Vakantiepark Iassos Modern

Meer vakantiepark info

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 9Bert & Helma15-06-2014

Geweldige vakantie

Ondanks de ligging van het resort dat wel afgelegen ligt hebben wij een super vakantie gehad. Wij hadden een luxe en schoon appartement. Bij aankomst op het resort werden wij vriendelijk ontvangen door het personeel die zich tijdens ons verblijf voor 100% hebben ingezet. Last but not least een pluim voor Marjanne en Burak zij zoeken met iedereen contact, en zij spelen goed in op de wensen van de vakantiegangers. Dit betreft niet alleen het organiseren van spellen en avonden maar ook excursies als daar behoefte naar is. Zo een pro-actief team hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Top

• 10Activiteiten

• 9Holtrop14-06-2014

Mooie omgeving!

De accomodatie was prachtig en netjes.Iedere dag kwamen ze schoonmaken en de bedden opmaken. Het uitzicht was ook prachtig. Je bent wel aangewezen op het resort omdat het erg afgelegen ligt. Voor je rust is dit heerlijk. Er werd wel genoeg mogelijkheden geboden om weg te kunnen. Bv met de boot naar Gullik. Of naar de markt in Milas. Zeer behulpzaam personeel. Met dank aan Marianne en Murak

• 8Activiteiten

• 9Diana10-06-2014

was fantastisch

Indruk is zeer goed, mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.Prijs/kwaliteit ook zeer goed. Wel wat afgelegen maar via hotel kun je overal komen waar je maar wilt. Super kamers, voor het mooie een beetje teveel van het goede, 2 badkamers, 2 wc`s voor ons samen . Erg schoon ook super meer kan ik niet zeggen.Elke dag schoonmaak ploeg.Kan niet anders zeggen Super

• 10Activiteiten

• 8 Petra09-06-2014

Mooi maar afgelegen resort

Iassos is een leuk resort. Ik vind het geen 5 sterren. Ik miste bv. de lekkere cocktails en ook het eten was eentonig. maar wel goed Bij regen is er weinig gelegenheid om binnen te eten. De C app. Waren erg mooi met een prachtig uitzicht. Een prima vakantie als je voor de zon en rust gaat. Wil je actie en excursie dan is dit minder geschikt. Ook als je niet goed ter been is het minder geschikt. Veel trappen en heuvels.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 9Lenny02-06-2014

Een super vakantie gehad.

Accommodatie was verassend mooi en ruime en nette kamers.Heel afgelegen maar prachtig uitzicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. animatie team heeft ons heel goed vermaakt en was super gezellig. Marianne en Burak, Jullie waren top . Wij hebben een top vakantie gehad.

• 9Activiteiten

• 5Béa22-09-2013

Rustige vakantie maar geen 5* waard !

Het appartement was perfect .Het zwembad heel mooi en goed onderhouden,wel gladde tegels..Het uitzicht prachtig. Op het strand kan je niks eten of drinken.Er is wel een leuk 'restaurantje' , "Kaptan" , met heel sympathieke uitbater ! Eten in 't hotel niet slecht,maar zoals er nog mensen hier opmerken,wat warm moest zijn was koud en omgekeerd.Buffet niet gevarieerd genoeg voor 5 ! 's avonds niks te doen. Het is afgelegen,wat we op voorhand wisten,maar we hadden toch wel gehoopt op een paar winkeltjes.Naar Milas geweest met de bus,half uur,maar niet de moeite.Met taxiboot naar Güllük geweest,wel leuk voor halve dag,maar ook ni echt toeristisch.Kortom,het is leuk geweest door het prachtige weer en Turkije is altijd leuk,maar nogmaals geen 5 waard in vergelijking met andere hotels waar we al geweest zijn !!!

• 5Eetgelegenheden

• 7ludi de kuijper21-09-2013

voor een rustige vakantie ?

