebaar maakte van "wegwezen". Het eten was geweldig, kamers zozo, service verschrikkelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 5Marion09-07-2018

Jammer, maar nooit meer

Ik ga al 10 jaar naar Vera Club TMT, tegenwoordig Labranda, vaak 2x per jaar. Vorig jaar niet geweest n.a.v. slechte kritieken, maar dit jaar weer geprobeerd. Dit was dus de laatste keer helaas. Touroperator biedt dit hotel niet meer aan, dus weinig Nederlanders en Belgen (<10). Meeste Turken, Russen en Duitsers. Eten was altijd prima, maar viel erg tegen deze keer. Groenten lagen gewoon in water, dus geen smaak. Laatste dagen alle bedjes bezet om 9 uur in de ochtend. 5 kakkerlakken in de kamer. Hele vieze openbare toiletten. Personeel nog steeds aardig. Hotel is dan wel opgeknapt, maar dit is echt ten koste van de sfeer gegaan. Voor diegenen die hier al eerder zijn geweest is het zeker af te raden. Ook is de reis hierheen flink duurder geworden en het is het geld niet waard. Jammer!

Gereisd met vrienden in juni 2018

85 tips over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

• WicMic, 23-08-2019

In de haven van Bodrum ligt de boot Bayside, al jaren zijn we voor 15 euro p.p incl lunch een hele dag wezen varen, de charmantste schipper van Bodrum stopt op de aller mooiste plekjes op het water.. en kun je in kraakhelder water snorkelen en zwemmen. Drankjes en bv een ijsje zijn exclusief, maar je bent de hele dag op weg en het is echt geweldig voor jong en oud.

• patricia, 24-05-2014

Dagje Kos is leuk met de ferry of catamaran.

• mpverspuy, 26-05-2014

Dagje Kos met de ferry of catamaran.

46 vragen over Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

• jaatje, 07-08-2018

airco

Wij gaan half september is er dan nog airco op de kamer? Of alles na de 15e uit doordat het bv centraal geregeld is?

• ilona2510, 27-01-2016

Kapper

Is daar ook een kapper die vlechtjes vlecht? En wat kost dat ongeveer of kan ik dat beter in bodrum zelf laten doen?

• stormvogel, 02-12-2015

waar bevinden zich de familie kamers.

Een weg loopt er tussen het resort en de familie kamers.Moet je dan een drukke weg over stekken ? en zijn deze ruim genoeg voor 4 volwassenen ?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen