Hotel Karia Princess

Hotel Karia Princess

7.9Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

Op vakantie geweest naar Karia Princess?

7.9Goed

• Kinderopvang
  • Sauna

12 reviews over Hotel Karia Princess

• 8Vlijmenaartje16-09-2005

Wij zijn hier vorig jaar geweest en hebben echt een fantastische vakantie gehad! Wij hebben het hotel als kleinschalig maar erg knus ervaren. Het eten was erg lekker maar een beperkte keus. De kamers en tuinen zijn werkelijk prachtig, en wat het personeel betreft we zijn er nog geweldig op stap geweest in Bodrum. Want ons betreft is er op het personeel niets aan te merken

Gereisd in september 2005

• 7Marc15-04-2005

Wij zijn niet bijzonder onder de indruk van dit hotel. Het personeel is schuchter, passief en onprofessioneel. Soms kijken ze je aan alsof je van een andere planeet komt. Het eten is niet bijzonder, echter wel smakelijk. Weinig variatie. In het hotel zelf is niets te doen.

Gereisd in april 2005

• 9M.Schouren-T.den Blanken05-03-2005

Wij zijn hier jaren achtereen geweest, tot ongeveer twee jaar geleden. Het eten, de bediening, al 't personeel was altijd alert en aardig. In onze tijd had je Fatima werken, die graag hollands wilde praten, leuke meid. Verder Ivana, die alle talen sprak en lief en gastvrij is. Ik wil zeggen, wie goed is, goed ontmoet! Ziek worden van 't eten ligt aan jezelf, inhalig???

Gereisd in maart 2005

• 5geert04-03-2005

Dit hotel heeft een aantal pluspunten, het is kleinschalig, heeft een mooie tuin en er zijn een aantal zeer mooi gelegen kamers. Er zijn ook minpunten: het ligt vrij ver van het centrum, ver van een strand en in een banale buurt. De kamers die niet uikijken op de binnentuin kijken op een grote parking of een muur. Het eten is verzorgd, de koude voorgerechten en deserts voortreffelijk. Maar bij de warme gerechten is er een zeer beperkte keuze. Het ontbijt is uiterst karig. De bediening is niet echt vriendelijk en weinig professioneel. Het management is nors en stuurs en niet ontvankelijk voor opmerkingen, laat staan klachten. Ik kom hier zeker niet terug.

Gereisd in maart 2005

• 6k en d24-04-2004

wij zijn vorig jaar geweest en wij gaan hier dus NOOIT meer naartoe. wij hadden een geweldig uitzicht. not! keken tegen een muur aan en dat was het. op zich de kamer was redelijk. Het eten was niet echt gevarieerd, en wij zijn er goed ziek van geweest.Vreselijk. S avonds is er bij het hotel niets te beleven, personeel is erg stug, en als je ze iets vraagt, lachen ze je uit. LEUK!! Als je jong bent en je wil gezellig en lekker eten, ga dan naar Gumbet is veeeel leuker....

Gereisd in april 2004

• 8geert van goethem10-12-2003

Dat is hierbij rechtgezet. Ik wil geen polemiek starten, maar waar het mij om gaat is dat bepaalde touroperators je misleiden. Je krijgt de indruk dat je dit hotel boekt, en ze logeren je in de annex, die absoluut beneden alle normen is. Ze doen dit bovendien bewust - ik heb de fax van de touroperator aan het hotel gezien ! Dus als je zeker in het Karia Princess Hotel wil verblijven, boek dan bij een betrouwbare touroperator (en vraag een kamer met zicht op de binnentuin, want anders kijk je uit op een desolate parking)

Gereisd in december 2003

• 10Poggibonzie13-11-2003

Gewoon een perfect hotel, ik kan er niet meer van zeggen. Wat ik wel kwijt wil is dat de heer Geert van Goethem de volgende keer zijn "score" voor een ander deel van dit hotel (wat er inderdaad niet uitziet, dus de strekking van zijn relaas klopt wel) ergens anders aan toeschrijft dan aan dit hotel-gedeelte, wat werkelijk PRIMA voor elkaar is. Dus wilt u een echte mening, leest u dan over die van Geert heen! Enne, meningen verschillen nu eenmaal, maar dan moeten ze wel op de goede plek staan. Ik ben het helemaal met Alex en Stefanie eens!

Gereisd in november 2003

• 4Geert Van Goethem06-10-2003

Wij zijn met Xenia-tours (een Belgische pendant van een touroperator) naar dit hotel geweest. We boekten via internet, waar dit hotel als een 5-sterren accomodatie stond genoteerd. Bij aankomst werden we echter verwezen naar de 4-sterren annex, de zgn. Residence. Bij navraag aan de balie werd ons de fax getoond met de boeking waarin de touroperator voor ons inderdaad de residence bleek te hebben geboekt. Pure misleiding dus. Op zich was dit misschien nog niet zo erg, maar de kamers in de Residence waren ronduit smerig, vies en stoffig. Samen met de anderen eisten we van touroperator meteen een ander hotel, waarop pa na onze dreiging met officiële klachtenprocedure te starten ingingen. Samengevat : indien je dit hotel boekt zorg er dan voor dat je ZEKER in het 5 sterren hotelgedeelte terecht komt. Wat ons betreft zijn we ook definitief het vertrouwen in de touroperator kwijt.

Gereisd in oktober 2003

• 9janine en roel28-09-2003

een prima hotel een aanrader,personeel was op en top goede bediening zeer vriendelijk zelfs met het personeelhebben we echt mee gelachen zij deden zeker mee met de turkse avonden. eten was zeer goed,we hebben goed gegeten soms een tikkeltje minder maar geen klachten. het centrum van bodrum ligt ±10 minuten lopen van het hotel en uitermate gezellig zeker s'avonds moet men zeker naar toe. we gaan er zeker weer naar toe wij zijn er geweest van 8 aug tot 18 aug 2003

Gereisd in september 2003

• 9fam.donatz uit barendrecht10-09-2003

eten was goed,wat desserts betreft was weinig en snel op werd niet aangevuld.de gastvrouw was perfect, ivana sprak vele talen en je kon altijd bij haar terecht was heel fijn.personeel was in het begin terughoudend maar later spontaan. ene fatima was heelvriendelijk en probeerde nederlands te praten.alleen de terrasmanager was een zuurpruim. wij zijn geweest 14-6 tot 28-6-03

Gereisd in september 2003

Hotel Karia Princess info