In reactie op Ruud Ayal.Wij zijn in dezelfde periode geweest en zijn het volledig met hem eens,toch nog wat aanvullingen. Wilt u geen excursies ga dan WEL naar Iassos. Wilt u excursies( min 8 pers) ga dan NIET naar Iassos. Wilt u na het diner op een donker terrras zitten ga dan WEL naar Iassos. Wilt u na het diner op een gezellig terras zitten ga dan Niet naar Iassos. Wilt u bij het zwembad gezellige rustige muziek ga NIET naar Iassos Wilt u bij het zwembad veel harde house muziek ga dan WEL naar Iassos. Reisleiding is ver te zoeken in Iassos komen niet opdagen.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

• 4Ruud Ayal18-09-2013

In 'The Middle of Nowhere

Het appartement is heel mooi erg ruim en schoon.Uitzicht geweldig vanuit je appartement.Maar er is verder niks te doen daar als je van rust houd zit je daar goed.Bodrum is ruim een uur met de taxi en Guluk is te bereiken met een taxiboot die niet regelmatig vaart waardeloos.De reisleider stelde ook niks voor vooral als je een excursie wilde is dit alleen mogelijk vanaf 8 personen.Die Anja zit daar niet meer dat is wel jammer zij deed een hoop voor de mensen daar.Je zit echt in the Middle of nowhere.Het strand stelt ook niks voor erg klein en het is buiten het hek van Iassos dus je moet dan zelf je eten en drinken meenemen.Het zwembad is wel mooi en schoon maar inderdaad uitkijken voor losse tegels en kijk uit dat je niet uitglijd over de tegels bij het zwembad.Het eten is redelijk maar voor ons niet genoeg gekruid o.a. geen knoflook.Het is geen 5 sterren waard.Bodrum is een leuk plaatsje en Guluk ook wel leuk om te zien daar is op donderdag een markt.Wij gaan er niet meer heen.

• 4Eetgelegenheden

• 7Janneke Hermens10-09-2013

kindvriendelijk vakantiepark

Ik ben samen met mijn vriend op dit vakantiepark geweest. Het appartement was heel erg mooi en goed verzorgd. Het eten viel tegen vooral de afwisseling en het was vaak koud. Het zwembad zag er mooi uit. We vonden het jammer dat de stad zover van het vakantiepark aflag... Het animatie team van Kids & co (Chantal , Quirien en Kaya) waren heel leuk voor de kinderen. Ze waren de hele dag met de kinderen bezig en je zag ook echt dat de kinderen het heel leuk vonden.Ook voor ons was de animatie leuk 's avonds. Van mij krijgt die Kids & Co een dikke 10. Ik zou alleen al voor de leuke animatie terug komen naar dit vakantie park. Anja was ook echt een topvrouw!

• 6Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 5j.h. le blanc hellevoetsluis03-09-2013

Dit nooit meer, smerig eten

appatementen zijn top het eten is een grote flop, wat warm moet zijn is koud en wat koud moet zijn is echt warm ( bacterie dragers dus) en iedere dag het zelfde eten en vies totaal geen afwisseling, poolbar is zeer slecht ,geen coctails en s,avonds maar 1 1/2 uur open ,de tegels in het zwembad zijn vleimscherp en tegels lagen los, , 70 km van af bodrum geen openbaar vervoer, auto huur kost 55 euro perdag excl benzine en let op 20 lt benzine kost in Turkije 51 euro, de manager is zeer onsympathiek, personeel is wel aardig op sommige na , alle parasols zijn kapot, het is dan ook op de appartementen na, niet meer dan 2 sterren waard, animatie voor waterpolo is wel goed maar dat is dan ook het enigste wat er gedaan word, er is geen winkel in de buurt ,compleet gelegen in de wildernis, geen watersport activiteiten zoals jetski of iets dergelijks, dus echt een flop alles echt geen aanrader Brrrrrrr wat een smerig eten

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer