Vakantiepark

Mega Super!!

Laura
25-7-2014
  • Activiteiten10

Vakantiepark iassos gewoon supper. Iets wat je echt moet boeken als je kinderen hebt of als koppel. Zijn heel kindvriendelijk leuke activiteiten voor kinderen (bv: pizza's maken of rugzakken maken...). Hele mooie apartementjes en gezellig. Personeel super vriendelijk en altijd klaar voor te helpen. Om excursies te maken moet je zoizo bij Marjanne zijn een heel vriendelijke en lachende vrouw waar je altijd terug kunt gaan als je vragen hebt of een leuke babbel wilt hebben. Uitzicht is heel mooi. Groetjes laura

Guest relations, GUEST RELATIONS, 3-8-2014

Beste Laura, bedankt voor je beoordeling leuk om te lezen dat je een MEGA SUPER vakantie hebt gehad, we hopen jullie nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet,

Fantastische vakantie gehad!

Nicky
  • Activiteiten10

De ligging van dit hotel is wat minder, je zit erg ver van alles af. Maar door Marjanne, Burak en Samet hebben wij een super vakantie gehad om nooit meer te vergeten! Zij hebben ons op sleeptouw genomen en wat tips gegeven om ons te vermaken, zoals de boottocht.

Het appartement was prima en werd om de dag schoongemaakt. Het eten vond ik wat minder, er was weinig variatie. Het zwembad was heerlijk en er waren altijd genoeg bedjes.

Al met al hebben wij een super vakantie gehad!

Top tijd gehad

Robin en Moreno
  • Activiteiten10

In het begin was het een beetje saai. We zijn 17 en 18 en er was niet veel jeugd. Uiteindelijk nog 2 stellen van onze leeftijd ontmoet en samen met Burak, Samet, Marianne en nog met een paar andere werknemers gaan stappen in Bodrum. Het was echt super gezellig!!!! Ze doen alles voor je om het leuk te maken. Als er problemen zijn worden die meteen goed opgelost! 's Avonds was er altijd iets te doen tot minimaal 12 uur. Eten was er de hele dag door dus honger kon je niet hebben. We willen iedereen nogmaals bedanken voor de super vakantie!!!

Tegenvaller

Sander
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

De accommodatie ziet er mooi uit. Alleen toen we aankwamen kregen we te horen dat er wateroverlast was in een van de appartementen. Met als gevolg dat we voor 1 nacht samen met een gezin in een villa moesten slapen. De volgende dag kregen we zelf een villa toegewezen met privé zwembad. Later hoorden we van andere gasten dat ze deze "smoes" ook hebben gehad. Feit is dat ze dit gebruiken om geld binnen te halen en zelf kunnen bepalen waar ze hun gasten kunnen plaatsen. De villa zag er erg goed uit met privezwembad. Omdat we niet blij waren met de eerste overnachting hebben we afspraken gemaakt samen met het andere gezin en Marjanne. Deze afspraken werden slecht nagekomen. We zouden een uur langer gebruik mogen maken van gratis drankjes bij de poolbar tot 24.00. Maar elke keer konden we ons verantwoorden waarom wij het gratis kregen. Gratis citytrip naar Bodrum(1,5 uur rijden) die op de site stond werd niet gedaan. Dus behoorlijk wat tegenvallers. Ik zou dit resort niemand aanbevelen.

Guest relations, GUEST RELATIONS, 3-8-2014

Beste Sander, ja het was een vervelende situatie wanneer jullie hier aankwamen, en uitgerekend op de dag dat we geen enkelen kamer meer over hadden. Dit had werkelijk niks met geld te maken, voor ons staat de gast op nummer 1, İk heb gevraagt of jullie het wilde accepteren en zo ja, heb ik jullie alles aangeboden aan extra wat het hotel te bieden heeft,
( en betreft het verantwoorden bij de bar leert mij een bonnetjes systeem te gaan gebruiken) maar gelukkig komt deze situaatie zelde voor. Nogmaals ons excuus
Met vriendelijke groet,

Fantastische vakantie gehad!

Iris
  • Activiteiten10

Toen we daar aankwamen werden we ontzettend goed ontvangen. We hadden een appartement geboekt, maar toen we daar aankwamen kregen we een villa! Er is ontzettend goede service, de shuttle brengt je naar je appartement/villa wanneer je maar wilt. De animatie was top! Ze hebben veel voor ons geregeld en we hebben ontzettend met ze gelachen. Het restaurant is minder, het eten is niet altijd even gevarieerd. De villa was schoon en werd om de dag schoongemaakt. Het zwembad is prachtig en je zit erg dicht op de zee.

Al met al een fantastische vakantie gehad.

Nooit meer!!

Tanja
16-7-2014
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2

Vakantie begon met een overboeking. Eerste nacht samen met een onbekend stel in een villa. En wij waren niet de enigste! Maar opgelost we gekregen daarna een villa met eigen zwembad. Animatie zeer slecht. Hield zich niet aan hun tijden. Volgens hun was het ook een soort van vakantie. In de avond redelijke shows. Als je weg wilt van het resort moet je het zelf regelen. Want busje naar bodrum gaat er niet! Eten weinig variatie. Elke dag hetzelfde. Voor gezinnen erg overzichtelijk. Heel erg op het Turks gericht. Gelukkig is Amber voor de mini club een topper! Ik raad niemand aan om hierheen te gaan.

Gereisd Met partner in juli 2014

Fantastische vakantie gehad !!

Ingrid
1-7-2014
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijke relaxte week gehad,complex ligt afgelegen ,maar erg mooi op n heuvel in n prachtige baai,met elk uitzicht op zee.Wij kregen bij aankomst een prachtig huis met privé zwembad en dat met ons 2en,ook lekker rustig vertoeven bij je huis,s'avonds gezellige animatie door Marianne en Burak,echt een superleuk koppel,die klaarstaan voor iedereen TOP !! Het eten was ook lekker vonden wij en smaakvol.Personeel ook erg behulpzaam en vriendelijk,voor ons is deze vakantie voor herhaling vatbaar !!

Prachtige resort voor rustzoekers

Jan van der Hoek
26-6-2014
  • Activiteiten8

Uitstekende plek om je vakantie te houden als je van rust houdt, geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en senioren. Goed verzorgde maaltijdbuffetten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schitterend zwembad met voldoende ligbedden, winkeltje, sauna/hammam, massage. Animatieteam dat prima werk leverde voor groot en klein met leuk gevarieerd programma. Fijn dat Marjan (animatieteam) ons goed informeerde over van alles en nog wat. Aanrader!

5 Keer geweest en er nog niet genoeg van gekregen

Arie Bax
25-6-2014
  • Activiteiten10

Alles is nog beter geworden na de vorige keren, door het uitvallen van een vlucht waren wij er een dag langer. er is nieuw personeel en manager, deze zijn erg vriendelijk .Ook Marianne en Burak waren geweldig. En als je daar weer een mooie vakantie hebt gehad, dan ga je er weer heen. Dus gelijk weer geboekt 4 september voor de zesde keer.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor een weekje Rust.

Maarten Bruijnes
23-6-2014
  • Activiteiten8

Zeer ruime en uitstekend ingerichte appartementen en villa's met privé zwembad. Resort ligt erg afgelegen. Geen boulevard of wandel-/winkel-mogelijkheden. Afstand naar Milas en Bodrum ruim 1 uur (excursie-bus). Praktisch geen Dolmus verbindingen. Paar keer p/week mogelijkheid om met de boot naar Güllük te gaan (half uur varen)

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Iassos Modern in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Iassos Modern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.